• Helleu

    Ik heb het gevoel dat mijn vriend mij gebruikt voor de seks. Waarom? Nou ik vertel het.
    Als ik bij hem ben. Kom ik ook voor hem. Wat gaat hij doen hij gaat op de computer, ds of smsen. Als ik naar zijn kamer ga om de Quest te lezen. kwam hij later naar me toe en dan is hij geil en toen zoent hij me. en dan hebben we seks gehad. 2 uur later gaat hij weer op de computer.
    Ik heb het met hem erover gehad en hij zei dat het zo niet is zal dat waar zijn??
    Nee optie is niet om uit te maken want ik houdt gewoon te veel van hem.

    Maargoed mijn vraag is dus hebben jullie dat ook weleens gehad?(de gedachte dan



    Xx LittleSora


    Special Love <3

    Ja , Alleen een week erna werd ik meteen verliefd op een ander. en maakte ik het uit. Bleek hij Homo te zijn. En Daarna vond ik wwer een ander ,maar met die deed ik het niet hoor.
    ik kan gewoon niet leven zonder love..


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    Ik zou het niet weten of hij je gebruikt.
    Maar het lijkt opzich wel zo :'$.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    jaah 1x mr ik heb hem gedumpt!


    love is dead and dead is love

    Ik zou het niet weten of hij je gebruikt.
    Maar het lijkt opzich wel zo :'$.


    Dat denk ik nu O_O
    hij had me dus gedumpt voor een ander?
    What the hell -_-' sinds 4 februari eigenlijk


    Special Love <3

    (...)

    Jojo Moet je trots op zijn, wnt dat ben ik ook^^

    Same thing here =]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik denk niet dat hij je gebruikt ik denk dat hij wel van je houd..alleen dat hij anders over verkering denk ofzo?;

    geen idee

    x

    Like a virgiiiiinnn!!!
    Nope xD
    zelfs nooit een vriendje gehad x))))


    death to the one at the end of the serenade.

    I'm a virgin and I'm proud of it! :Y)


    -

    Mwhaa,ik denk niet dat ie je gebruikt heeft,Ik bedoel jongens hebben meer interesse in sex dan meiden,. Ik bedoel niet dat jongens erger zijn dan meiden ofsoo. Maar, Maybe had ie er gwn ff zin in. Ik weet het niet, maar ik denk niet dat ie je gebruikt heeft! ;)

    succes.! x


    Sometimes it's best not to care.

    persoonlijk vind ik het echt supervreemd dat hij uberhaupt op de computer gaat als jij er bent.. =/


    Mew <3

    Ben nog lekker maagt en super trots (A)


    Love is the movement <3

    LOL
    ik ben nog maagd
    Maar als nog er zijn andre vormen om
    sex te hebben en niet ontmaagd te worden;l
    vogens my gebruikt hij je beetje
    Dat zou ik denke,

    xox


    I'm locked away inside this grave

    nee,(bij mijn nieuwe!!) mijn vriend was zo geweldig tegen mij. mijn bf zei dat hij zijn mond niet over mij kon houden zij is zijn zusje . maar ik had niet meer genoeg gevoel voor hem!!


    Doubt your doubts before you doubt your beliefs.

    xLoveIsDeadx schreef:
    god nee. al had mn vorige vriend het er wel voortdurend over. ik wil het nog niet enzo, maar hij praatte me zowat om. >< ik ben vet blij dat het uit is, maargoed. ik zou niet weten of dat ie jou gebruikt, maar ik hoop van niet voor je.

    ik had precies het zelfde --'


    Music is my fxcking drug. &#9835;

    Lol al n paar keer xd


    -