• Grappig dat die mensen nu ineens NIET reageren.
    Zielige slappe aftreksels van niets.





    Ja, keer op keer krijg ik hier te horen dat ik arrogant ben, een grote ego hebt etc.

    Nu is mijn vraag een keer:
    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Hoezo heb ik een ego?
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?

    Als Mod moet ik soms streng optreden, en kortaf zijn in waarschuwingen etc, maar dat zijn de andere moderators ook.

    Toch wordt ik er keer op keer uitgelicht als de grootste egotripper. Like, in dat topic met mensen met de grootste ego, zag ik mijn naam toch redelijk veel staan, ondanks dat ik die mensen veelal niet eens ken.
    Ik wist niet eens dat ik ooit tegen hen heb gepraat, wat waarschijnlijk ook niet het geval is. Dus waarom wordt ik dan als arrogant bestempelt? Wat is de gedachte daarachter?

    Maargoed, dit wilde ik toch wel even beantwoord hebben, danku.


    Wees eerlijk, ik ban je niet.
    Alleen Charissa hoef ik geen antwoord van, dankje. Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. :)




    When people you don't know you, hate you, that's when you know you're tha shit.

    Maar een paar eerlijke mensen in deze kwestie.
    Gosh sometimes i hate this site

    Ik ken je niet
    jij kent mij niet
    volgens mij doe jij gewoon je 'werk'
    en hebben de mensen die dat zeggen gewoon te snel een vooroordeel enzo


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Ik zei dat je arrogant was, je weet wel wanneer omdat ik toen echt pissed was en dan vanalles ga zeggen.
    Solly :X

    Weet je, ik ken je niet echt ofzo, maar voor zover ik weet ben je niet arrogant en heb je geen te groot ego? n_n
    Ik bedoel, ik ken je niet, maar zo denk ik der over.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dude, serieus, iedereen is wel arrogant en heeft ego and stuff. Waarom mensen jóú dan noemen weet ik niet, misschien val jy juist op doordat je mod bent.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik noem niemand die ik niet ken 'arrogant', dus ook jou niet, Tara.
    Ik moet iemand door en door goed kennen wil ik diegene ergens op gaan beoordelen.


    -

    Dude, serieus, iedereen is wel arrogant en heeft ego and stuff. Waarom mensen jóú dan noemen weet ik niet, misschien val jy juist op doordat je mod bent.

    Ja maar er zijn wel meer mods? O.o

    Maar ik denk dat ik het weet! Had jij niet zo een keer een blog gemaakt waarin stond dat jij de arrogantie zelve was maar dat sarcastisch bedoeld was? Ik denk dat [/jij had toch zo'n blog gemaakt ooit eens niet?] veel mensen dat verkeerd opvatte enzoo... That's what I think

    (...)
    Ja maar er zijn wel meer mods? O.o


    Ach, trek het je niet aan?

    Die mensen dat jou arrogant en iemand met een te groot ego gaan noemen zijn gewoon jaloers op jou n_n Misschien met je het eerder zien als een compliment? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)
    Ja maar er zijn wel meer mods? O.o

    Maar kyk, jij bent toch wel meer op het forum bezig dan (iknoemmaarffiemand) Bo, dus dan val jij sneller op.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Maar ik denk dat ik het weet! Had jij niet zo een keer een blog gemaakt waarin stond dat jij de arrogantie zelve was maar dat sarcastisch bedoeld was? Ik denk dat [/jij had toch zo'n blog gemaakt ooit eens niet?] veel mensen dat verkeerd opvatte enzoo... That's what I think

    Dude, ik herinner me dat blog van d'r daarover nog wel x'D En idd wat Annelies zegt, wellicht dat ze dat dus verkeerd opvatten en daarom blyven zeggen dat je arrogant and stuff bent.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Een ego hebben, is juist goed. Als je zelfvertrouwen hebt, bereik je veel meer dan als je negatief over jezelf bent.


    I live for the applause, you will die for it.

    1. Wát is er zo arrogant aan mij? Hmm, dat ene, jan dattes, je weetwelwat. :'D
    2. Hoezo heb ik een ego? Alleen je naam al, joh.
    3. Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk? Ja, natuurlijk ken ik je, ik ben dat stemmetje in je hoofd. :')
    3. En waarom vinden mensen die me wél echt kennen dat niet? Omdat zij niet het stemmetje in jouw hoofd zijn.
    Alraajt, genoeg vaagheid. :Y)
    Ik ken je wel, maar niet kennen kennen, eigenlijk weet ik ook niet hoe je echt in elkaar zit. Ik begrijp dat je streng moet zijn als mod. Iedereen is anders, maar ook iedereen vat dingen anders op. Vandaar het 'ik vind jou ego' gedoe. Het ligt er gewoon aan hoe je de dingen die jij zegt opvat. ^^

    Een ego hebben, is juist goed. Als je zelfvertrouwen hebt, bereik je veel meer dan als je negatief over jezelf bent.


    Niet als ze je dagelijk overspoelen met 'Je bent een fucking arrogant kind' etc. [/Denk dat het daarover gaat.]

    Maar ik denk dat ik het weet! Had jij niet zo een keer een blog gemaakt waarin stond dat jij de arrogantie zelve was maar dat sarcastisch bedoeld was? Ik denk dat [/jij had toch zo'n blog gemaakt ooit eens niet?] veel mensen dat verkeerd opvatte enzoo... That's what I think

    Japs, maar dat was ómdat ik dat toen steeds naar m'n hoofd kreeg. (:
    Daarnaast is dat ding maar gelezen door max 14 mensen, waarvan de helft 't snapte, en ik 't de andere helft uitlegte. Niemand leest mijn blogs dude.