• Naja ik ben ziek en verveel me dus dacht ik, laat ik een topic starten.
    Naja de vraag is dus waar gaat Vergessene Kinder van Tokio Hotel over.
    Ik heb altijd al eens willen weten waar de mensen echt denken waarover hij gaat =D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar uhm... Waarom zal hij die scheiding eigenlijk zo erg vinden? Hij heeft al in een paar interviews gezegt dat hij zijn pa haat... :Y)
    ja en wat doet dat ertoe ik haat mijn pa ook, maar ik zal ook nooit vergeten wat hij me aandeed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)Okey het bewijs is er dus, de helft van de fans luisteren naar de muziek zonder te weten waarover het gaat.
    Vergessene Kinder gaat wel degelijk over Bill en Tom zelf. Ik denk dat de meeste mensen gewoon te goedgelovig zijn over wat Bill en Tom zeggen.
    En het kan volledig te maken hebben met het feit dat ik het min of meer ook zelf ben tegen gekomen met mijn ouders dat ik de tekst mss doorheb, en is het nog niemand opgevallen dat wnr hij dat lied live zingt, hij en Tom vooraan staan als hij zingt : "Wir sehen
    wir fühlen
    verstehen
    genau wie ihr..."

    Zeg ik toch ook?

    (...)Okey het bewijs is er dus, de helft van de fans luisteren naar de muziek zonder te weten waarover het gaat.

    Vergessene Kinder gaat wel degelijk over Bill en Tom zelf. Ik denk dat de meeste mensen gewoon te goedgelovig zijn over wat Bill en Tom zeggen.

    En het kan volledig te maken hebben met het feit dat ik het min of meer ook zelf ben tegen gekomen met mijn ouders dat ik de tekst mss doorheb, en is het nog niemand opgevallen dat wnr hij dat lied live zingt, hij en Tom vooraan staan als hij zingt : "Wir sehen

    wir fühlen

    verstehen

    genau wie ihr..."



    Nou je het zegt, ik heb ook wel eens een optreden gezien op youtube, waar Bill net op dat stukje een arm om Tom slaat...


    Scream for mercy!

    Volgens mij gaat het over Derde-wereld kinderen hoor. In ieder geval, dat heb ik ooit is in een interview gelezen.


    Life is hard and then we die

    Volgens mij gaat het over Derde-wereld kinderen hoor. In ieder geval, dat heb ik ooit is in een interview gelezen.
    ja dat kan best zijn, maar heb je er nooit eens bij stilgestaan dat ze mss de fans op een verkeert spoor willen leiden


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    Zeg ik toch ook?
    ja ik weet het dat je het juist hebt, en dat wou ik aantonen door jouw ding te quoten


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    People, die nummers gaan dus echt wel om Bill zelf. Hij zegt altijd dat ze over fans gaan, maar dat is het niet. Deze teksten zijn zo emotioneel omdat hij of een naaste het zélf meegemaakt heeft. Het gaat, volgens mij, inderdaad om de scheiding met zijn ouders. Dat hij toen vergeten werd. Maar ook omdat hij anders is. Een ander soort 'ras', zoals andere kinderen hem noemden.
    ik denk dat jij gelijkt hebt... maar ook is het een deeltje ge-inspireerd op de fans denk ik...

    (...)ja ik weet het dat je het juist hebt, en dat wou ik aantonen door jouw ding te quoten

    Ahzoo. ^^

    (...)ik denk dat jij gelijkt hebt... maar ook is het een deeltje ge-inspireerd op de fans denk ik...
    nouja als jij er zo over denkt heb ik dr geen probleem mee, maar mss komt het omdat mijn ouders ook gescheiden zijn dat ik er zo over denk


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Het gaat idd om Bill zelf... Ik zag laatst nog een filmpje waarin hij het vertelde voordat hij het ging zingen...

    Het gaat over Bill & Tom, over toen hun ouders gescheiden waren/of wouden gaan scheiden. Zei hadden zoveel pijn, maar hun ouders vergaten dat hun ook gevoelens hadden, konden lachen en huilen... en dat zingt hij ook letterlijk!;)


    Dit is mijn mening...!?

    (...)Ja dat waren dan van die kleine jochies die rond 4uur daar wat stonden te schelden van op een berg, waren ze te laf om naar beneden te komen die kleine koters, of is het dat niet dat je bedoelt?


    Ja ook, maar ook was toen Zornik opkwam enzo dat er wat kinders vanvoor stonden te bleiren dat ze moesten ophoepelen omdat ze Tokio hotel wouden >


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Maar uhm... Waarom zal hij die scheiding eigenlijk zo erg vinden? Hij heeft al in een paar interviews gezegt dat hij zijn pa haat... :Y)


    S: mag je wel eens zo'n interview doorsturen want ik heb het nog nooit gelzen of gehoort (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik vind, dat het over hunzelf gaat.