• de een zegt ja en de ander nee.. maar heeft bill nou een vriendin of niet?


    Forbidden to Remember, Terrified to Forget

    Nee, hij heeft geen vriendinnetje.. Ik denk trouwens dat als hij een vriendinnetje heeft ze zo vermoord wordt ofso omdat ze allemaal Bill willen :D

    Bill had een vriendin maar het is al uit.
    Voor dat meisje heeft hij de song: Geh geschreven.
    Hij was samen met de visagiste: Nathalie.

    XxX Nina


    Hij is nooit met zijn vigagiste samen geweest...
    Dat is juist de roddel liefje..:)
    Maar dat liedje geh is wel voor zijn ex , geen idee hoe ze heet...
    Hij zei trouwens dat hij voor dat meisje in de regen heeft gestaan en ze schreven veel brieven ofzoiets :D
    Maar ze zijn uit elkaar gegroeid
    THE END :D

    jah idd ^^ dat stond in d3e Bravo... dus dat bewijst maar weer: geloof niet elke roddel die je hoort ^^ (is maar een tip XD)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    haha das lijk in de joepie stond foto in da hij kuste me een meisje xD
    kwee nie hoor
    maar euh PHOTOSHOP xD

    Kom ik met mijn late mooie reactie, ik had gelzen gehoord dat die weetikveelhoezeheet gewoon als fisachiste ofzo werkt atans dat hoop ik hé maar dat had ik volgens mij gelezen.. maar als het wel zo is I'm happy for him :) nouja wie is er dan eigenlijk niet blij voor Bill?

    Okee ik geef duidelijkheid ik loop nou eenmaal achter.. (A)

    srry hoor maar Bill heeft GEEN vriendin en Laffee heeft al een vriendje


    Blablabla
    Bill heeft geen vriendin x)


    I recycle my thoughts.

    Nee, hij heeft geen vriendinnetje.. Ik denk trouwens dat als hij een vriendinnetje heeft ze zo vermoord wordt ofso omdat ze allemaal Bill willen :D


    Whoa. Lekkere gedachtes heb jij o_O


    I recycle my thoughts.

    ja god ik wil opeens niet meer Bill's vriendin worden XD(grapje)
    maar je moet dan wel een bodygard hebben wand ik dank dat het een wedstrijd word wie je het eerst vermoord heeft een hater of een fan XD


    take me away

    Voorzover ik weet niet x]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    In die tijdschriften zit ook zoveel fotoshop, weetje. En ik denk eigelijk niet dat Bill zoveel tijd heeft voor een vaste relatie.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    http://fotos.sapo.pt/loveth/pic/0003z2h3/s500x500

    Maar het is Bill niet volgens mij..
    Maar Dennerd, weet je wat LaFee dan zegt in het interview? Zou het anders wel willen weten..


    :| als dat bill is bega ik ongelukken :| x

    nee hij heeft geen vriendin =3

    maar kijk als bill zegt dat hij al 2 jaar geen vriendin heeft gehad, heeft hij dan al die liedjes voor 1 persoon van 2 jaar geleden geschreven?
    oh en btw ik had ook ergens gelezen dat VEEL van zijn exen dacht dat rette mich over hun gaat. het is zo raar, want heeft hij nou wel veel vriendinnen gehad of niet.


    You'd took my breath but I'll survive.