• Ja dat is dus de nieuwe regel die ze bij ons op school in willen voeren, als je in totaal 8 keer te laat komt, sturen ze je naar bureau halt. o: Like omg. Ik bedoel, nu is het al dat je maar 1 keer per jaar te laat mag komen, de tweede keer meteen 2 uur nakomen, en je sochtends om 8 uur op school melden,

    En dan komt een leraar vervolgens wel 10 minuten te laat in de les,
    Unfair.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Is bij ons ook zo. De leraren mogen te laat komen, maar de leerlingen krijgen meteen over de flikker.


    Bored.

    Okeeeeeeej ...


    I found myself in Wonderland.

    Leraren mogen alles. Leerlingen niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Woow =O Das zooo gemeen
    Wij hadden een andere regeling, maar gold alleen voor VMBO-theorie. Als je te laat was, eruitgestuurd was of je huiswerk niet gemaakt had, moest je naar een andere school op de Slenkstraat en daar tot 5 uur zitten =O


    Your make-up is terrible

    Is bij ons ook zo. De leraren mogen te laat komen, maar de leerlingen krijgen meteen over de flikker.


    En als je er dan wat van zegt.[/ja daar ga ik mijn mond niet over houden] dan mag ik me meteen gaan melden,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Leraren mogen alles. Leerlingen niet.


    Ik ga staken, haha dat was zo lachen vorig jaar.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Bij ons is het zo dat je als je 1e uur te laat bent 8 uur melde, na 3x in een maand corveeën, regelmatig te laat: corveeën en word bericht bij leerplicht ambtenaar gedaan en brief nar huis, vergeten te melden: Dezelfde dag 1 uur nablijven, dit nablijven kan Corvee in houden..

    Hoe verzinnen ze het!! en bij ons was vorig jaar dat als de leraar 15 minuten na de 2e bel er niet was, we weg mogten... maaar nu niet meer!! en de onderbouw mag geen tussenuur hebben, maar ik zit nu in de 2e en heb er al *is aan hte tellen, 1,2,3,4 * heeel veel gehad..
    Vaag tog?


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    (...)

    En als je er dan wat van zegt.[/ja daar ga ik mijn mond niet over houden] dan mag ik me meteen gaan melden,

    Inderdaad. Wij hebben een deal met de leraren. Voor elke minuut dat ze te laat zijn leggen ze een euro neer. Aan het eind van het jaar gaan we dan met zn allen uit eten :Y)


    Bored.

    bij ons is het so dat als je 2keer te laat komt ofsow dat je dan een hele week om 8uur ofsow moet melden
    maar bij ons was een keer de leraar te laat maar de sleutel van de deur lag in het locaal dus hebben wij de deur op slot gedaan zodat laudy(mijn mentor waar we les van hadde) niet naar binne kon kome omdat hij te laat was en toen had hij een te laat briefje gehaalt en toen mocht hij wel naar binnenxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Dude x_x dat hebben wij niet xP wij hebben dat je dan gezeik krijgt van je mentor xP en gesprek met je ouders.


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Inderdaad. Wij hebben een deal met de leraren. Voor elke minuut dat ze te laat zijn leggen ze een euro neer. Aan het eind van het jaar gaan we dan met zn allen uit eten :Y)

    :O Als ik voor iedere minuut, zelfs maar 5 cent zou krygen, dan zou ik aan het eind van het jaar ryk zyn!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Bij ons is het zo dat je als je 1e uur te laat bent 8 uur melde, na 3x in een maand corveeën, regelmatig te laat: corveeën en word bericht bij leerplicht ambtenaar gedaan en brief nar huis, vergeten te melden: Dezelfde dag 1 uur nablijven, dit nablijven kan Corvee in houden..

    Hoe verzinnen ze het!! en bij ons was vorig jaar dat als de leraar 15 minuten na de 2e bel er niet was, we weg mogten... maaar nu niet meer!! en de onderbouw mag geen tussenuur hebben, maar ik zit nu in de 2e en heb er al *is aan hte tellen, 1,2,3,4 * heeel veel gehad..
    Vaag tog?

    Indeed

    Und Mariko, das nog eens een goed idee, alleen welke leraar wil er nou met onze klas uiteten, ik denk geen een,^^ Nee ik ga het eens de groep ingooien. Mijn mentor ziet er vast wel iets in.^^


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    3keer telaat = strafstudie
    xP


    Gilles (ll)

    wtf? dat kunnen ze helemaal niet doen [/toch?] bureau halt is als je bushokjes in elkaar trapt en te vroeg vuurwerk afsteekt. Zij zijn toch helemaal niet bevoegd jou een taakstraf te geven voor te laat komen op school?


    BAM!

    (...)
    Inderdaad. Wij hebben een deal met de leraren. Voor elke minuut dat ze te laat zijn leggen ze een euro neer. Aan het eind van het jaar gaan we dan met zn allen uit eten :Y)


    Goed idee ga ik ook doen.. want onze engelse lerares komt ook altijd wel 5 tot 10 minuten te laat xD en we hebben 3x per week les van haar..


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!