• ik zou zo kijken :O
    en daarna zo :|
    en daarna ; ik ook van jou (H) & (K)


    maar wat zouden jullie zeggen of doen ?

    Ik zo wrs zoiets raars doen van de opwinding dat hij zich snel zou bedenken XD

    Weet ik niet op voorhand! Ik zei meestal gwn op de moment zelf wat ik doe! x


    ' Yes, music is the new religion_

    Ik zal eerst heel vaag gaan kijken maar dan
    Een goed gesprek met hem nemen om hem nog wat beter te leren kennen en dan zie ik wel ;)


    You can't touch music but music touch you

    ik denk dat ik met openmond zou toekijken en niet beseffen wat der gebeurt^^
    alhoewel ik hem liever een slag in zn gezicht geef en zegt dat het niet kan want hij kent me niet.^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mijn hart zou ontploffen van blijdschap en ik zou hem meteen om de hals vliegen en zeggen dat ik ook van hem hou. tis mijn grote droom om bill eens int echt te ontmoeten en met hem praten enzo


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    HAHAHA,

    I love you, But I do not love you the way I love Tom .

    In stotterend at the moment gebroken engels.

    x') Nee,

    ik zou flippe ma dan in mn eige en ich liebe dich auch zegge en wss ook een kus geve:P
    das dn me eerste kus xD

    Ik zou denk ik niks zeggen.
    En hij kent me niet, dus hoe kan dat dan? (:
    Maar daarbuiten.
    Ik zou met mijn mond vol tanden staan. =D
    Neen, ik zou hem ongeloofwaardig aankijken ofzo. ^^
    Ach, ik weet niet wat ik dan zou zeggen. (;

    Heel hard gillen en dan bij Georg in de armen springen en zeggen: "Hij is eng! Bescherm me!"

    ik zou eerst uren in zijn ogen blijven kijken en uiteindelijk zeggen:
    Bill, ik hou ook van jou!!(H)

    RavenRAWR, god das pas origineel xD Ik zie het al helemaal voor me xD
    Maar ik zou, euhm, bijna flauw vallen en dan neemt Bill me vast en dan zou ik diep in zijn overheerlijke oogjes kijken en zeggen dat ik ook van hem hou, en daarna zien we wel wat er gebeurt (A)


    Going crazy from the Moment I met You <3

    Mijn hart stopt met kloppen ^^
    Of nee; gaat wild tekeer ^^

    Ik weet niet..ik kan het me echt moeilijk inbeelden. Volgens mij krijg ik een hartstilstand..ik zou echt niet weten wat me overkomt (positieve zin dan!)

    Nouja..sweet dreams aren't real! Spijtig genoeg

    <3


    -

    oowh...ik zou bijna van mijn stoel vallen (als ik op een stoel zit :P) (ik neem ook aan dat bill mij dan al wel lang kent) omdat ik bill nooit heb laten zien dat ik van hem hield, omdat ik voor tom bent :8 :P
    xXx


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik zou hem sarcastisch aankijken & zeggen: 'Je kent me niet.' en dan een verklaring vragen ^^


    Mew <3