• Oké, waarschijnlijk ga ik dit zoo fout verwoorden, maar om te beginnen; ik haat tokio hotel niét

    Kijk, ik en een vriendin van mij beseften gisteren dat Rette mich niet geschreven is door Bill (staat op de schrei), terwijl wij altijd vonden dat dat zo'n typisch Bill liedje was, waar hij zijn gevoelens echt in vertelde enzo.. Maar ja, toen bleek dus dat de managers dat geschreven hadden, waardoor dat dat dus niet meer écht een Bill liedje is, en ook Freunde bleiben heeft hij niet geschreven, wat ik toch ook wel heel raar vond, omdat dat zo werkelijk uit het standpunt van Bill werdt geschreven. Toen dachten wij, dat het ook kan zijn dat Bill eigenlijk hélemaal niet die hypere en in momenten depressieve jongen is die wij denken dat hij is, maar dat hij gewoon helemaal hetzelfde is als Tom, maar dat hij vroeger van de managers zo'n imago moest opkrikken, omdat een tweeling die helemaal hetzelfde karakter niet intressant genoeg was. Want toegegeven, lijkt hij het laatste jaar toch véél meer op Tom, en dan niet alleen door die dreads ofzo, maar vroeger was hij zo de kalme jongen, die soms wel eens hyper was (en dan op de vrolijke goede manier), maar nu komt hij in veel meer filmpjes echt arrogant over, zo op die manier dat we van Tom gewendt zijn, maar niet van Bill.. En hierdoor heeft Bill volgens ons 2 dus een identiteitsprobleem, omdat hij niet meer weet wat hij werkelijk is, die arrogante jongen met een groot ego of die depressieve jongen die ook wel eens hyper en vrolijk kàn zijn. We hebben ook nog wel andere dingen zitten bedenken dat kàn zijn bij tokio hotel, maar dat ga ik er nu wel niet meer bij zitten.

    Dus eigenlijk, weet ik het allemaal niet meer zo goed, en mijn vriendin ook niet, waardoor wij het gevoel hebben dat wij tokio hotel dus helemààl niét kennen, nog minder dan we d8en dat we deden, en dat geeft een héél slecht gevoel..nog iemand die dat gevoel heeft ?

    niet kwaad worden op ons ajb !
    sorry voor die titel !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ik word niet kwaad. In tegendeel: Eindelijk iemand die het met mijn mening eens is! Like, als ik dat hier zo zeggen zou iedereen zitten kakken en zo op mij van: Kutmens, jij haat TH etc etc. Ghehe, daarom houd ik mijn meningen maar voor mij. Ook voor andere redenen, maar die zet ik hier nu niet.
    Ik geef je gelijk, that's it.

    ik hoop maar dat niemand mij gaat beginnen uitschelden wat da's nii echt mijn bedoeling geweest met dit topic^^
    Maar bedankt =)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja en wir sterben niemals aus is geschreven, enkel en alleen door Bill en Tom duuuuuuus, Bill is nu gewoon verandert. Laat hem.

    niet kwaad bedoelt


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    (...)Naja je mag best inzitten met zn leventje enzo.. maar je moet er niet te hard op ingaan.. dat doet je zelf echt niets goeds... :D

    i know, maar Tokio hotel was zo de eerste band waar ik echt zo van d8 "wow! goeie muziek, goeie tekst, goed live gezongen, knappe kerels wat handig is meegenomen,..." Maar het is niet dat ik nu niet meer hyper kan zijn door Bill ofzo he ;)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Heb even je titel aangepast.
    Weet wel dat die mensen de liedjes schreven naar de gedachten van Bill he? Dat hij niet goed kan rijmen en de juiste woorden vinden wil niet zeggen dat hij totaal geen inbreng had bij de liedjes.

    En wat dat imago betreft dat denk ik al wel wat langer. Zijn imago was me een beetje te perfect om waar te zijn.

    Heb even je titel aangepast.
    Weet wel dat die mensen de liedjes schreven naar de gedachten van Bill he? Dat hij niet goed kan rijmen en de juiste woorden vinden wil niet zeggen dat hij totaal geen inbreng had bij de liedjes.

