• de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Ja maar das wel waar, maar weetje Bill
    is gelijk mega beroemd die heeft gewoon geen tijd voor een vaste vriendin

    Haha, ik kan hier zo om lachen>< Jullie zijn allemaal zo gek op een jongen die je helemaal niet kent:P En je weet helemaal niet hoe hij in het echt is:P Maarja, iedereen zijn eigen smaak he:P
    En als hij een vriendin heeft wat wil je er dan aan doen? je ontmoet hem toch nooit dus ik zou maar stoppen met dromen!! :P

    Nouja XXxXX


    mee eens, maar dromen mag toch XD maar goed, verder gaat het ook niet... ik bedoel, wie gaat ze ooit ontmoeten?? 99,99% van de fans echt niet hoor... neej, dat overdrijf ik 99,5%... XD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    neej hij heeft volgens mij nog geen vriendin!
    hij segt dat hy graag een vriendin wil maar hij is te druk meej TH en hij moet de 'ware' nog tegenkomen!
    ik hoop het in ieder geval niej:P!!!
    (dit heb ik gelesen in een intervieuw:P)

    xxx- de 'ware' girl voor bill:P:P(H)(H)


    bla bla bla

    nein bill heeft geen vriendin ja wel een gehad allen die vond hij niks meer of die vriendin kon niet met het leven (hoe dat kan geen idee) dus met alle bill lovers op jacht gaan dan maar he:P
    geef mij gustav maar ;)

    Ik denk het wel want, sommige zeiden dat ie een beetje ongelukkig was omdat ie al 2jaar ofzow nie meer verliefd is geweest en nu is ie terug 'gelukkig' kwee nie é ma, tkan zijn :P

    tsssssssss je kan tog ook gelukkig zijn als je geen verkering hebt?!
    ik heb ook geen verkering(miss niet zoon goed voorbeeld wand ik ben niet gelukkig)
    maar ik hoef ook niet perc verkering te hebben om blij te zijn(al zou ik veel gelukkiger zijn als bill met mij had)
    dat ik niet gelukkig ben ligt meer aan andere dingen aan problemen thuis en op school enzo maar als bill egt een vriendin heeft dan zou ik zeer ongelukkig worden en als bill doodging dan zou ik ook dood willen(ik wil nu ook wel dood maar ik durf niet zo goed dus nu snij ik maar in mijn armen en benen en dan gaat alles ook veel beter:))
    maar ik hoop egt dat bill geen vriendin heeft!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    take me away

    Je denkt toch niet dat het help als je jezelf snijd ? Wat los je daarmee op ? Je problemen gaan echt niet weg door jezelf nog meer pijn te toen, denk daar maar eens over na...Je moet eens proberen om je lievelingsmuziek op het hardste te zetten en alles ff vergeten ... Of jezelf te verwennen ...:)

    nee bill heeft geen vriendin!
    dat hoorde ik van een vriendin! dat zeiden ze op tv dus dat geloof ik dan ook.
    ze zeggen dat het een jongen was die zich net zo verkleed had als bill om zijn vriendin een plezier te doen.
    dus nee ik denk het niet

    Wat dat sniojden bedreft hé
    DOE DA NIE MENSEN wa gaan jullie later tegen jullie vriend of vriendin zzeggen, je gaat er zoveel spijt van krijg en als je je snijd ben je zwak je moet ansdere betere manieren zoeken

    mensuuhhh k dacht eerst ook dat hij een vriendin had maar ze zijn fake :D:D:D:D:D(H)

    oke k weet best dat je verdriet heb als bill een vriendin heeft maar dat heeft ie nie en tog vroeg of laat zal hij tog een vriendin krijge en dat hou je gewoon niet tege er is voor iedereen wel een jonge besgikbaar en als hij een vriendin zou krijge dan zou hij nog altijd van zn fans houden :D

    Ja maar das wel waar, maar weetje Bill
    is gelijk mega beroemd die heeft gewoon geen tijd voor een vaste vriendin



    ehh als bill een vaste vriendin heeft dan heeft ie er wel tijd voor hoor

    maar volgens mij als Bill een vriendin zou hebben, zouden ze plots, zo heel toevallig minder fans ebben XD

    MAAR IK BLIJF FAN HOOR MAAR ZO VAN DIE Fake fans

    zo noem ik ze ook altijd ^^ (maar zul je vast wel gemerkt hebben XD)
    dan blijven wij samen fan :D:D:D kijk, ik zie het zo: ik werd fan van ze door tmf, ik was iets aan het doen, en toen kwam monsoon langs, en ik keek niet eens, en ik von t SUPER VET!!! (:D) dus mij gaat het overduidelijk om de muziek ^^ dat ze enorm zexy zijn, kan ik en zij ook niks aan doen ^^


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Bill had een vriendin maar het is al uit.
    Voor dat meisje heeft hij de song: Geh geschreven.
    Hij was samen met de visagiste: Nathalie.

    XxX Nina