• Oké, waarschijnlijk ga ik dit zoo fout verwoorden, maar om te beginnen; ik haat tokio hotel niét

    Kijk, ik en een vriendin van mij beseften gisteren dat Rette mich niet geschreven is door Bill (staat op de schrei), terwijl wij altijd vonden dat dat zo'n typisch Bill liedje was, waar hij zijn gevoelens echt in vertelde enzo.. Maar ja, toen bleek dus dat de managers dat geschreven hadden, waardoor dat dat dus niet meer écht een Bill liedje is, en ook Freunde bleiben heeft hij niet geschreven, wat ik toch ook wel heel raar vond, omdat dat zo werkelijk uit het standpunt van Bill werdt geschreven. Toen dachten wij, dat het ook kan zijn dat Bill eigenlijk hélemaal niet die hypere en in momenten depressieve jongen is die wij denken dat hij is, maar dat hij gewoon helemaal hetzelfde is als Tom, maar dat hij vroeger van de managers zo'n imago moest opkrikken, omdat een tweeling die helemaal hetzelfde karakter niet intressant genoeg was. Want toegegeven, lijkt hij het laatste jaar toch véél meer op Tom, en dan niet alleen door die dreads ofzo, maar vroeger was hij zo de kalme jongen, die soms wel eens hyper was (en dan op de vrolijke goede manier), maar nu komt hij in veel meer filmpjes echt arrogant over, zo op die manier dat we van Tom gewendt zijn, maar niet van Bill.. En hierdoor heeft Bill volgens ons 2 dus een identiteitsprobleem, omdat hij niet meer weet wat hij werkelijk is, die arrogante jongen met een groot ego of die depressieve jongen die ook wel eens hyper en vrolijk kàn zijn. We hebben ook nog wel andere dingen zitten bedenken dat kàn zijn bij tokio hotel, maar dat ga ik er nu wel niet meer bij zitten.

    Dus eigenlijk, weet ik het allemaal niet meer zo goed, en mijn vriendin ook niet, waardoor wij het gevoel hebben dat wij tokio hotel dus helemààl niét kennen, nog minder dan we d8en dat we deden, en dat geeft een héél slecht gevoel..nog iemand die dat gevoel heeft ?

    niet kwaad worden op ons ajb !
    sorry voor die titel !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nooit geweten dat de managers hun songs schreven.. O_o


    We can only learn to love by loving.

    Ik geef je gelijk :3


    I don't need words to feel those lips.

    Nooit geweten dat de managers hun songs schreven.. O_o

    ja, David jost, Pat Benzer,.. enzo


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ten eerste: het zijn niet de managers die de liedjes schrijven enn ten tweede: ze hebben nooit alle liedjes geschreven, maar Bill heeft bij veel liedjes wel MEE geschreven.. ;)

    niet kwaad bedoeld hoor ;)

    Ten eerste: het zijn niet de managers die de liedjes schrijven enn ten tweede: ze hebben nooit alle liedjes geschreven, maar Bill heeft bij veel liedjes wel MEE geschreven.. ;)

    niet kwaad bedoeld hoor ;)

    David jost, Pat benzer, Dave Roth,.. hebben de tekst van Schrei/scream, Rette mich, Freunde bleiben,.. (waarschijnlijk nog wel een paar) geschreven, en dat zijn de managers voorzover ik weet.. (staat in de boekjes in de cd's)
    && Ja oke, dat wel, maar ik bedoel, rette mich was zo hét Bill liedje.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De managers hebben inderdaad veel van hun liedjes geschreven, maar niet alle.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Maar bekijk het zo Schrei was hun probeerseltje.. dusja veel, liedjes zijn met de hulp van hun managers geschreven...
    maar kijk dan naar zimmer, die cd is echt geweldig en met superveel gevoel geschreven.. en die zijn wel vooral door Bill geschreven..(ja ik heb geen zin om te checken)
    en trouwens scream is wel helemaal zonder bill geschreven dus what the hell doet het er toe.. er zijn wel artiesten die liedjes zingen die door een andere artiest geschreven zijn...
    niet kwaad bedoelt hea


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Maar bekijk het zo Schrei was hun probeerseltje.. dusja veel, liedjes zijn met de hulp van hun managers geschreven...
    maar kijk dan naar zimmer, die cd is echt geweldig en met superveel gevoel geschreven.. en die zijn wel vooral door Bill geschreven..(ja ik heb geen zin om te checken)
    en trouwens scream is wel helemaal zonder bill geschreven dus what the hell doet het er toe.. er zijn wel artiesten die liedjes zingen die door een andere artiest geschreven zijn...
    niet kwaad bedoelt hea




    Mee eens want lady gaga schreef ook liedjes voor PCD volgens mij.Het kan mij ook eigenlijk niks schelen hoe bill wel is en niet is en of die nou wel of niet die liedjes heeft geschreven ;)


    Tokio Hotel is geil ^^.

