• Helleu

    Ik heb het gevoel dat mijn vriend mij gebruikt voor de seks. Waarom? Nou ik vertel het.
    Als ik bij hem ben. Kom ik ook voor hem. Wat gaat hij doen hij gaat op de computer, ds of smsen. Als ik naar zijn kamer ga om de Quest te lezen. kwam hij later naar me toe en dan is hij geil en toen zoent hij me. en dan hebben we seks gehad. 2 uur later gaat hij weer op de computer.
    Ik heb het met hem erover gehad en hij zei dat het zo niet is zal dat waar zijn??
    Nee optie is niet om uit te maken want ik houdt gewoon te veel van hem.

    Maargoed mijn vraag is dus hebben jullie dat ook weleens gehad?(de gedachte dan



    Xx LittleSora


    Special Love <3

    HUG schreef:
    Nou jongens denken nou eenmaal anders over dat soort dingen als meisjes. Jij denkt erover als echt iets van liefde, waar je lekker lang van moet genieten, hij doet het alleen maar voor de seks, het fysieke, jongens hebben niets met dat sentimitele gedoe daarna


    Noem mezelf baas, want ze weten wie ik ben.

    HUG schreef:
    Nou jongens denken nou eenmaal anders over dat soort dingen als meisjes. Jij denkt erover als echt iets van liefde, waar je lekker lang van moet genieten, hij doet het alleen maar voor de seks, het fysieke, jongens hebben niets met dat sentimitele gedoe daarna


    Ligt aan de jongen in kwestie... of ben ik dan one of a kind?

    k heb het nog niet gedaan, maar k vind 't wel logisch


    "Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli

    Gajeel schreef:
    (...)

    Ligt aan de jongen in kwestie... of ben ik dan one of a kind?

    k heb het nog niet gedaan, maar k vind 't wel logisch


    Haha, ik ken meer jongens zoals jij, hoor. Er zijn wat dat betreft denk ik gewoon twee 'soorten' jongens. :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien moet je hem duidelijk maken dat je ook graag wat met hem samen wilt doen?


    Life is hard and then we die

    Het is al een jaar en een half uit, maar hij gebruikte me niet..

    Praat er nog eens goed met hem, en vertel je gevoelens ;)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Prodigy schreef:
    Nee, ik ben nog lekker maagd. :'D

    Jongens zijn gewoon in hun hoofd alleen maar bezig met sex, don't you dare to deny it boys! Ik bedoel, de jongens díe ik ken vragen direct maandag op school aan elkaar (en ook aan mij -..-) 'En, nog gewipt van 't weekend?'
    Noooh... Waar gaat het heen met de mensheid...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hmm typisch een jongen xD
    als hij door krijgt dat jij er écht mee zit zal hij begrip voor je tonen hoor.
    En die mensen die zeggen dat hij je gebruikt en dat je het uit moet maken... die hebben geen verstand van jongens.
    Maar wel vreemd dat hij áltijd met iets anders bezig is als je er bent, dat is wel jammer natuurlijk. Maar huur een keer een film die hij leuk vind of zo en kijk die samen. Neem een paar keer het innitiatief en dan merkt hij ook wel dat het veel leuker is om samen iets te doen dan alleen.


    Rainbow

    Virgin hier. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    NIETONLINE schreef:
    I'm still a virgin.


    26 - 02 - '16

    Snivellus schreef:
    Jongens zijn gewoon in hun hoofd alleen maar bezig met sex, don't you dare to deny it boys! Ik bedoel, de jongens díe ik ken vragen direct maandag op school aan elkaar (en ook aan mij -..-) 'En, nog gewipt van 't weekend?'
    Noooh... Waar gaat het heen met de mensheid...


    Well, I deny. xD
    Ik heb nog lang geen behoeften om te "wippen". xD En dat is nu ook niet bepaald mijn eerste vraag op een maandag morgen. xD
    Maar blijkbaar word je soms raar aangekeken als je zegt dat je heel erg verliefd op iemand bent, maar dat je jezelf nog niet in bed ziet duiken met die persoon. Ik heb daar echt nog geen behoefte aan. Ö Als ik verliefd ben op iemand, dan wil ik die gewoon stevig vastnemen. :3


    Take me to wonderland

    Mijn vriend zit ook veel achter z'n computer, maar die heeft wel aandacht voor me en laat me duidelijk merken dat het alles behalve voor de seks is. Dit klinkt wel als een aardig dode relatie van zijn kant af, of je gebruiken voor de seks inderdaad.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Mijn vriend doet dat ook.....

    Gaat die 1-twee uur op zijn X-box maar daarna gaat hij wel bij mij zitten.

    Film kijken of dan maakt hij het romantisch en gaan de kaarsjes aan of onze favoriete muziek. En ja dan hebben we seks.

    Dus nee heb niet het gevoel dat hij me gebruikt.

    Snivellus schreef:
    Jongens zijn gewoon in hun hoofd alleen maar bezig met sex, don't you dare to deny it boys! Ik bedoel, de jongens díe ik ken vragen direct maandag op school aan elkaar (en ook aan mij -..-) 'En, nog gewipt van 't weekend?'
    Noooh... Waar gaat het heen met de mensheid...


    Dit vind ik wel erg zwart/wit over jongens hoor. Sorry. Ik ken genoeg jongens die daar niet zo over denken. By the way, er zijn ook meiden die continu aan sex denken.


    26 - 02 - '16

    Gajeel schreef:
    (...)

    Ligt aan de jongen in kwestie... of ben ik dan one of a kind?

    k heb het nog niet gedaan, maar k vind 't wel logisch

    Valt wel mee hoor. Dat soort jongens worden alleen wel steeds zeldzamer heb ik soms het idee.


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.