• Grappig dat die mensen nu ineens NIET reageren.
    Zielige slappe aftreksels van niets.





    Ja, keer op keer krijg ik hier te horen dat ik arrogant ben, een grote ego hebt etc.

    Nu is mijn vraag een keer:
    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Hoezo heb ik een ego?
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?

    Als Mod moet ik soms streng optreden, en kortaf zijn in waarschuwingen etc, maar dat zijn de andere moderators ook.

    Toch wordt ik er keer op keer uitgelicht als de grootste egotripper. Like, in dat topic met mensen met de grootste ego, zag ik mijn naam toch redelijk veel staan, ondanks dat ik die mensen veelal niet eens ken.
    Ik wist niet eens dat ik ooit tegen hen heb gepraat, wat waarschijnlijk ook niet het geval is. Dus waarom wordt ik dan als arrogant bestempelt? Wat is de gedachte daarachter?

    Maargoed, dit wilde ik toch wel even beantwoord hebben, danku.


    Wees eerlijk, ik ban je niet.
    Alleen Charissa hoef ik geen antwoord van, dankje. Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. :)




    When people you don't know you, hate you, that's when you know you're tha shit.

    (...)
    Dit weet je vast al, maar veel dingen zoals waarschuwingen en allerlei soorten bannen zie je niet. Alleen de moderators. Net zoals bij het mod-forum. Ik zie veel mod's vaak in het modforum die wat minder hier in de user-topics reageren en waarvan ik vind dat ze echt goede mods zijn.

    Dat is ook waarom ik zeg: zoals ik het zie. Ik weet niet wat jullie allemaal doen, en dat ga ik niet by houden ook.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Toen ging ik me even in de strijd gooien,
    Er zijn hier ook nog MEERDERE mods die FULLTIME voor JULLIE klaarzitten JULLIE 'probleempjes' oplossen denk je dat ZIJ dat voor HUN lol doen? Problemen oplossen? Ja, HUN hebben zich opgegeven. Maar WIJ maken het ervan dankzij ONS zijn die bans er DANKZIJ ONS zijn er nieuwe dingen. Goedgoed, we zijn pubers. MAAR WAAR BLIJFT HET RESPECT!

    en toen sprak ik in het algemeen over de mods.

    Ja maar dit ging over mijn arrogantie, en wat er ego is aan mijn verschijning hier.
    We dwalen erg af

    Ik vind het zowieso triest, als je mensen niet kent en daar een oordeel over geeft. Je kan pas een mening over iemand geven als je diegene kent! Het gaat om het innerlijk.

    En nee, je bent niet arrogant ;]

    Dan ga ik het in een apart topic plaatsen :Y) Quizlet moet mijn mening weten, want ik begin pissed-uff te worden.

    Ja maar dit ging over mijn arrogantie, en wat er ego is aan mijn verschijning hier.
    We dwalen erg af

    Misschien ligt het gewoon aan je uitspraken. Sommige dingen kunnen voor sommigen heel arrogant overkomen. Misschien moet je gewoon wat meer letten op de dingen die je zegt, zodat mensen niet meer kunnen zeiken dat je arrogant bent.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Misschien ligt het gewoon aan je uitspraken. Sommige dingen kunnen voor sommigen heel arrogant overkomen. Misschien moet je gewoon wat meer letten op de dingen die je zegt, zodat mensen niet meer kunnen zeiken dat je arrogant bent.

    Ja oke,
    al reageer ik niet bepaald in topics meer.

    (...)
    Ja oke,
    al reageer ik niet bepaald in topics meer.

    Oke, maar het kan dat je in de topics waar je nog wél af en toe in reageert arrogant overkomt, of misschien in je blogs of in pb's of op je pro ofz. Maar het kan ook dat het niet door je uitspraken komt maar gewoon dat die peepz jou gewoon standaart arrogant vinden, zonder dat ze je ooit gesproken hebben.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Oke, maar het kan dat je in de topics waar je nog wél af en toe in reageert arrogant overkomt, of misschien in je blogs of in pb's of op je pro ofz. Maar het kan ook dat het niet door je uitspraken komt maar gewoon dat die peepz jou gewoon standaart arrogant vinden, zonder dat ze je ooit gesproken hebben.

    Mijn blogs zijn hoe ik me voel. Dusja, meestal Lyrics van Silent Suicide of andere bands ofzo. Zoals 't nu is.

    Maarja, ik zal erop letten (:

    (...)
    Mijn blogs zijn hoe ik me voel. Dusja, meestal Lyrics van Silent Suicide of andere bands ofzo. Zoals 't nu is.

    Maarja, ik zal erop letten (:

    En dan maar hopen dat mensen je niet meer arrogant zullen noemen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    En dan maar hopen dat mensen je niet meer arrogant zullen noemen.

    Hm ja