• Misschien is er al zo'n topic maar ik wou niet zoeken sorry daarvoor.
    Maar ja de vraag:
    Wat als???

    Stel Bill en Tom hebben echt iets met elkaar.
    Echt liefdes kussen en ***.
    Ze lopen liefdevol hand in hand over de straat.
    Gewoon ze zouden stapel op elkaar zijn.
    Stel dus Bill en Tom hebben een relatie ze zijn een koppel.
    Wat is jullie mening?
    Nog altijd Tokio Hotel fan?
    Vind je het afschuwelijk dat ze van elkaar houden?
    Etc.?


    Wou ik effe weten
    HDL X JD

    nog altijd fan


    <3

    FAN 4 EVER. boet me niet als ze dan gay worden.
    ik
    ben
    een
    fan
    en
    dat
    blijf
    ik
    ook
    4 ever ;D


    don't Worry...Be gay.

    ik zou het niet afschuwelijk vinden,maar zeg nu zelf,zie je dat echt Tom & Bill dat nu doen ?! ik bedoel,ik heb nog nooit een tweeling dat zien doen hoor, hun liefde voor elkaar is mooi,maar dat noemt men broederliefde! waarom zouden T&B associaal doen en het met elkaar doen ?! ze zijn broers en beide hetero!
    dus.. twincest is pure fantasie,zou ik zeggen..


    Wat is er associaal aan (tw)incest? ö
    Het is ook gewoon liefde,


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    ik denk dat ik blij voor hun zou zijn en gwn fan zou blijven. het gaat mij om de muziek en niet om de jongens.


    I am an idiot, I move.

    Ik ben fan geworden van de muziek, en het was toevallig dat ze zelf ook hartstikke hot eruitzien. ik heb helemaal niks tegen homo's écht niet, dus ik zou gewoon fan blijven. Ik schrik wel denk ik als ik het hoor, maar ik ga niet dramatisch lopen doen, schiet je niks mee op, als hun maar gelukkig zijn!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Tuurlijk blijf ik fan! De muziek is té goed. Natuurlijk ben ik ook wel fan van de jongens zelf, maar zolang zij gelukkig zijn, ben ik dat ook. Ik heb niets tegen homo's, maar je kàn gewoon niets met je eigen broer beginnen.
    Maar ik blijf fan für immer!

    Ik blijf zeker fan


    Sick and tired of needing your affaction

    het zou wel zo zijn dat iedereen eerst vies kijkt maar egt DIE-HARD-FANS weten dat;

    -ze gelukkig zijn samen want broederschap kan NOOIT stuk,,ik zou het wel sgttig vinden denkik..als ik die egte erge tc plaaatjes zie denkik pff. maar njah..het zou wel ff wennen meot zijn ;)