• K had een vraagje wat is nou eigenlijk Emo.

    emo?
    hehe de helft van mn school zit vol met emo's
    emo -> Emocore
    - ze schrijven poëzie
    - denken vaak aan zelfmoord
    - vaak in zwart, wit, rood gekleed
    - zwarte skinny jeans
    - bril
    - verlegen
    - ruzie met een vriend = heel je leven verpest
    - biseksueel
    - muziekgenre emocore= hardcore punk
    - haarkleur meestal zwart geverft
    - buttons aan je zak hangen
    *buttons = zoiets -> http://www.octoberclothing.net/ebay/easy_buy/emo.jpg


    Butons Rulen Nu EenMaal!,
    Jij Schrijft Alleen Het Negatieve Erover Zie Ik Zo
    Bi = nie altijd zo :/ noemenze tegenwoordig emosexual! :/
    Zwart haarkleur...ehm no..een Extention hoofd :], zijn genoeg Spierwithaar kinderen die emo zijn
    Muziek Gerne = ook Screamo :](liefde voor screamo]
    Brill tegenwoordig de emo's nietmeer, :]


    Ѽ MROAR.

    emo?
    als je naar stijl kijkt: een goed voorbeeld is 30stm (die vind ik er enorm emo uitzien XD)



    Nhaa, Ik Weetniet Jared = Jared ,
    Ik Ben Er Bijna Zeker Van Alsje Zou Vragen Noemjij Jezelf Emo , Ze het Geen Compliment Gaan Vinden Maar Gaan Zeggen datzun Niet Zo'n Lable Op Hun Geplakt Willen Hebben.

    Zoals Mcr, Gerard Zei : Mensen Die Ons Emo Noemen, Dat Is Gewoon Bullsh*t .. [je ziet hij ziet er misschien zo uit maar nie alleen helemaal in zwart is emo ..,alsje echt screamo enzo luistert kan ik jou zo noemen :] ] Ik Weetniet, Alsje over jezelf zegt : ik ben Emo...jha dan ben je het echt..Wannebe Emo x']
    Mensen..Kzou Zeggen.. Laatjullie gewoon niet meeslepen door andere mensen of afzeiken.. Volg U Hart En Draag Hetgeen Jij Mooi Vind... Zeker Ook Niet Denken Daje Lelijk Bent Of Dik Want Iedereen Is Uniek Enzo :] Kword Op School Vuile Genoemt Enzo .. Dan Zeg Ik : Wil jij dan ooit samen metmij in douche?;D
    Dan Zwijgenze x']


    Ѽ MROAR.

    emo kan veel betekenissen hebben... sommigen hebben een emo stijl, en sommige emo's zijn idd emo's omdat ze zich snijden...

    mijn theorie over emo zijn: emo is eigenlijk een afkorting van emotional.. ik weet niet waarom jij je snijdt, maar meestal snijden mensen zich omdat ze heel emotioneel zijn. dus emo begon waarschijnlijk met snijden en somberheid, en die mensen droegen donkere, sombere kleding. dat is dus een bepaalde stijl geworden en sommige mensen vonden dat gewoon vet... dus hebben ze dat overgenomen XD

    als je naar stijl kijkt: een goed voorbeeld is 30stm (die vind ik er enorm emo uitzien XD)

    en als je naar dat andere kijkt: mensen die zich ongelukkig of onzeker voele denk ik... ik weet het niet, ik ben het (atm) niet en ik heb mezelf ook nooit gesneden ofsow... mij lijkt dat veel te pijnlijk en ik zou het ook niet kunnen.

    daarom wil ik aan drientjj vragen waarom ze het doet, want daar ben ik dus nieuwsgierig naar. ik zit hier nu wel dingen te vertellen over emo's en mensen die zich snijden, maar mss is dat wel helemaal niet waar XD dus klopt het of niet?? want dit zie ik als emo...

    dit is btw niet stom bedoeld, ik ben zelf maar een klein beetje emo, maar dan qua stijl... maar als hier 'hele' emo's zitten en het klopt niet, zeg het dan ff, dan weet ik dat ook weer';)

    zo!! lang berichtje!! XD naja, mss lezen een paar mensen t..

