• Dat is de uitspraak van mijn moeder.Ik denk niet echt dat hij klopt.Als jij en die persoon nu echt heel veel gemeen hebben en jullie kunnen over alles praten met elkaar en ookal ontmoeten jullie elkaar nooit echt toch kan je die speciale band hebben.Maar langs de andere kant weet je dan ook niet ofdat die persoon wel de waarheid spreekt.
    Wat vinden jullie ?
    Of hebben jullie al zo een speciaal iemand gevonden via internet ?


    The soul needs autumn.

    Geen mening.


    *He's the one.

    Ik vind wel dat er bf's op internet wel te vinden zijn. Ik heb er ook "gevonden" op internet. Soms zijn ze zelfs leuker dan reallife friends. Ik weet ook wel dat er van die vieze mensen zich voordoen enzo, maar als ge eenmaal vertrouwen hebt van elkaar zie ik het probleem niet. Maar natuurlijk, als ge voor de eerste keer gaat afspreken ofzo, neemde wel best uuw ma of pa mee. Ge weet maar nooit.


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    hmm ik denk het idd niet, maar je kunt het weerwel zijn als je diegene een keer in real hebt gezien ;]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn beste vriendin heb ik leren kennen op Q. En zij is mijn alles, dus da kan degelijk wel, soms vind ik da mensen op internet meer te vertrouwen zijn dan mensen uit je eigen omgeving


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Ik vertrouw meestal mensen van hier meer dan op me school ofzo.
    Dus ik vind dat het wél kan.

    jou moeder nu -_-'
    oke, grapje lindsey : D
    en ik heb hier geen mening over : D
    mwha, iloveyou <3


    Some people make the world special just by being in it

    Mijn menig is veranderd, pas op, wnt voor je het weet ben je zo hard gekwetst dat het geen zin meer heeft.


    *He's the one.

    Ik denk het wel hoowr. Ik heb al een paar pràchtpersonen leren kennen via internet waar ik echt alles aan vertel. Ze betekenen héél veel voor me en ik zou ze nooit kwijt willen ookal heb ik ze nooit gezien. Ik vertrouw ze en ik vertrouw op alles wat ze tegen me zeggen. x'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb juist vriendinnen/vrienden ontmoet via internet. Op Quizlet en op Hyves. Men BF heb ik op Hyves ontmoet. En het gaat nog steeds super, Zijn met elkaar op vakantie geweest, bij elkaar gelogeerd. We vertellen elkaar alles. En men ouders vinden het best. Ze vragen welsteeds met wie ik nu weer msn, of wat dan ook. En zeg het ook gewoon, ga in de zomervakantie ook meeten met de vrienden waar ik nu veel contact meeheb.


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Ik ben het met je moeder eens. Je weet eigenlijk nooit wie er nou wérkelijk achter die computer zit. Je weet niet of écht álles waar is enzo.
    Ik ben niet zo'n voorstander van BF's via internet. ;3


    Hate me for who I am, not for what I look like.

    Ik heb een beste vriendin in Real, en ook op Quizlet. Ik zie het verschil eigenlijk niet.


    -

    Ik had een BF via internet. Maar helaas via ruzie is ons contact verwaterd. Wat ik echt jammer vind, maar ze is nu ook veranderd in slechte zin.


    -

    Op neopets heb ik ongeveer 2 jaar lang met een meisje gepraat dat ongeveer anderhalf jaar ouder is. We vertrouwen elkaar, geven elkaar goede adviezen en kunnen goed overweg met elkaar! Deze zomervakantie hebben we elkaar gemeet, en dat wat echt heel gezellig.We hebben echt 2 uur lang gepraat in een soortvan speeltuintje en we verveelden ons geen enkele seconde. We vertellen elkaar alles, maar dan ook echt alles :'D De vakantie na de volgende vakantie komt ze waarschijnlijk hier :'D


    a figment of your imagination

    ik denk dat het wel kan omdat ik er zelf ook heb :')


    A Noble was Born in Chaos

    Mijn menig is veranderd, pas op, wnt voor je het weet ben je zo hard gekwetst dat het geen zin meer heeft.

    Schat, wat was je vorige mening dan ?


    The soul needs autumn.