• K had een vraagje wat is nou eigenlijk Emo.

    Hee, ik had een vraagje, ik vind het uiterlijk van een emo echt mooi, later zou ik me graag ook zo kleden, maar... ben ik dan een emo en hoe is de overstap van normaal naar Emo?

    Xx Thangel


    Let the Night embrace you

    emo kan veel betekenissen hebben... sommigen hebben een emo stijl, en sommige emo's zijn idd emo's omdat ze zich snijden...

    mijn theorie over emo zijn: emo is eigenlijk een afkorting van emotional.. ik weet niet waarom jij je snijdt, maar meestal snijden mensen zich omdat ze heel emotioneel zijn. dus emo begon waarschijnlijk met snijden en somberheid, en die mensen droegen donkere, sombere kleding. dat is dus een bepaalde stijl geworden en sommige mensen vonden dat gewoon vet... dus hebben ze dat overgenomen XD

    als je naar stijl kijkt: een goed voorbeeld is 30stm (die vind ik er enorm emo uitzien XD)

    en als je naar dat andere kijkt: mensen die zich ongelukkig of onzeker voele denk ik... ik weet het niet, ik ben het (atm) niet en ik heb mezelf ook nooit gesneden ofsow... mij lijkt dat veel te pijnlijk en ik zou het ook niet kunnen.

    daarom wil ik aan drientjj vragen waarom ze het doet, want daar ben ik dus nieuwsgierig naar. ik zit hier nu wel dingen te vertellen over emo's en mensen die zich snijden, maar mss is dat wel helemaal niet waar XD dus klopt het of niet?? want dit zie ik als emo...

    dit is btw niet stom bedoeld, ik ben zelf maar een klein beetje emo, maar dan qua stijl... maar als hier 'hele' emo's zitten en het klopt niet, zeg het dan ff, dan weet ik dat ook weer';)

    zo!! lang berichtje!! XD naja, mss lezen een paar mensen t..


    jij vroeg je toch af wrm mensen zich snijden?
    Dat komt omdat ze ergens verdriet ofzo van hebben en ik kan het weten want ik doe het en het doet helemaal geen pijn.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Hier heeeel ver boven werd gezegt dat je je kleren afstemt op je gevoel, komt het dan misschien dat ik veel zwart draag doordat ik me vaak depressief en kut voel?


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    emo?
    hehe de helft van mn school zit vol met emo's
    emo -> Emocore
    - ze schrijven poëzie
    - denken vaak aan zelfmoord
    - vaak in zwart, wit, rood gekleed
    - zwarte skinny jeans
    - bril
    - verlegen
    - ruzie met een vriend = heel je leven verpest
    - biseksueel
    - muziekgenre emocore= hardcore punk
    - haarkleur meestal zwart geverft
    - buttons aan je zak hangen
    *buttons = zoiets -> http://www.octoberclothing.net/ebay/easy_buy/emo.jpg


    het eerste klopt
    tweede niet
    derde wel
    vierde half ze dragen ook rode skinny's en andere kleuren
    ben emo en draag geen bril
    okéé ben verlegen maar da's niet bij alle emo's
    ruzie met vriend? totaal niet heel je leven verpest!
    ben NIET biseksueel!
    ik luister niet alleen naar hardcore enzoo ! emo's luisteren ook naar Th ofzo
    niet waar niet alle emo's hebben zwart haar
    dat klopt
    het grootste deel van je uitleg klopt niet!

    De kleding is altijd

    Zwart met velle kleuren!!


    Love is in the air'<3

    dat is emo en gotic hea
    maar ik heb eens een paar kwisse gedaan waar uit kon komen dat je sissi of sisi ofzo was
    wat is dat dan???
    ze bedoelen cker niet de sisi-frisdrank
    heb ik nog steeds geen andwoord op gekregen:P
    emo is cool ik ben het zelf ook ma ik wil mn look veranderen ik wil visual kei worden net als de bois van CB heeft iemand tips om een visual kei te worden(cker als je je haar niej mag verven en haarlak niej werkt omdat je haar te lang is:@)


    take me away

    Myn ma noemt me emo,dit heb ik of ben ik
    - Ik heb blond haar en schuine pony
    - Zwarte nagelak
    - Zwarte en donkergroene kleren meestal
    - Koppig
    - Favorieten dier hond maar eerst spin
    - Binnenkort heb ik neuspiercing
    - ik laat later de helt van myn rug tatoeëren
    - ik hou van zwarte vissen
    - Maan is myn favorieten planeet
    - HorrorFilms vind ik de leukste films

    Dus tja ik weet niet,ik denk dat ik wel emo/punk hoor,myn nicht is gothic en zij zegt ook dat ik emo ben.

    Ik denk dat mensen emo zijn als ze dat zelf vinden :P
    Niet omdat ze zwarte skinny jeans ofzo dragen XD

    Hier heeeel ver boven werd gezegt dat je je kleren afstemt op je gevoel, komt het dan misschien dat ik veel zwart draag doordat ik me vaak depressief en kut voel?

    neej zwart is alles het is stoer cique basic zwart is geweldig als je nix zwarts in je kast hebt hangen bn je gwoon vaag!


    take me away

    Ik denk dat mensen emo zijn als ze dat zelf vinden :P
    Niet omdat ze zwarte skinny jeans ofzo dragen XD

    als dat op alle stylen van toepassing is dan ben ik visual kei haha


    take me away

    vrouwelijke emo = Dramaqueen???
    weet niet


    She cries. No one can hear her She's all alone <'3

    ik denk niet dat je pas 'emo' bent wanneer je jezelf snijd en alleen maar skinnies draagt, zoals 'goth' ook niet altijd alleen maar donker is, maar ook felle kleuren kan hebben(denk aan 'techno-goth's'). als je het heel oppervlakkig bekijkt is emo een samenvoeging van 'goth' en 'punk'. hierdoor (denk ik!!) dragen 'emo's' vaak ook donkere kleding, waardoor ze als somber worden beschouwd. mensen vergeten alleen dat veel stijlen in elkaar overlopen en er oneindig veel takken zijn binnen die stijlen en er komen nog steeds nieuwe bij. mijn mening is dat al die stijlen eigenlijk niet bestaan, maar dat mensen zo nodig alles in hokjes moeten plaatsen, zodat ze weten waar ze over praten. hier komen ook weer vooroordelen van en daarvan komt discriminatie.
    dit is zo'n beetje wat ik ervan vind.....

    Ik ben iemo. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Emo is een muziekstijl =D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    @ Jrockstar
    Ik moet snel een Hunk of een Emo woorden want de rest dat een beetje op mij lijkt bevalt mij niet. xD


    One who knows nothing can understand nothing.