    Precies!


    damn. :$

    emo?
    als je naar stijl kijkt: een goed voorbeeld is 30stm (die vind ik er enorm emo uitzien XD)



    Nhaa, Ik Weetniet Jared = Jared ,
    Ik Ben Er Bijna Zeker Van Alsje Zou Vragen Noemjij Jezelf Emo , Ze het Geen Compliment Gaan Vinden Maar Gaan Zeggen datzun Niet Zo'n Lable Op Hun Geplakt Willen Hebben.

    Zoals Mcr, Gerard Zei : Mensen Die Ons Emo Noemen, Dat Is Gewoon Bullsh*t .. ]


    ik noem jared ech geen emo hoor ;) jared is super zexy XD en gerard ook niet, maar als je naar de stijl kijkt die emo's hebben... ja, hun waten het beste voorbeeld die ik kon geven (A) ik beledig hun er niet mee hoor! en ik ben echt fan van hun dus ik zal ze NOOOIT beledigen!! ;) (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    emo?
    als je naar stijl kijkt: een goed voorbeeld is 30stm (die vind ik er enorm emo uitzien XD)



    Nhaa, Ik Weetniet Jared = Jared ,
    Ik Ben Er Bijna Zeker Van Alsje Zou Vragen Noemjij Jezelf Emo , Ze het Geen Compliment Gaan Vinden Maar Gaan Zeggen datzun Niet Zo'n Lable Op Hun Geplakt Willen Hebben.

    Zoals Mcr, Gerard Zei : Mensen Die Ons Emo Noemen, Dat Is Gewoon Bullsh*t .. ]


    ik noem jared ech geen emo hoor ;) jared is super zexy XD en gerard ook niet, maar als je naar de stijl kijkt die emo's hebben... ja, hun waten het beste voorbeeld die ik kon geven (A) ik beledig hun er niet mee hoor! en ik ben echt fan van hun dus ik zal ze NOOOIT beledigen!! ;) (A)



    aah ^^ jha moest ook nie overkomen dat ik vind dajij ze beledigt ofzo ^^

    Jared is idd swexy..mn ma vind dat ook x']
    ik denk..Stijlen bestaan niet..
    Meer Rages, Jump is Rage, Tokio hotel ,..
    later weer iets nieuws x']


    Ѽ MROAR.

    jah er zijn rages maar ik vind wel dat stijlen bestaan. alhoewel, dat lieg ik. ik vind dat er bepaalde LEVENSstijlen zijn, en dat iedereen dat anders heeft. maar je hebt altijd van die mensen, die proberen dezelfde stijl aan te nemen als iemand anders... en dat vin ik zwak ^^ (heb ik al een paar keer gezegd XD maar goed... ^^)

    er komt vast weer iets nieuws maar er zullen altijd mensen fan blijven... de echte fans zullen blijven.. zoals ik ^^ (denk ik dan. hoop ik ^^ (A) maar de fakefans zullen zeker gaan)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Emo,
    is een muziek stijl die in de jaren 80 ontstaan is.
    Het is een verbastering van Hardcore, Emotional hardcore, die wat gevoeliger is.
    De kleding ,en daarmee ook de wanneby's, zijn laten pas ontstaan als een 'apart' iets erbij.
    Dus iemand is niet emo maar houdt van emocore.

    Wat is dan gothic ?

    dat kun je niet vergelijken met emo... dat is ZOO anders... ik kan het bijna niet uitleggen... gothic is een levensstij, heeft niks met satan ofzo te maken, (en wicca ook niet, red. (hier is wel geen redactie maar goed XD)) net zoals je leeft als een rocker ofzo, zo is gothic ook een levensstijl... beter kan ik het niet uitleggen XD beetje vaag maar goed... dat je niet een verkeerd idee van gothics krijgt ofzo...


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    dat kun je niet vergelijken met emo... dat is ZOO anders... ik kan het bijna niet uitleggen... gothic is een levensstij, heeft niks met satan ofzo te maken, (en wicca ook niet, red. (hier is wel geen redactie maar goed XD)) net zoals je leeft als een rocker ofzo, zo is gothic ook een levensstijl... beter kan ik het niet uitleggen XD beetje vaag maar goed... dat je niet een verkeerd idee van gothics krijgt ofzo...



    aaahh .. ik snap het (A) Daarom seide ze steet Gothic tegen me XD

    wat voor stijl heb je? want gothics hebben ook een heel typerende kledingsstijl... mss dat ze je daarom gothic noemen? (A)


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    dat is emo en gotic hea
    maar ik heb eens een paar kwisse gedaan waar uit kon komen dat je sissi of sisi ofzo was
    wat is dat dan???
    ze bedoelen cker niet de sisi-frisdrank


    take me away

    emo kan veel betekenissen hebben... sommigen hebben een emo stijl, en sommige emo's zijn idd emo's omdat ze zich snijden...

    mijn theorie over emo zijn: emo is eigenlijk een afkorting van emotional.. ik weet niet waarom jij je snijdt, maar meestal snijden mensen zich omdat ze heel emotioneel zijn. dus emo begon waarschijnlijk met snijden en somberheid, en die mensen droegen donkere, sombere kleding. dat is dus een bepaalde stijl geworden en sommige mensen vonden dat gewoon vet... dus hebben ze dat overgenomen XD

    als je naar stijl kijkt: een goed voorbeeld is 30stm (die vind ik er enorm emo uitzien XD)

    en als je naar dat andere kijkt: mensen die zich ongelukkig of onzeker voele denk ik... ik weet het niet, ik ben het (atm) niet en ik heb mezelf ook nooit gesneden ofsow... mij lijkt dat veel te pijnlijk en ik zou het ook niet kunnen.

    daarom wil ik aan drientjj vragen waarom ze het doet, want daar ben ik dus nieuwsgierig naar. ik zit hier nu wel dingen te vertellen over emo's en mensen die zich snijden, maar mss is dat wel helemaal niet waar XD dus klopt het of niet?? want dit zie ik als emo...

    dit is btw niet stom bedoeld, ik ben zelf maar een klein beetje emo, maar dan qua stijl... maar als hier 'hele' emo's zitten en het klopt niet, zeg het dan ff, dan weet ik dat ook weer';)

    zo!! lang berichtje!! XD naja, mss lezen een paar mensen t..


    Emo wil niet emotional zeggen, maar emocore. Dat is een muziek stijl. Emo's zijn kleine jankertjes en ze snijden zich niet altijd. Wat jullie emo noemen is de stereotype daarvan. Nu is emo veel beter geworden, maar Scene is nog beter.

    vraag ik me oowk af.
    af en toe noemen mensen mij emo mer ik heb gwn mu eign stijl ik draag wat ik graag zie of wil.
    toch noemen mensen mij emo omdat ik mu snij als ik problemen heb ...



    Schat, ik heb het ook gedaan, en ik advieseer je om het niet meer te doen!


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik heb me ook een tijdje gesneden, en ik en erachter gekomen, dat dat niet de oplossing van men problemen is!

    maar nu met al die stijlen hier, ben ik me toch gaan vragen stellen, wat is alto en wat is cyber? ik ben al lang niet meer mee, waar is de tijd dat mensen alleen maar zeiden: je bent mooi of lelijk, da's toch vééél gemakkelijker! ik denk dat de meeste mensen die een emo-stijl hebben, het gewoon mooi vinden,en anderen die doen het gewoon om erbij te horen denkik. Ik wil niet tot die groep behoren, helemaal niet zelfs! ik ben liever mezelf, en de enige stijl die mij op dit moment nog het best omschrijft: casual (gewoon dus XD)
    nouja tot zover mijn mening:D
    x.(H)