• Helleu

    Ik heb het gevoel dat mijn vriend mij gebruikt voor de seks. Waarom? Nou ik vertel het.
    Als ik bij hem ben. Kom ik ook voor hem. Wat gaat hij doen hij gaat op de computer, ds of smsen. Als ik naar zijn kamer ga om de Quest te lezen. kwam hij later naar me toe en dan is hij geil en toen zoent hij me. en dan hebben we seks gehad. 2 uur later gaat hij weer op de computer.
    Ik heb het met hem erover gehad en hij zei dat het zo niet is zal dat waar zijn??
    Nee optie is niet om uit te maken want ik houdt gewoon te veel van hem.

    Maargoed mijn vraag is dus hebben jullie dat ook weleens gehad?(de gedachte dan



    Xx LittleSora


    Special Love <3

    ik weet niet of dat echt gebruiken is.
    mijn vriend is soms ook gewoon van het ene op andere moment geil en krijgt mij dan ook wel zover dat we ''het'' doen.
    Ik vind het wel grappig, maar als ik een keer geen zin heb dan doet hij het ook niet. Zeg anders tegen hem dat je een keertje niet wilt als hij zo doet en kijken hoe hij reageert?


    I solemny swear i am up to no good

    Schop die fuckin topics niet omhoog.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Geen ervaring hier mee.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Geen seks voor het huwelijk.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cosmia schreef:
    persoonlijk vind ik het echt supervreemd dat hij uberhaupt op de computer gaat als jij er bent.. =/

    Nou vreemd is het niet, als je paar maanden bij elkaar bent is het geklef gedeelte wel al stukje minder en gaat ieder beetje zijn eigen kant op.
    Mij vriend zit ook vaak genoeg tv te kijken en dan zit ik achter zijn pc :P


    I solemny swear i am up to no good

    Penguin schreef:
    Schop die fuckin topics niet omhoog.

    Ik snap niet dat mensen in een topic van twee jaar geleden weer beginnen antwoorden?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    (...)
    Ik snap niet dat mensen in een topic van twee jaar geleden weer beginnen antwoorden?

    Ik kom er net achter dat het topic in 2009 was aangemaakt fail


    I solemny swear i am up to no good

    Penguin schreef:
    Schop die fuckin topics niet omhoog.


    Ik ben maagd

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:24 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Kom er net achter dat dit topic al oud is xD

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 18:25 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Sirena schreef:
    Lol al n paar keer xd


    een topic uit 2009? seriously?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Prodigy schreef:
    Nee, ik ben nog lekker maagd. :'D


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ja ik ken het idee, ik had precies hetzelfde (alleen dan zonder sex, zover heb ik het niet laten komen.) Ik heb hem de laan uit geflikkerd, ook al deed het me pijn. Want ik vond hem echt leuk, en ik dacht dat hij me ook wel leuk vond. Maar dat was niet zo, helaas. Good luck girl!


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Leute, het is allang uit met die vriend + het is een nogal gedateerd topic, dus useless.


    No growth of the heart is ever a waste

    A OEI XD ik zie nu pas da et een oud topic is XD


    -

    lol, Hihi, zo zie je ook weer wat opduiken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 17:27 ]


    Have you ever been alone in a crowded room?