• Grappig dat die mensen nu ineens NIET reageren.
    Zielige slappe aftreksels van niets.





    Ja, keer op keer krijg ik hier te horen dat ik arrogant ben, een grote ego hebt etc.

    Nu is mijn vraag een keer:
    Wát is er zo arrogant aan mij?
    Hoezo heb ik een ego?
    Als je dat vind, ken je me wel eigenlijk?
    En waarom vinden mensen die me wél echt kennen (en ik hen ook danku) dat niet?

    Als Mod moet ik soms streng optreden, en kortaf zijn in waarschuwingen etc, maar dat zijn de andere moderators ook.

    Toch wordt ik er keer op keer uitgelicht als de grootste egotripper. Like, in dat topic met mensen met de grootste ego, zag ik mijn naam toch redelijk veel staan, ondanks dat ik die mensen veelal niet eens ken.
    Ik wist niet eens dat ik ooit tegen hen heb gepraat, wat waarschijnlijk ook niet het geval is. Dus waarom wordt ik dan als arrogant bestempelt? Wat is de gedachte daarachter?

    Maargoed, dit wilde ik toch wel even beantwoord hebben, danku.


    Wees eerlijk, ik ban je niet.
    Alleen Charissa hoef ik geen antwoord van, dankje. Dat heb ik al vaak genoeg gehoord. :)




    When people you don't know you, hate you, that's when you know you're tha shit.

    ik zou het niet weten, ik ken je niet dusja


    You're a star in heaven.

    @Tara

    blijkbaar

    offtopic : srry kheb halve fakebustersteamhyve onder gespamt x_X was vanochtend nogal in de weer


    We can only learn to love by loving.

    Ow dat laatste had ik niet gelezen ^^


    *He's the one.

    ik voel me niet aangesproken x'D
    ik vind je gewoon een goede mod, klaar.
    btw ik zag jou in de girlz staan :Y)
    ik zag dat plaatje en dacht, jup dat is Tara x3


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT


    Punt 1. Ik heb nooit gezegt dat je arrogant was.
    Punt 2. De andere zijn ook niet arrogant, dus jij ook niet.
    Punt 3. Ik vindt dat je klein ego hebt, maar goed die heb ik ook! Daar is niks mis mee, ego hebben is gezond.
    Punt 4. Ik heb meerdere malen met je gesproken, ik vindt je een meisje met gevoel voor humor. Ik ken je niet goed, laten we het daar op houden. Ik vindt jou geen ego hebben.
    Over dat arrogant gedoe maar te zwijgen. :X

    like,ik geen oordeel geven heb geen problemen met jouw gehad x']


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik vind je niet arrogant omdat ik je beter ken en met je praat. Anderen niet en nemen het van je over hoe je soms reageerd op situaties en hoe je optreed maar dat is gewoonh je werk. Als je met jou zelf praat ben je erg aardig.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mensen nemen dingen aan van andere mensen, dat is heel dom.


    Punt 1. Ik heb nooit gezegt dat je arrogant was.
    Punt 2. De andere zijn ook niet arrogant, dus jij ook niet.
    Punt 3. Ik vindt dat je klein ego hebt, maar goed die heb ik ook! Daar is niks mis mee, ego hebben is gezond.
    Punt 4. Ik heb meerdere malen met je gesproken, ik vindt je een meisje met gevoel voor humor. Ik ken je niet goed, laten we het daar op houden. Ik vindt jou geen ego hebben.

    Hehe je kent me wel als een van de weinige een beetje hier <3 Maar verder is er 1 persoon die me echt, echt kent, en dat is Mari toch denk ik. O.o Ohja en m'n zusje x'D
    Maar oke. Dankje voor het invullen van de vragen ^^

    Volgens mij is dat trouwens een beeld ontstaan, en is het gewoon voor de rest aangenomen, zonder dat zij er over hebben nagedacht, en dus gewoon hebben meegedaan met de 'groep'.
    Maar ik kan ook wel verkeerd zitten.
    Heb er eigenlijk geen idee van waarom!


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik zal niet meteen een oordeel vellen over dat je arrogant bent want ik ken je niet, maar je reacties vallen soms niet goed.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik zal niet meteen een oordeel vellen over dat je arrogant bent want ik ken je niet, maar je reacties vallen soms niet goed.

    Reacties op wat bijvoorbeeld?

    Ik heb het je al een keer vertelt geloof ik. Ik vind je niet echt arrogant over komen maar soms nogal kortaf en enorm geirriteerd.
    En wat je zegt, als moderator moet je soms ook wel zo reageren alleen doe je het soms ook wel in gesprekken waar het niet echt nodig is, denk ik. :X

    Ik heb het je al een keer vertelt geloof ik. Ik vind je niet echt arrogant over komen maar soms nogal kortaf en enorm geirriteerd.
    En wat je zegt, als moderator moet je soms ook wel zo reageren alleen doe je het soms ook wel in gesprekken waar het niet echt nodig is, denk ik. :X

    Haha ja daar heb ik wel wat aan gehad toen na dat gesprek. (:

    (...)
    Reacties op wat bijvoorbeeld?

    Reacties op topics, zoals diegene hierboven al zegt reageer je soms kortaf en geirriteerd. Maarja je bent ook niet de enige die dat doet.


    "I shut my eyes in order to see.'