• Dat is de uitspraak van mijn moeder.Ik denk niet echt dat hij klopt.Als jij en die persoon nu echt heel veel gemeen hebben en jullie kunnen over alles praten met elkaar en ookal ontmoeten jullie elkaar nooit echt toch kan je die speciale band hebben.Maar langs de andere kant weet je dan ook niet ofdat die persoon wel de waarheid spreekt.
    Wat vinden jullie ?
    Of hebben jullie al zo een speciaal iemand gevonden via internet ?


    The soul needs autumn.

    Wel, je weet dus wat je moet zeggen tegen je moeder héa? Je hebt nu de mening van vele gepeild :Y) Mijn ma vind het een eng idee dat je met iemand praat die je eigenlijk helemaal nooit echt hebt gezien. Op zich is dat ook wel een beetje zo, maar toch, op een gegeven moment is er ook wel een band van vertrouwen ontstaan. Dan geloof je elkaar gewoon.

    Ik heb het haar juist laten lezen en ze blijft zeggen dat ik geen mensen kan vertrouwen en dat ik geen bf kan hebben via internet.Maar ik laat haar maar gewoon doen, misschien ziet ze ooit de waarheid wel in ^^


    The soul needs autumn.

    Ik weet het niet. Ik heb mijn beste vriendin wel in reallife ontmoet, alleen zonder internet waren we nooit zo close geworden.


    I am an idiot, I move.

    Volgens mij wel :D

    ik ken mijn liefje door internet..
    ik heb al met haar afgesproken enzo ;p


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik vind, dat het wel dergelijk kan. Een beste vriendin, vertel je alles. Mensen doen dat niet zo gauw in het echt. Internet is veel gemakkelijker. Ik heb, meerdere personen leren kennen. Práchtige personen, die ik lief heb en alles kan en mag tegen vertellen. Ik houd van hun. Als mijn internetbestevriendinnen :Y)

    Ik ken mijn "i-net vriendin" al bijna 4 jaar en nog steeds zijn we errrrg goed bevriend zonder elkaar gezien te hebben. Daar hebben we ook niet zoveel behoeften aangezien ik er niet zoveel geluk mee heb gehad.


    I recycle my thoughts.

    Ik vind dat het wel kan, jongeh. (lol)


    ok

    Ik vind dat dat wel kan. Ik heb een paar maanden geleden iemand ontmoet via internet en haar vertel ik meer dan ik aan me vriendinne in school vertel,.


    Listen to what we're not saying..

    (...)
    Ik heb het haar juist laten lezen en ze blijft zeggen dat ik geen mensen kan vertrouwen en dat ik geen bf kan hebben via internet.Maar ik laat haar maar gewoon doen, misschien ziet ze ooit de waarheid wel in ^^


    Tsja, moeders blijven moeders. Ze is vast gwn bezorgd, maar laat haar maar gwn. Doe ik ook ^^


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik vind het half om half...

    Je kunt een goede band met iemand hebben, (lekker kunnen kletsen, dingen vertellen die je anders niet durft te zeggen tegen anderen) maar je moet er wel mee oppassen. Want er zijn wel van die mensen die heel anders zijn dan ze zich voordoen op het internet.
    Ik heb wel een vriendin, die ik via Quizlet heb ontmoet ^_^
    Ze is heel aardig, en we zeggen ook veel tegen elkaar. Ik vertrouw haar ook wel. Ze heeft mij een paar dingen verteld, en ik haar, en ik geloof haar. Ik denk niet dat zij zich heel anders voor doet dan ze is.
    Dus... Het kan wel, maar voorzichtig mee zijn xD
    Als je zeker weet dat je die persoon kunt vertrouwen is het geen probleem ^_^

    xx


    Mensen komen en gaan, maar boeken blijven voor het leven.

    Kan wel, ik was ook echt super goed bevriend met iemand geraakt op quizlet. Op een gegeven moment spraken we elkaar iedere dag, we kunnen niet meer zonder elkaar!! Maar we hebben elkaar inmiddels wel al vaker gezien. Maar toen we elkaar nog noooit gezien hadden was het net zo close als nu.. Ik denk dat dat van wat je moeder bedoelt er maar net aan ligt hoe oud je bent, meestal als je tussen de 12-15 bent heb je om de zoveel andere vrienden.. En dat is meestal echt zo.


    Wie du mir, so ich dir.

    mijn beste vriendin spreek ik nu alleen nog maar via msn... ik ken haar via een site en we kenne elkaar nu bijna een half jaar echt elke dag spreken we elkaar en dan niet voor een uurtje nee de hele dag!
    als we niet op msn zitten dan smsen we wel enzo... we hebben echt heel veel dingen gemeen en ik kan met eigenlijk alles wel met haar praten ^^

    en in ze voorjaarsvakantie gaan we waarschijnlijk eindelijk meeten! ^^


    dream, dare, fly!

    Ik denk dat je welv rienden kan hebben op het internet, misschien geen BF, dat weet ik niet, maar vrienden kán je wel hebben, kijk naar Quizlet, hier zitten zoveel vrienden ook al hebben ze elkaar nog never ontmoet!


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik denk dat het best kan. Ik heb al drie mensen van quizlet in het ontmoet en we zijn nog steeds vriendinnen. Voor de rest heb ik hier hele lieve mensen leren kennen waarvan ik er zowiezo één [/Bo] ga ontmoetten in de zomervakantie <3 Al hoewel je niet iedereen kan vertrouwen. (spreekt uit ervaring)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    mijn bf ken ik van internet. [: