• Ja dat is dus de nieuwe regel die ze bij ons op school in willen voeren, als je in totaal 8 keer te laat komt, sturen ze je naar bureau halt. o: Like omg. Ik bedoel, nu is het al dat je maar 1 keer per jaar te laat mag komen, de tweede keer meteen 2 uur nakomen, en je sochtends om 8 uur op school melden,

    En dan komt een leraar vervolgens wel 10 minuten te laat in de les,
    Unfair.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Het is uiteindelijk bureau halt die beslist of je een eventuele taakstraf krijgt. (;
    Daar heeft de school niets over te zeggen, het is namelijk geen officiele regel. :]


    -

    bij ons ook laatst oneerlijk!

    wij zo het 1ste uur naar school!
    wachten en wachten komt er om half 9 een roosterwijziging

    2D 1ste uur vrij -.-'

    was de leeraar verslapen


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Ik mag nog maar 2 keer te laat komen (ben al 1 keer te laat geweest, 1e uur verslapen) en dan moet ik ook ervoor gaan nakomen ofzoo..

    En als ik nog 1 keer spijbel moet ik ook naar bureau Halt ><(puh)


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Bij ons moet je briefje halen als je te laat bent. 3x te laat, is 1/2 uur nakomen. Meer niet :']


    SimplePlanLove<3

    Bij mij op school mag je 3x ongestraft te laat komen, de 4e keer moet je 3x om 8 uur melden, de 5e keer 2 uur corvee en de hele week melden en je ouders worden gebeld dat je voor de 5e keer te laat was, de 6e keer ook 2 uur corvee en voor onbepaalde tijd om 8 uur melden [maar onze school begint al om 8.15, dus dat is niet eens zo vreselijk vroeg]
    bij de 7e en 8e keer weet ik het niet xD
    maar na elke vakantie word de te-laat-teller weer op 0 gezet _O_

    3x te laat is strafstudie =S

    Omg, ik haat dat echt,dat was dus ook op men vorige school
    1e, niks 2e, niks 3e, uur ná je laatste les melden, of volgende dag half8.[1e les bgint om 8.15] 4e-8e keer, corvee xD 9e en meer, halt, x']
    echt sneu. Nu heb ik er gelukkig geen last van xD


    PINKPOP WAS SUPER=D

    Omg,
    als je bij ons 9x te laat bent krijg je leerplicht. Dan moet je voor de onderwijsrechtere komen, die kent zowat al mijn vrienden al, mij nog niet:P


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Bij ons gebeurt er zowat niks als je te laat komt.

    De leraren komen zelf ook zo vaak te laat dus vandaar xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Is bij ons ook zo. De leraren mogen te laat komen, maar de leerlingen krijgen meteen over de flikker.


    Bij ons ook!
    Wij hebben onze lerares Engels ooit een briefje laten halen!:Y)


    everything, in time

    Dat vn bureau Halt hbbn wij ook O.o


    Tears are crashing out of my eyes

    Als je bij ons 3 keer te laat komt heb je strafstudie ><


    Never run out of reasons to smile...

    Ik weet niet of ik al gereageerd heb hierop, maar als wij 10keer te laat zijn, hebben we 1uur strafstudie.


    -

    Bij ons moet je nablijven als je 3x te laat bent zonder reden, maar zonder reden is ook al als je als enigste van op je bus te laat bent, ook al komt die bus té vroeg en staan ál die andere al een halfuur vroeger aan die bushalte, maar ik ga daar écht niet als een sukkel in de kou gaan staan omdat die buschauffeur nooit fatsoenlijk heeft leren kloklezen (krul)

    buh
    bij ons is het als je 6 of 8 keer te laat bent moet je 1 uur nablijven. En elke keer dat je weer te laat bent komt er een uur bij ofzoiet..
    nog nooit voor gehad ^^(A)
    ik ben minstens 1 keer per jaar te laat xD
    het moet wel 1 keer gebeuren per schooljaar bij mij


    Lalala Music... Lalala x')