• Ja dat is dus de nieuwe regel die ze bij ons op school in willen voeren, als je in totaal 8 keer te laat komt, sturen ze je naar bureau halt. o: Like omg. Ik bedoel, nu is het al dat je maar 1 keer per jaar te laat mag komen, de tweede keer meteen 2 uur nakomen, en je sochtends om 8 uur op school melden,

    En dan komt een leraar vervolgens wel 10 minuten te laat in de les,
    Unfair.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Omg bij ons is de regel van 13 keer te laat bureau halt in geschakelt. ! Ö


    Sometimes it's best not to care.

    als je bij ons op school niet om 8 uur in de les zit en dat het dan 3 keer gebeurd moet je de schoolplein of de hele onderverdieping schoonmaken .

    Bij ons gaat het zo:
    3x te laat; je ouders worden gebeld
    6x te laat; ouders worden weer gebeld
    9x te laat; ga maar lekker naar Halt:Y)
    belachelijk ¬¬


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Geen idee wat die bureau halt is eigenlijk.
    Bij ons krijg je gewoon aantekeningen en als je met de late bus bent, die vaak wel eens te laat komt, en je drie keer te laat bent gekomen moet je nablijven. Zo willen ze mensen aansporen de bus vroeger nemen.
    Maar als ik met mijn fiets te laat kom doordat die kapot ofzo was, zal ik vrijwel nooit moeten nablijven, ook niet als ik 3 keer te laat was.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    O.O
    Bij ons kan je ong. 12 keer te laat komen. En bij het 2e briefje moet je je de volgende ochtend om kwart voor acht melden. Bij het 4e briefje moet je 's middags 1 uur corveën. En als je daarna nog weer te laat komt, moet je ook corveën XD
    Rond de 12 keer, moet je een boete betalen.

    Bij ons 3x te laat is strafstudie. En dan heb je nog zo van die regeltjes. Veels te veel om te onthouden. ^^
    Typisch scholen om van die regels op te stellen ofzo? ^^

    Bij ons mag je 3 keer te laten komen, en anders moet je om kwart voor 8 komen vegen. En dat geld per periode. Eigelijk niet zo streng.


    blame the bully.

    xD wij kunnen niet eens meer spijbelen >.< alles gaat via de PC binnen 10 minuten zijn je ouders gebeld


    You can never wear to much black

    Ik heb zo'n brief gekregen :P, want ik was 5 keer te laat, volgens mij wel 30 ofzo, maar dat maakt niet uit x]. Maar nu mag ik 10 weken niet te laat komen, want anders krijg ik een hele zooi over me heen, volgens mij kan ik zelfs een soort van strafblad krijgen.. =='

    Die regel hebben wij ook
    Maar ik ben al 12 x te laat geweest.

    Pff...elke keer wanneer je te laat komt bij ons, dan komt er een kwartier bij dat je de volgende dag vroeger moet komen...
    Vorige week moest ik om half acht er zijn:S
    Als ik nu nog eens te laat kom, heb ik strafstudie...
    Bleg, ik haat het!!


    Live for something or die for nothing

    Daar hebben ze toch niks over te zeggen, dat je dan naar bureau halt moet? (:


    -

    uhm dat klopt echt niet ¬¬ wrm gelijk bureau halt... iedereen verslaapt zich wel eens of de bus is laat of what ever.... ik was 6x telaat en ik moest me na die 6x pas melden... 10 over 8 en ik hoef niet na te komen ofzow.... maar dat klopt gwn niet... te laat komen is toch een vergissing geen misdaad ??


    A Noble was Born in Chaos

    Wij werken met gele kaarten^^

    Als je te laat bent, krijg je gele kaart. Heb je er 3, dan mag je Corvee gaan doen. Komt er weer eentje bij, weer Corvee. En zo door.

    Maar eens in de zoveel tijd worden die kaarten weer gewist en begin je weer bij nul. En als je er dan weer 3 of meer hebt, mag je corvee gaan doen. x'D


    Tears falling down because you break my heart...

    Wat kinderachtig.
    Bij ons, moet je als je te laat bent, je de volgende dag om 8 uur melden. Dat is het enige.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'