• Grappig dat die mensen nu ineens NIET reageren.
    Zielige slappe aftreksels van niets.





    Ja, keer op keer krijg ik hier te horen dat ik arrogant ben, een grote ego hebt etc.

    Nu is mijn vraag een keer:
    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Hoezo heb ik een ego?
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?

    Als Mod moet ik soms streng optreden, en kortaf zijn in waarschuwingen etc, maar dat zijn de andere moderators ook.

    Toch wordt ik er keer op keer uitgelicht als de grootste egotripper. Like, in dat topic met mensen met de grootste ego, zag ik mijn naam toch redelijk veel staan, ondanks dat ik die mensen veelal niet eens ken.
    Ik wist niet eens dat ik ooit tegen hen heb gepraat, wat waarschijnlijk ook niet het geval is. Dus waarom wordt ik dan als arrogant bestempelt? Wat is de gedachte daarachter?

    Maargoed, dit wilde ik toch wel even beantwoord hebben, danku.


    Wees eerlijk, ik ban je niet.
    Alleen Charissa hoef ik geen antwoord van, dankje. Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. :)




    When people you don't know you, hate you, that's when you know you're tha shit.

    Je bent niet arrogant, niet dat ik weet ofzo. Ik vind je eigenlijk best een heel lieve mod :Y)

    En ik weet mods die veel korter af zijn dus jou vind ik echt niet arrogant ofzo n_n


    Only losers can act the way you do

    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Ik vind je niet arrogant.
    Hoezo heb ik een ego?
    Mensen zullen dat denken omdat je toevallig mooi bent. En ze het overnemen van verhalen die ze horen.
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    Ja ik ken je.
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?
    Mensen moeten verder kijken dan alleen foto's, reacties en antwoorden van een persoon. Op het forum doe jij gewoon je werk en als je jou via een pb/gb spreekt of op hyves ben je altijd aardig en gezellig en je kan een fatsoenlijk gesprek met je voeren en je bent helemaal niet zo als je soms reageerd op topics. En veel mensen denken dat wel, dat je zo kortaf reageert omdat je, je beter voelt als de rest. Terwijl ze geen woord met je wisselen omdat ze het aan nemen van verhalen die over je worden verteld. En dus nemen ze de moeite niet eens voor een fatsoenlijk gesprek met je aan te knopen.
    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Niet als ze je dagelijk overspoelen met 'Je bent een fucking arrogant kind' etc. [/Denk dat het daarover gaat.]

    Ja inderdaad.
    Ik ben het gewoon beu |:

    Niets wat ik doe is hier goed >.< En dat eeuwige 'ga van Quizlet zonder jou is het leuker' komt ook me neus uit.

    (...)
    Japs, maar dat was ómdat ik dat toen steeds naar m'n hoofd kreeg. (:
    Daarnaast is dat ding maar gelezen door max 14 mensen, waarvan de helft 't snapte, en ik 't de andere helft uitlegte. Niemand leest mijn blogs dude.

    Ik wel.. :Y) naja, soms als ik niks te doen heb ga ik iedereens blog zitten lezen x'D


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ja inderdaad.
    Ik ben het gewoon beu |:

    Niets wat ik doe is hier goed >.< En dat eeuwige 'ga van Quizlet zonder jou is het leuker' komt ook me neus uit.


    Goodness.
    Ok, ik noemde je één keer arrogant maar meer heb ik je eigenlijk niet gedaan, denk ik.
    Maar zeggen van: Ga van Q. zonder jou is het leuker.' Vind ik er toch wel over.

    (...)
    Ja inderdaad.
    Ik ben het gewoon beu |:

    Niets wat ik doe is hier goed >.< En dat eeuwige 'ga van Quizlet zonder jou is het leuker' komt ook me neus uit.

    Dude, seriously zonder jou is het juist saaier (:
    Wie zegt dat het leuker is zonder jou, ik ga diegene ff een lesje leren! -Stroopt mouwen omhoog-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)

    Goodness.
    Ok, ik noemde je één keer arrogant maar meer heb ik je eigenlijk niet gedaan, denk ik.
    Maar zeggen van: Ga van Q. zonder jou is het leuker.' Vind ik er toch wel over.

    Ja en dat is je vergeven hoor :)

    En ja dat zeggen ze echt, en vaak ook. (:
    Leuk om te horen hoor..

    Tara, misschien lullig, maar ik denk dat je er maar 1 ding tegen kan doen; 'Accepteren.'

    Tara, misschien lullig, maar ik denk dat je er maar 1 ding tegen kan doen; 'Accepteren.'

    Ja of een leukere site zoeken. ^^

    (...)
    Ja of een leukere site zoeken. ^^

    O_O -Gaat op knieën-
    Ow heilige Tara, plies verlaat ons niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als je bijvoorbeeld antwoord dan klink je echt als iemand die zichzelf heel wat vind.
    Dat heb ik Máriko ook verteld toen ze vroeg waarom ik jou arrogant noemde.
    Dat kan ook gewoon liggen aan hoe ik het interpreteer maar ik vind dat.


    Innocence.

    (...)
    O_O -Gaat op knieën-
    Ow heilige Tara, plies verlaat ons niet.

    Dat zoek ik zelf wel uit :')
    Ik blijf sowieso op Hyves hunn. ^^

    (...)
    Ja of een leukere site zoeken. ^^

    Gezellig, dan moeten alle mods wel in staking gaan. :Y)

    (...)
    Dat zoek ik zelf wel uit :')
    Ik blijf sowieso op Hyves hunn. ^^

    M..Maar Quizlet is leuker dan hyves (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Ja en dat is je vergeven hoor :)

    En ja dat zeggen ze echt, en vaak ook. (:
    Leuk om te horen hoor..


    Weetje...
    Eerlijk dacht ik dat je niet ging vergeven, maar dat terzijde omdat het zo op je vorige profiel van Hyves stond: Niet vergevingsgezind.
    Maar soit, doet er niet toe.
    Weetje wat je moet doen? Negeren, ookal is dat heel erg moeilijk. Weet ik ook uit ervaring maar negeren. Dat is het beste wat je kan doen. Als het niet verder gaat dan; Ik wou dat je hier weg was. moet je zeker geen andere site gaan zoeken. Quizlet is niets zonder Tara n_n' Maar goed, als het naar doodsbedreigingen gaat moet je wel stappen ondernemen. Maar je zeker niet laten doen door die lullige kindjes!