• Helleu

    Ik heb het gevoel dat mijn vriend mij gebruikt voor de seks. Waarom? Nou ik vertel het.
    Als ik bij hem ben. Kom ik ook voor hem. Wat gaat hij doen hij gaat op de computer, ds of smsen. Als ik naar zijn kamer ga om de Quest te lezen. kwam hij later naar me toe en dan is hij geil en toen zoent hij me. en dan hebben we seks gehad. 2 uur later gaat hij weer op de computer.
    Ik heb het met hem erover gehad en hij zei dat het zo niet is zal dat waar zijn??
    Nee optie is niet om uit te maken want ik houdt gewoon te veel van hem.

    Maargoed mijn vraag is dus hebben jullie dat ook weleens gehad?(de gedachte dan



    Xx LittleSora


    Special Love <3

    Nou,als je het niet leuk vind,dan moet je dat zeggen. & als hij dan door zeurt,moet je hem keihard dumpen. Als hij echt van je houdt,dan wacht hij wel. Gelukkig doet mijn vriend dat wel =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    (...)
    DAt is ontzettend dom.

    iedereen is verschillend? (: als zij er klaar voor is, is ze er klaar voor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    (...)
    DAt is ontzettend dom.

    Nee, dat is een mening.
    Ik ben nog nooit verliefd geweest, nog nooit. Zit in mijn karakter ofzo.

    Jojo, vuile overloper,, Virgins are HOT

    Daarom dat ik het nog steeds ben. :Y)

    Nog nooit??


    *He's the one.

    (...)
    Daarom dat ik het nog steeds ben. :Y)


    Weet ik, ik oo, maar ik bn ook HOT niet virgin dus^^


    *He's the one.

    Nou,als je het niet leuk vind,dan moet je dat zeggen. & als hij dan door zeurt,moet je hem keihard dumpen. Als hij echt van je houdt,dan wacht hij wel. Gelukkig doet mijn vriend dat wel =]


    Okee ^^


    Special Love <3

    (...)

    Weet ik, ik oo, maar ik bn ook HOT niet virgin dus^^

    Ik ben ook hot hoor.
    Mijn hoofd is gewoon rood van de warmte, volgens mij.
    En nee, nog nooit. :X

    Ben maagd :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Geen idee. Ik heb het maar 1x gedaan, en toen was ik dronken. Dus tjaa... :Y) Verder heb ik wel seks met mijn vriendinnetje, waar ik 100% zeker van weet dat ze me niet gebruikt. ^^


    Scream for mercy!

    ik ben ook nog maagd.

    Ja, inderdaad.
    Zeg eerlijk tegen hem dat je ermee zit en vraag om eerlijk antwoord. Leg ook uit dat je bang bent dat het zo is.
    Als hij echt van je houdt waardeert hij je gevoelens en accepteert hij wat je ervan vindt.


    -

    Ik zou met hem eens deftig praten o.o
    Ik hoop voor jou dat hij je niet ontmaagd heeft, volgens mij is de klap dan nog harder


    -

    2 dagen voor mijn 14e verjaardag kreeg ik verkering met iemand, heb ik 2 jaar mee gehad. Vanaf de allereerste dag dat ik met hem de relatie aanging heb ik heel goed in mijn achterhoofd geprent dat mijn verstand altijd op de eerste plaats zou komen. Soms krijg je te maken met dingen die je gewoonweg niet kan overzien, en al helemaal niet als 15-jarige zonder enige ervaring op liefdesgebied. That's why it ended.
    Veel jongens houden er niet van diepzinnige gesprekken te hebben, dan leggen ze een kant van zichzelf bloot die ze liever verborgen houden. Als ik jou was zou ik het er gewoon nog een keer op wagen. Het is iets dat jou dwarszit en voor een goed verloop van een relatie moet aan beide kanten gewerkt worden. Dat gevoel dat jij hebt is vreselijk. Ik was altijd bang hetzelfde te overkomen. Reden genoeg voor nog een gesprek lijkt me.


    No growth of the heart is ever a waste

    virgiiiinn! x3
    sorry


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT