• Grappig dat die mensen nu ineens NIET reageren.
    Zielige slappe aftreksels van niets.





    Ja, keer op keer krijg ik hier te horen dat ik arrogant ben, een grote ego hebt etc.

    Nu is mijn vraag een keer:
    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Hoezo heb ik een ego?
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?

    Als Mod moet ik soms streng optreden, en kortaf zijn in waarschuwingen etc, maar dat zijn de andere moderators ook.

    Toch wordt ik er keer op keer uitgelicht als de grootste egotripper. Like, in dat topic met mensen met de grootste ego, zag ik mijn naam toch redelijk veel staan, ondanks dat ik die mensen veelal niet eens ken.
    Ik wist niet eens dat ik ooit tegen hen heb gepraat, wat waarschijnlijk ook niet het geval is. Dus waarom wordt ik dan als arrogant bestempelt? Wat is de gedachte daarachter?

    Maargoed, dit wilde ik toch wel even beantwoord hebben, danku.


    Wees eerlijk, ik ban je niet.
    Alleen Charissa hoef ik geen antwoord van, dankje. Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. :)




    When people you don't know you, hate you, that's when you know you're tha shit.

    Als je bijvoorbeeld antwoord dan klink je echt als iemand die zichzelf heel wat vind.
    Dat heb ik Máriko ook verteld toen ze vroeg waarom ik jou arrogant noemde.
    Dat kan ook gewoon liggen aan hoe ik het interpreteer maar ik vind dat.

    Je hebt het over mod pb's?
    Daarin klink ik arrogant ja, kan best.

    Het valt me idd ook op dat de mensen díe je arrogant noemen hier niet op reageren.
    Ach nah, het heeft er denk ik wel een beetje mee te maken dat je moderator bent en sommige users hier zo ontzettend schijnheilig en achterbaks zijn om dan jaloers te gaan zitten reageren en om je maar gelijk zwart te gaan maken.
    Ik bedoel, niet alles draait om het moderatorschap dus get over it : ).
    Maarja, als het echt totaal om het moderatorschap ging werd ik nu ook dagelijks uitgemaakt voor weet ik veel wat.


    I recycle my thoughts.

    Éígenlyk Taar, zou je je een keer hééél erg aan moeten stellen. En dan weet ik veel, zó zielig doen dat iedereen die al die gemene dingen zeiden medelyden met je gaan krygen, en je dan met rust laten, of gewoon aardig tegen je doen. x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Het valt me idd ook op dat de mensen díe je arrogant noemen hier niet op reageren.
    Ach nah, het heeft er denk ik wel een beetje mee te maken dat je moderator bent en sommige users hier zo ontzettend schijnheilig en achterbaks zijn om dan jaloers te gaan zitten reageren en om je maar gelijk zwart te gaan maken.
    Ik bedoel, niet alles draait om het moderatorschap dus get over it : ).
    Maarja, als het echt totaal om het moderatorschap ging werd ik nu ook dagelijks uitgemaakt voor weet ik veel wat.

    Eva, wat ben jy een **********..






    lief kind (: Logisch, anders zou je niet in myn serie voorkomen van Tom can prove, Bill isn't gay :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Dude, seriously zonder jou is het juist saaier (:
    Wie zegt dat het leuker is zonder jou, ik ga diegene ff een lesje leren! -Stroopt mouwen omhoog-

    Jaa, nou.
    Kom maar op eens kijken wie het eerst neer ligt van ons twee.
    Voor de duidelijkheid heb ik dus al eens gezegd dat Q. beter af zou zijn zonder Tara.

    @ Tara.
    Misschien heeft Máriko je al verteld waarom ik dat zei maar ik zal het nu nog even zeggen.
    Ik was helemaal in mijn ritme, zeg maar. En ik flapte dat er gewoon uit. Maar eigenlijk meen ik dat niet. Want jij bent grotendeels verantwoordelijk voor de opbouw van het forum. En ook van de regels.


    Innocence.

    Miss zyn die mensen die dat zeggen gewoon jarloers ofzow;)

    (...)

    Weetje...
    Eerlijk dacht ik dat je niet ging vergeven, maar dat terzijde omdat het zo op je vorige profiel van Hyves stond: Niet vergevingsgezind.
    Maar soit, doet er niet toe.
    Weetje wat je moet doen? Negeren, ookal is dat heel erg moeilijk. Weet ik ook uit ervaring maar negeren. Dat is het beste wat je kan doen. Als het niet verder gaat dan; Ik wou dat je hier weg was. moet je zeker geen andere site gaan zoeken. Quizlet is niets zonder Tara n_n' Maar goed, als het naar doodsbedreigingen gaat moet je wel stappen ondernemen. Maar je zeker niet laten doen door die lullige kindjes!

    Ja achja, ik ben niet vergevingsgezind, maar na een tijdje gaan dingen wel weer over. Daarnaast was jij niet zo erg dat ik er nog van wakker lig ofzo.

    En Quizlet is zeker wel wat zonder mij, ik ben hier nu ook minder, en Quizlet gaat gewoon door, dus dat is onzin ;)

    En ja ik negeer het altijd máár weetje, op een gegeven moment gaat het niet meer? (:

    (...)
    Jaa, nou.
    Kom maar op eens kijken wie het eerst neer ligt van ons twee.
    Voor de duidelijkheid heb ik dus al eens gezegd dat Q. beter af zou zijn zonder Tara.

    @ Tara.
    Misschien heeft Máriko je al verteld waarom ik dat zei maar ik zal het nu nog even zeggen.
    Ik was helemaal in mijn ritme, zeg maar. En ik flapte dat er gewoon uit. Maar eigenlijk meen ik dat niet. Want jij bent grotendeels verantwoordelijk voor de opbouw van het forum. En ook van de regels.

    O_O Wat ben jy een leugenaar zeg met je Q. is leuker zonder Tara. En ik wed dan jy eerder neer ligt dan ik. Dude, I'll teach you a lesson :Y)
    COMEEEE ON x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Je hebt het over mod pb's?
    Daarin klink ik arrogant ja, kan best.

    Neem nu bijvoorbeeld die pb's die je naar mij stuurde vandaag.
    Daarin vond ik jou vet arrogant klinken.
    Daarom ook dat ik zei dat ik je arrogant vond.


    Innocence.

    (...)
    O_O Wat ben jy een leugenaar zeg met je Q. is leuker zonder Tara. En ik wed dan jy eerder neer ligt dan ik. Dude, I'll teach you a lesson :Y)
    COMEEEE ON x'D

    We shall see.
    Morgen in de cinema, een nieuwe actie-film.
    De emo VS. The scene kid.


    Innocence.

    (...)
    Ja of een leukere site zoeken. ^^

    Dan ga ik staken. :Y) Want ik vind dat Máriko en jij de mods zijn die het beste orde kunnen houden als ik eerlijk ben.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Neem nu bijvoorbeeld die pb's die je naar mij stuurde vandaag.
    Daarin vond ik jou vet arrogant klinken.
    Daarom ook dat ik zei dat ik je arrogant vond.

    Serieus, uit een pb kan je niet opmaken of iemand arrogant is of niet. Het mag dan misschien wel arrogant klínken wat er in de pb staat, maar dat betekent niet dat de persoon áchter het Pb'tje een arrogant mormel is. Zowieso, je kan via internet niet weten hoe een persoon écht is.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Éígenlyk Taar, zou je je een keer hééél erg aan moeten stellen. En dan weet ik veel, zó zielig doen dat iedereen die al die gemene dingen zeiden medelyden met je gaan krygen, en je dan met rust laten, of gewoon aardig tegen je doen. x'D

    Ik ben al eens weggeweest.
    En toen was hier veel vreugde hunny. ^^
    Lief bedoelt maar je snap 't.

    Anw @ innocence
    Ja daarin kan ik best bot geklonken hebben, komt omdat ik vond dat je serieus onzin praatte. :') Echt gewoon een volle 100% tegen je standpunt en ik niet snapte hoe je in vredesnaam zo kon praten.


    En meiden, ontopic ja. Ze is wel eerlijk als een van de weinige.
    De rest reageert niet.

    (...)
    Dan ga ik staken. :Y) Want ik vind dat Máriko en jij de mods zijn die het beste orde kunnen houden als ik eerlijk ben.

    Uhu, sluit ik me by aan. Ik ken geen andere mods dan jy en Máriko die zo goed orde kunnen houden op het forum. En eigenlyk, als jy en Máriko weggaan denk ik dat de andere mods het héél moeilyk gaan krygen.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ja achja, ik ben niet vergevingsgezind, maar na een tijdje gaan dingen wel weer over. Daarnaast was jij niet zo erg dat ik er nog van wakker lig ofzo.

    En Quizlet is zeker wel wat zonder mij, ik ben hier nu ook minder, en Quizlet gaat gewoon door, dus dat is onzin ;)

    En ja ik negeer het altijd máár weetje, op een gegeven moment gaat het niet meer? (:


    Inderdaad, ik ben niet goed in schelden :Y)
    Doet er niet toe.
    Maar jij bent hier nu toch al van -chekt profiel- 2007 en oké er zijn een heleboel mensen die je niet mogen maar dat doet er toch niet toe? Als je de site écht beu ben dan ga je gewoon -niet dat ik je wel wil ofsoo- Maar als jij hem beu bent en het gewoon niet meer kan zien dan is dat jou keuze, niet de onze.
    Het zou gewoon echt jammer zijn moest je nu opeens weggaan, want noujha je bent eigenlijk één van de beste mods -slijmbal --'- Nee maar ik ben serieus. Ookal heb ik soms een stronthekel aan alle mods toch ben jij één van de beste. My numbre one _O_ -Whoot ik slijm- Nee ok nu serieus.
    Eigenlijk ben jij één van die mods die Quizlet nog rechtop houd. Want jij bent streng, streng genoeg laat het ons zeggen. Soit, ik ben hier niet goed in --'
    En i.v.m. dat negeren: Ik ken het, ik moet elke dag een tiental irritante kutwijven negeren en op de duur word dat irritant -Heeft zin om te slaan-