• Helleu

    Ik heb het gevoel dat mijn vriend mij gebruikt voor de seks. Waarom? Nou ik vertel het.
    Als ik bij hem ben. Kom ik ook voor hem. Wat gaat hij doen hij gaat op de computer, ds of smsen. Als ik naar zijn kamer ga om de Quest te lezen. kwam hij later naar me toe en dan is hij geil en toen zoent hij me. en dan hebben we seks gehad. 2 uur later gaat hij weer op de computer.
    Ik heb het met hem erover gehad en hij zei dat het zo niet is zal dat waar zijn??
    Nee optie is niet om uit te maken want ik houdt gewoon te veel van hem.

    Maargoed mijn vraag is dus hebben jullie dat ook weleens gehad?(de gedachte dan



    Xx LittleSora


    Special Love <3

    Ik ben nog steeds een maagd


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    als het zo verder blijft , dat hij alleen aandacht voor je heeft als hij seks wilt, maak je het toch beter gedaan ... want dan is hij jou helemaal niet waard (;


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Jaa ik ken dat gevoel wel. Je moet er gewoon echt goed met hem zelf over praten en er met hem uitkomen. Hem precies vertellen hoe je je erbij voelt en waarom je zo denkt. En dan maar hopen dat je een goede uitleg krijgt en dat hij het niet alleen voor de seks doet. Als hij raar begint te doen enzo, naja dan zal ik het zeker weten wel uitmaken. Tenzij je bij hem wil blijven voor de seks? ;o


    Sometimes it's best not to care.

    Haha ja, ik zit in zo'n situatie nu (joehoe)

    Oh oud topic, forget it :'D

    [ bericht aangepast op 11 sep 2011 - 13:44 ]


    -

    NIETONLINE schreef:
    I'm still a virgin.


    Firm believer of all that is magic

    waarom zo'n oud topic hier?


    Don't dream your life, but live your dream!

    Dumbledore schreef:
    Virgin hier. (:


    Me so good.

    Ja, die gedachte heb ik ook wel eens gehad. En dat is irritant. Als je er dan naar vraagt, ontkennen ze het natuurlijk. Vaak werkte het dan niet (van mijn kant) omdat ik dat gevoel gewoonweg niet van me af kon zetten. Ik wil me niet laten gebruiken.

    Ik had dat met mijn ex-vriendje, maar heb het nooit toegegeven omdat hij dreigde dat hij me wel even "op zou knappen". Ik heb het met mijn huidige vriendje helemaal niet, die is heel lief voor me en als we het doen is hij niet... forcerend.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    ik voel met je mee, maar ik weet niet hoelang jullie al samen zyn, maar op langer termijn word een relatie wat ja saaier.
    en jongens zeggen geen nee tegen seks dus... Probeer er over te praten of organiseer wat leuke activiteiten voor jullie twee zoals bowlen naar de bios en uiteten en leef meer naar elkaar toe.. Doet hy daarna nog afstandig dan moet je je erbij neerleggen dat hy misschien geen interesse in je heeft, sorry.

    veel succes ermee xx

    Jessiiicaa schreef:
    Ja, die gedachte heb ik ook wel eens gehad. En dat is irritant. Als je er dan naar vraagt, ontkennen ze het natuurlijk. Vaak werkte het dan niet (van mijn kant) omdat ik dat gevoel gewoonweg niet van me af kon zetten. Ik wil me niet laten gebruiken.


    Waarom bump je een oud topic?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik zou zeggen wat je voelt.


    26 - 02 - '16

    Guys, come on. Dit topic is 3 jaar oud.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    nog nie gehad.. maar k zou gwn eerlijk zijn zoals je het er ook al met hem over gehad hebt en dan bijv. zeggen dat je het niet leuk vind dat hij telkens zo op de pc zit enzo als jij er bent. omdat je wel speciaal voor hem komt..
    Op die fiets misschien?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore