• Misschien is er al zo'n topic maar ik wou niet zoeken sorry daarvoor.
    Maar ja de vraag:
    Wat als???

    Stel Bill en Tom hebben echt iets met elkaar.
    Echt liefdes kussen en ***.
    Ze lopen liefdevol hand in hand over de straat.
    Gewoon ze zouden stapel op elkaar zijn.
    Stel dus Bill en Tom hebben een relatie ze zijn een koppel.
    Wat is jullie mening?
    Nog altijd Tokio Hotel fan?
    Vind je het afschuwelijk dat ze van elkaar houden?
    Etc.?


    Wou ik effe weten
    HDL X JD

    Ik zou het leuk voor hun vinden :D ik ben en blijf een fan ik heb niets met homo´s hoor mijn buurmannen zijn het ook :D


    ...

    niks mis met homo's toch oke incest ik zou het nooit doen maar asl zij wat voor elkaar voelen kan mij geen reet schelen ze maken goeie muziek zien er leuk en verzorgd uit en als ze homo waren amakt niet uit die vind ik vaak heel grappig en gesjellie

    Tjah eerst zou ik niet weten wat ik moest denken,Maar fan blijf ik altijd het gaat mij toch om de muziek die ze maken.En Liefde is gewoon niet te kiezen.Je kiest nie zelf op wie je verliefd wordt,Ik zou 100% procent achter ze staan.En ik weet zeker dat er genoeg wijven zijn die vijanden worden.Nhja mijn mening;)
    x


    Pictures fade away, but memories are forever

    ik blijf fan maar men mond zou echt wel opên vlln en ik zou denke: nu worre ze nog meer geambeteerd:( en ik zou het sosm mss wel raar(of mss zelfs walgelijk) vinne als ze aan elkaar vriemelen voor de camera maar liever dat bill iets met tom begint dan da 1van hen iets met zac efron begint(puh) whaha:P


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik vind dat altijd zóó schattig ;D
    Van die jongens die zo lief tegen elkaar doen x3 s]don'tblamemeI'mwaird:[red]X[/red][/s
    En als ze wat met elkaar willen, is dat hun keuze :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    K zelf zou het geen probleem vinden ik vind het zelf ook wel schattig.
    Fan blijven natuurlijk wel als ze iets zouden hebben blijf ik zeker fan!
    Ik zou het moedig vinden als ze nu iets hadden en er voor uit kwamen.
    Zelf zou ik misschien na een tijd mijn nicht kunnen vertellen dat ik eigelijk iets voor haar voel :$...
    Misschien ooit.
    LY HDL X JD

    Ik gun ze liefde, hoe dan ook. Als ze met elkaar zouden hebben, prima toch? Zolang ze zelf maar gelukkig zijn. Daar draait het om.
    Fan blijven? Ja tuurlijk. Ik heb niks tegen homo's/lesbi's en bi's.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik zou blij voor ze zijn dat ze voor zichzelf uit durven komen en ik zou zeker nog fan zijn !

    dat maakt me niet uit eens een fan altijd een fan wat is dr trwns mis me homos?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik blijf wel fan. Maar ik zou eerst eens slikken. Ik bedoel het gebeurt niet iedere dag dat 2 bekende/knappe/etc twins op elkaar vallen. Ik zou wel blij zijn voor hun, dat wel. Dus uiteindelijk maakt mij het niet uit. Zolang hun er toch gelukkig mee zijn....

    ik zou het niet erg vinden ik bedoel ik doe het ook voor de muziek oké ze zijn lekker maar het gaat niet alleen daarom k zou het wel raar vinden tweelingbroers :P maargoed het is hun leven !

    dus k hoop da je al door had da ik geen nepfan ben fzo

    Ik zou wel fan blijven. Hun muziek veranderd toch niet? Ik heb ook niks tegen homo's, en dat ze broers zijn kunnen ze dan toch ook niks aan doen?

    Ik vind het dus alleen walgelijk als mensen het verzinnen dat het zo is >.<

    ik zou het niet afschuwelijk vinden,maar zeg nu zelf,zie je dat echt Tom & Bill dat nu doen ?! ik bedoel,ik heb nog nooit een tweeling dat zien doen hoor, hun liefde voor elkaar is mooi,maar dat noemt men broederliefde! waarom zouden T&B associaal doen en het met elkaar doen ?! ze zijn broers en beide hetero!
    dus.. twincest is pure fantasie,zou ik zeggen..


    And all the girls in the front row scream your name.

    Ik ben fan om de muziek, dat de jongens ook nog eens
    hartstikke geil zijn kan ik ook niks aan doen. En als ze iets met elkaar zouden hebben zou ik dat echt helemaal niet erg vinden, weetje. Nouja, ik zou er eerst wel van schrikken. Maar ik bedoel ik heb niks tegen homo's ofzo. XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/