• Ja dat is dus de nieuwe regel die ze bij ons op school in willen voeren, als je in totaal 8 keer te laat komt, sturen ze je naar bureau halt. o: Like omg. Ik bedoel, nu is het al dat je maar 1 keer per jaar te laat mag komen, de tweede keer meteen 2 uur nakomen, en je sochtends om 8 uur op school melden,

    En dan komt een leraar vervolgens wel 10 minuten te laat in de les,
    Unfair.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    is al meer dan 16 keer telaat geweest:$
    nee dat hebben wij niet,
    wij moeten na 3 x vroegmelden.
    om kwart VOOR 8 :|


    It's not the same without you.

    wtf? dat kunnen ze helemaal niet doen [/toch?] bureau halt is als je bushokjes in elkaar trapt en te vroeg vuurwerk afsteekt. Zij zijn toch helemaal niet bevoegd jou een taakstraf te geven voor te laat komen op school?

    Blijkbaar,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Arme jij.

    Ik ken je probleem like; heel goed.

    alleen mogen wij noujuist nooit telaat komen, bij keer 5 word de leerplichtambtenaar al gebeld en mag je voor straf gaan vakkenvullen bij de albert heijn zonder betaald te krijgen OP ZATERDAG -.-


    You have no idea.

    wow:|
    wat streng, bij mij hoef je amper briefje te halen en pas bij 3 moet je om 8 uur komen. maar verder wordt er niks meegedaan (oftewel je kan elke dag te laat komen als je wilt)


    I am an idiot, I move.

    meestal zeg ik gwn dat concierge er niet is. geloven ze ook gewoon of ik ga een heel zielig verhaal ophangen dat mijn broer me wakker zou maken omdat hij mijn wekker kapot ghad gemaakt dat ik daardoor niet wakker werd xD want zelfs als ik vroeg naar bed ga ( 9 uur ofzoo) kan ik nog blijven slapen tot 12 uur xD alleen lig meestal om 12 uur erin en moet om 6 uur er alweer uit xD


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Haha, dat is bij ons ook ,
    ik mag nog maar 1 keer te laat komen -_-'


    Some people make the world special just by being in it

    Haha, dat is bij ons ook ,
    ik mag nog maar 1 keer te laat komen -_-'


    =o arme jij.

    bij ons word je ook al als telaat opgeschreven als je net 1 sec na de bel binnenkomt.

    Like: ik vind dat nog optijd -.-


    You have no idea.

    Ben ik even blij dat we dat niet hebben, want dan meot ik mijn virnedinetje missen ;o
    want zij komt ltijd te laat. ik pas lekker 1x maar, dat waren wel metee 2 lesurren.. x']
    en trwouens,, mijn sgool begind 10 over 8 ;]
    dus dat is nog niks, dat jhe 8 uur op sgool moet zxijn, want bij mij is dat standaart, en als jhe jhe dan zogtens moet melden is dat half 8 ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    slaat zo nergens op. ><


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Het leven is hard, en ja ik weet wat je voelt. Na 1x te laat moet je, je bij ons al om 7.45 melden. Niet da ik dat deed ofzo.


    Life is hard and then we die

    Ben ik even blij dat we dat niet hebben, want dan meot ik mijn virnedinetje missen ;o
    want zij komt ltijd te laat. ik pas lekker 1x maar, dat waren wel metee 2 lesurren.. x']
    en trwouens,, mijn sgool begind 10 over 8 ;]
    dus dat is nog niks, dat jhe 8 uur op sgool moet zxijn, want bij mij is dat standaart, en als jhe jhe dan zogtens moet melden is dat half 8 ><


    Mijn lesuur begint ook om 8.10.. hoelang duren jou lessen? Mijne 55 minuten, maar ik kom meestal om 8.9 ofzzoo op sgool aan, en als ik me dan om 8 uur moet melden... gllkg niet eerder, kan ook niet want dan is de deur nog digt die gaat pas op 8 uur open :D


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Dan is een jongen bij mij uit de klas al vaak naar bureau halt gemoeten. Die komt zowat elke dag te laat. En paar andere vrienden van mij ook. Stomme regel?
    En mijn school begint half 9.


    I can't see the future with tears in my eyes

    Dan is een jongen bij mij uit de klas al vaak naar bureau halt gemoeten. Die komt zowat elke dag te laat. En paar andere vrienden van mij ook. Stomme regel?
    En mijn school begint half 9.



    ZOO FLAUW!! dat vind ik egt heeel flauw hoor!! zullen we ruilen??


    Als je door het ijs zakt.... ben je NAT!

    Onze studiemeester staat al één minuut voor de schoolbel aan de schoolpoort. Ookal ben je één seconde na de bel, je krijgt al een briefje en je mag je gaan melden --"
    Na 3 keer, krijg je strafstudie. Dat kun je drie keer krijgen. Als je dan nog eens te laat bent komt er een gesprek met ouders en directeur ><


    Listen to what we're not saying..

    (...)

    Mijn lesuur begint ook om 8.10.. hoelang duren jou lessen? Mijne 55 minuten, maar ik kom meestal om 8.9 ofzzoo op sgool aan, en als ik me dan om 8 uur moet melden... gllkg niet eerder, kan ook niet want dan is de deur nog digt die gaat pas op 8 uur open :D

    nee, bij mij 45 minuten.. en dat vind ik al zat!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''