• Ja ik kreeg net een bericht binnen via netlog van ene Jordy810:
    Hi!
    Sta je al lang op netlog?
    Ik had je namelijk nog niet eerder gezien....maar je ziet er prachtig uit!
    Heb je ooit aan modellenwerk gedacht?
    x

    En daar antwoorde ik weer op:
    Hey
    Nee niet zo lang, doe er eigenlijk vrij weinig mee. Maar bedankt, ik heb nog nooit aan modellenwerk gedacht... Denk neit dat het iets voor mij is ofzo.
    xxx

    Maar volgens mij is het gwn een viezerik hoor O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Haha, heb ik ook altijd. Ik ben niet mooi ofz. Nouwja, straal wel uit dat ik goed in me vel voel, maar ik ben niet geschikt voor moddelenwerk, sta nooit goed op foto's. Stuur altijd trg dat ik al bij een bureau zit! Muhaha! trappen ze altijd in!

    Zo kreeg ik ook laatst een bericht dat ik er "lekker" uit zag. Waar ik op antwoordde: 'Kanslooooos : D'


    I recycle my thoughts.

    politie erbij halen :Y)
    Peter R de vries? x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Die mensen vervelen zich en hebben geen leven. (;
    Als je merkt dat het een vreemde gast is, niet op reageren. Al blijven ze berichten sturen/zo aardig doen, je weet nooit wie er echt dat account beheerd. Stel je voor een pedofiel van 40/50 jaar.
    Uitkijken voor dat soort gasten, ik heb er ook weleens last van gehad op Quizlet. Toen heb ik het bij een moderator gemeld en ik had geen last meer van hem.
    Gelijk melden. Niets terugsturen.


    -

    ik denk dat het een viezerik is, ik heb gekeken, er staad dat hij 19 jaar is, maar ziet er ui als een vent van iets in de 30 of tegen de 40...

    hii,
    pas op bij mij was dat ook gebeurt en ik was zo dom om er op in te gaan, ik heb daarna alles tegen men ma gezegd en we zijn na de politie gegaan die zijn bezig met verder onderzoek.
    ik waarschuw je NIET OP REAGEREN

    Ach, da gaat nog x'D
    ga Maar eens op Tagged, zo'n Netlog achtige Site, maar Dan met véél Meer buitenlanders ;P
    Die zijn pas Vies!!

    Zo vroeg er Ooit Eens eentje aan Mij (hij Had mij toegevoegd Op msn) of ik Naakt was, En toen ik Nee zei, Reageerde hij Kalmpjes 'Spijtig' en da's nogal Eng, dat Was direct Blokken en verwijderen ;P


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Goed dat je dat geantwoord hebt!
    Het is idd waarschijnlijk een vieze pedo ofzo!ö


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    zulke berixchten krreg ik ook op netlog
    een man van 40 vroeg of ik wou meewerken aan een strip die hij maakte als inspiratiebronxD woehaa


    Music is my drug, I need it all the time!

    Hij heeft om mijn msn gevraagt x'D
    Ik hb nu echt zo iets van, 'Sodemieter een end op ofzo!!' Vieze mannetjes op deze aardbol hoowr :S


    Tears are crashing out of my eyes

    joh ik heb het net ook voorgehad :O
    da zo ne jongen ofzo.. en die wilt mij als vriend toevoegen en als bericht stond er : U bent mooi x

    ik zo van CREEEEPP!!
    en kheb geweigert ^^
    er zijn denkik VEEl viezerikken op netlog xD
    maja


    Lalala Music... Lalala x')

    ik denk dat het een viezerik is, ik heb gekeken, er staad dat hij 19 jaar is, maar ziet er ui als een vent van iets in de 30 of tegen de 40...

    nu staat er 23
    ma hij ziet eruit alsof hij 45 is...xD


    Lalala Music... Lalala x')

    Ielll Ö
    Viezerd !
    x.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Der was onlangs een man van 42 jaar fsoo die mij toevoegde ! JAK .. ntrlijk ebk nt geaccepteerd :'D
    Maar die gast vn jou, is cker ook een viezerik !
    :3


    Popsicles are yumm'ness :3

    Die mensjes beweren dat werk te doen. Maar dat is Faked! Mijn nichtje van 14 heeft het mee gemaakt, was het ook fake. Ze was nog lesbi ook, niks ergs aan! Maar ze wilde aleen jonge meisjes, dom he?:8

    Ook staat er een Joanlover ofziets staat dat hij/zij 15jaar is... Bekijk je de fotos kom je terect bij een oud iemand:8

    Ook had iemand zei dat hij of zei 16 was. was het iemand van 27 en ging even mijn favo bandjes afkraken, gelijk verwijderd.

    x


    Ik ben wie ik ben, accepteer het maar !