• Grappig dat die mensen nu ineens NIET reageren.
    Zielige slappe aftreksels van niets.





    Ja, keer op keer krijg ik hier te horen dat ik arrogant ben, een grote ego hebt etc.

    Nu is mijn vraag een keer:
    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Hoezo heb ik een ego?
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?

    Als Mod moet ik soms streng optreden, en kortaf zijn in waarschuwingen etc, maar dat zijn de andere moderators ook.

    Toch wordt ik er keer op keer uitgelicht als de grootste egotripper. Like, in dat topic met mensen met de grootste ego, zag ik mijn naam toch redelijk veel staan, ondanks dat ik die mensen veelal niet eens ken.
    Ik wist niet eens dat ik ooit tegen hen heb gepraat, wat waarschijnlijk ook niet het geval is. Dus waarom wordt ik dan als arrogant bestempelt? Wat is de gedachte daarachter?

    Maargoed, dit wilde ik toch wel even beantwoord hebben, danku.


    Wees eerlijk, ik ban je niet.
    Alleen Charissa hoef ik geen antwoord van, dankje. Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. :)




    When people you don't know you, hate you, that's when you know you're tha shit.

    Degenen die het sterkst in hun schoenen staan worden het meest bestempeld als arrogant. Alsof zelfvertrouwen een ziekte is.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    *Geschockt*
    Jij arrogant?
    Ik kan zo 20 arrogante quizletters opnoemen, maar daar zit jij zeker niet bij.
    Kan er dus ook geen antwoord op geven. Ben benieuwd wie dat wel kan.. :S
    [Nee, ik doe dit niet om te slijmen, heb daar zelf ook een hekel aan.]


    I clicked my heels and wished for you.

    Degenen die het sterkst in hun schoenen staan worden het meest bestempeld als arrogant. Alsof zelfvertrouwen een ziekte is.

    Mensen die denken dat ik zo ben, kennen me obviously niet.

    Eigenlijk ben je niet arrogant,dat heb ik al is tegen je gezegt volgens mij =']


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Mensen die denken dat ik zo ben, kennen me obviously niet.

    Nou,
    Ik ken je ook niet. ><


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik noem mensen die ik niet ken zelden arrogant, tenzij ze het wel heel duidelijk laten merken. Dat heb ik hier bij nog geen users gehad. Of komt het gewoon door het feit dat ik me niet zo snel aan personen erger?


    No growth of the heart is ever a waste

    Eigenlijk ben je niet arrogant,dat heb ik al is tegen je gezegt volgens mij =']

    Nu, ik kreeg het net weeral naam m'n hoofd gesmeten en wil het nu goddamn wel eens weten.

    Dus vandaar dit topic.

    Ik vind je niet arrogant of een ego hebbe : )
    ik ken je niet eens dus kan ik daar ook niet over oordele : )


    Magic never ends.

    (...)
    Nou,
    Ik ken je ook niet. ><

    Nee klopt :p
    Je hebt me wel geadd op Hyves toch? ^^

    (...)
    Nee klopt :p
    Je hebt me wel geadd op Hyves toch? ^^

    Ja. ^^
    Maar jij kent mij ook niet.
    En je hebt mij ook geaccepteerd. (puh)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik noem mensen die ik niet ken zelden arrogant, tenzij ze het wel heel duidelijk laten merken. Dat heb ik hier bij nog geen users gehad. Of komt het gewoon door het feit dat ik me niet zo snel aan personen erger?


    Ik erger me wel snel,als ik eerlijk ben ='] maar niet echt gehad bij tara,alleen in het begin toen ze alles op kwam ruimen :$ [/eerlijk en ik ben kontenlikkerig]


    We can only learn to love by loving.

    dat zijn van die domme mensen die niet weten wat ze zeggen
    En ik vind dat als ze jou Überhaupt niet kennen, dat ze zich wel eens stil mochen houden en eerst naar hun zelf kijken
    Want daar kan ik ook absoluut niet over

    Ik geef toe, ik ken je niet zo super goed
    Maar ik vind niet dat je een groot ego hebt, en arrogant bent

    Ik denk, dat er hier mensen zijn die gewoon fakking jaloers op je zijn ^^

    k hoop dat je hier wat aan hebt
    [/denk het niet, maar goed]


    I solemny swear i am up to no good

    Omdat je er zo uitziet.
    Ja ik weet het, maar door je haar make-up, een vriendin zei het, en als ik eerlijk ben...
    Maar ik ken je niet, en like, weet niet of je arrogant bent, maar als ik de mensen die je kennen moet geloven, blijkbaar niet. :Y)

    EDIT: Je vorige foto's een paar, maar die van nu niet meer zie ik net.


    You move me ......... Kurt

    Bij mij zijn er alleen van die kleine dingetjes van mensen in real life die me erg kwaad kunnen maken, gedrag dat echt het bloed onder m'n nagels vandaan kan halen. Daarom eger ik me on-line niet zo snel aan mensen, omdat ik niet zie hoe ze zijn...


    No growth of the heart is ever a waste

    Omdat je er zo uitziet.
    Ja ik weet het, maar door je haar make-up, een vriendin zei het, en als ik eerlijk ben...
    Maar ik ken je niet, en like, weet niet of je arrogant bent, maar als ik de mensen die je kennen moet geloven, blijkbaar niet. :Y)

    Maakt makeup enzo arrogant dan? ._.