    Maar bekijk het zo Schrei was hun probeerseltje.. dusja veel, liedjes zijn met de hulp van hun managers geschreven...
    maar kijk dan naar zimmer, die cd is echt geweldig en met superveel gevoel geschreven.. en die zijn wel vooral door Bill geschreven..(ja ik heb geen zin om te checken)
    en trouwens scream is wel helemaal zonder bill geschreven dus what the hell doet het er toe.. er zijn wel artiesten die liedjes zingen die door een andere artiest geschreven zijn...
    niet kwaad bedoelt hea

    oké, da's waar, het was misschien een probeerseltje, maar volgens mij dacht iedereen die rette mich nog niet gecheckt had dat Bill dat had geschreven.. en als je dan kijkt naar het clipje, dan zou je toch helemaal zeggen dat hij dat heeft geschreven ! Ach ja, eigenlijk snap ik er helemaal niks meer van *zucht*


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    oké, da's waar, het was misschien een probeerseltje, maar volgens mij dacht iedereen die rette mich nog niet gecheckt had dat Bill dat had geschreven.. en als je dan kijkt naar het clipje, dan zou je toch helemaal zeggen dat hij dat heeft geschreven ! Ach ja, eigenlijk snap ik er helemaal niks meer van *zucht*
    Naja dat valt niet te snappen.. het zijn artiesten en die hebben altijd twee of meer gezichten... die leven nu eenmaal een dubbel leven.. het kan heel goed zijn dat Bill het levensgenietertje is dat wij kennen, maar dat door de stress die hij moet meedragen zich anders zou gedragen.. trek het je niet aan. Je kent hem niet en je zal hem nooit echt kennen...


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik word niet kwaad. In tegendeel: Eindelijk iemand die het met mijn mening eens is! Like, als ik dat hier zo zeggen zou iedereen zitten kakken en zo op mij van: Kutmens, jij haat TH etc etc. Ghehe, daarom houd ik mijn meningen maar voor mij. Ook voor andere redenen, maar die zet ik hier nu niet.
    Ik geef je gelijk, that's it.

    uhu heb ik ook wel gelezen op jhun cd-hoes mißchien heeft hij meehelpe schrijven weet ik veel maar ja of hij het geschreven heeft of niet ik vind het goeie nummers en hij zingt het nog goed ook xD

    byebye biz

    (...)Naja dat valt niet te snappen.. het zijn artiesten en die hebben altijd twee of meer gezichten... die leven nu eenmaal een dubbel leven.. het kan heel goed zijn dat Bill het levensgenietertje is dat wij kennen, maar dat door de stress die hij moet meedragen zich anders zou gedragen.. trek het je niet aan. Je kent hem niet en je zal hem nooit echt kennen...

    indeed, ik ga hem nooit kennen, maar toch..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik word niet kwaad. In tegendeel: Eindelijk iemand die het met mijn mening eens is! Like, als ik dat hier zo zeggen zou iedereen zitten kakken en zo op mij van: Kutmens, jij haat TH etc etc. Ghehe, daarom houd ik mijn meningen maar voor mij. Ook voor andere redenen, maar die zet ik hier nu niet.
    Ik geef je gelijk, that's it.
    hha ik vind dat idd een mening mag hebben.. nouja like ik geef ook eerlijk toe dat ik eerst dacht da bill een wijf was.. en toen vond ik hem kei knap.. ik bedoel dat spoort echt niet x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    (...)
    indeed, ik ga hem nooit kennen, maar toch..
    Naja je mag best inzitten met zn leventje enzo.. maar je moet er niet te hard op ingaan.. dat doet je zelf echt niets goeds... :D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?