• Dat is de uitspraak van mijn moeder.Ik denk niet echt dat hij klopt.Als jij en die persoon nu echt heel veel gemeen hebben en jullie kunnen over alles praten met elkaar en ookal ontmoeten jullie elkaar nooit echt toch kan je die speciale band hebben.Maar langs de andere kant weet je dan ook niet ofdat die persoon wel de waarheid spreekt.
    Wat vinden jullie ?
    Of hebben jullie al zo een speciaal iemand gevonden via internet ?


    The soul needs autumn.

    ik denk het niet...
    je kan die persoon alles vertellen,maar dat is logisch: hij/zij kent je niet,en kent de andere mensen uit je omgeving niet,je ziet zijn/haar reactie niet wanneer je iets zegd.
    En op msn zijn mensen vaak heel anders dan in het echt...

    je kan wel iemand in het echt kennen,op msn beter leren kennen,en dan beste vrienden worden...
    maar iemand die je totaal niet kent ?
    dat zou voor mij echt nie kunnen.

    xx


    everybody needs a song.

    Ja.
    Ik vind dat dit kan, want ik woon in Belgie en mijn beste vriendinnen wonen in Nederland.
    Ik ken hen al jaren en ze zijn veel trouwer dan vriendinnen op mijn school, die snappen me niet. mijn bf's wel.
    en mijn liefje woont zelfs in Amerika, ze is geweldig, ze weet alles over me en ik over haar. Ik hou echt van der


    death to the one at the end of the serenade.

    Ik weet niet. :x de vriendschap mist dan toch wel iets. Gewoon lichamelijk contact en blabla. Maar je kunt wel mensen hebben waar je alles aan vertelt enzo. (: Ach het is een beetje dubbel. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik weet niet. :x de vriendschap mist dan toch wel iets. Gewoon lichamelijk contact en blabla. Maar je kunt wel mensen hebben waar je alles aan vertelt enzo. (: Ach het is een beetje dubbel. (:

    Inderdaad, dat gevoel heb ik ook wel. Al heb ik wel echt al een prachtpersoon leren kennen via internet. En ze is héél speciaal, maar het zal altijd anders zijn dan een vriendin uit het echte leven.


    Tanya is de beste.

    Dat iemand zo ver weg van je zit kan juist helpen! Ik bedoel, zo iemand kun je sneller iets vertellen, omdat zij het niet zo snel aan iemand van je school zal doorlullen.
    maja, ik heb verschillende bf's. De meesten op school, maar ook één op internet