    En wat dat imago betreft dat denk ik al wel wat langer. Zijn imago was me een beetje te perfect om waar te zijn.

    thanx voor die tittel^^
    && Ja oke, maar al die andere liedjes lukten dan weer wel qua juiste woorden vinden enzo..
    && ik heb al wel een tijdje door dat zijn imago niet echt klopte, maar sinds gistere..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    i know, maar Tokio hotel was zo de eerste band waar ik echt zo van d8 "wow! goeie muziek, goeie tekst, goed live gezongen, knappe kerels wat handig is meegenomen,..." Maar het is niet dat ik nu niet meer hyper kan zijn door Bill ofzo he ;)
    hah ja dat is idd goed meegenomen
    vond ik ook al altijd.. maarhey nogmaals laat ze.. ik heb al altijd gedacht dat ze een rolletje speelden.. vooral Tom en Bill eigenlijk.. maarja ze moeten nu eenmaal hun leven wat achter wegen houden.. en de beroemde wereld is verre van easy


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wist da ma ik vin 't raar da ze der Bill nii bij zetten want jaa; Bill schrijft da wel. :3 Altijd me hulp ma ie schrijft eraan.
    't is wel de eerste keer da ik iemand Bill een 'depressief ventj' hoor noemen. Ik vind/vond da nooit zo eigenlijk. O.O Volgens mij lijd ie nii aan een identiteitsprobleem fs. Want jaa - nu ga 't heel raar klinken - Ik ben zo een beetj als Bill van karakter fs en ik heb ook geen identiteitsprobleem fs. x'] Tog nii bij mijn weten. XD
    En jaa, niemand zal ooit hen egt kennen oor, of het is dat j een massas goeie vriend van hen bent fs. Kan altijd éé. x']


    If music be the food of love, play on!

    Ik wist da ma ik vin 't raar da ze der Bill nii bij zetten want jaa; Bill schrijft da wel. :3 Altijd me hulp ma ie schrijft eraan.
    't is wel de eerste keer da ik iemand Bill een 'depressief ventj' hoor noemen. Ik vind/vond da nooit zo eigenlijk. O.O Volgens mij lijd ie nii aan een identiteitsprobleem fs. Want jaa - nu ga 't heel raar klinken - Ik ben zo een beetj als Bill van karakter fs en ik heb ook geen identiteitsprobleem fs. x'] Tog nii bij mijn weten. XD
    En jaa, niemand zal ooit hen egt kennen oor, of het is dat j een massas goeie vriend van hen bent fs. Kan altijd éé. x']

    typ in youtube de making of van rette mich in, en je snapt wat ik bedoel met 'depresieve kerel' x'D
    Maar, toen was hij dus in momenten depressief en toen weer kei hyper, maar da kan'k nog wel begrijpen, maar sinds een jaar ofzo, heeft hij zo'n enorm ego gekregen, en is hij ook arrogant geworden, en dat wordt met de dag erger fso.. Vroeger was hij ook véél bescheidener.. enja, dat kan te make hebbe me da hij gwn opgroeit, maar zo verandere ? Ö
    Maar ja, ik zeg dus alleen wat ik er van denk he^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    mensen waar maken jullie je zo druk om laat bill zijn wie die is een echte fan zou dan respecteren hoe hij is! en het maakt mijn niet uit dat hij niet al de liestjes schrijft als je het niet zelf schrijft is het moeilijker om je gevoelens er in teleggen dus vind dat bill dat knap doet hoowr ;) maar er zijn ook ariesten die stelen song teksten van doode mensen :O niet boos worden dit is mijn mening


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    (...)
    typ in youtube de making of van rette mich in, en je snapt wat ik bedoel met 'depresieve kerel' x'D
    Maar, toen was hij dus in momenten depressief en toen weer kei hyper, maar da kan'k nog wel begrijpen, maar sinds een jaar ofzo, heeft hij zo'n enorm ego gekregen, en is hij ook arrogant geworden, en dat wordt met de dag erger fso.. Vroeger was hij ook véél bescheidener.. enja, dat kan te make hebbe me da hij gwn opgroeit, maar zo verandere ? Ö
    Maar ja, ik zeg dus alleen wat ik er van denk he^^
    maja het is niet omdat je een keertje depri bent, dat je het daarvoor altijd bent vind ik..


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    hah ik vind het wel grappig dat iedereen in zijn mening zegt dat de andere niet boos mogen zijn x'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    mensen waar maken jullie je zo druk om laat bill zijn wie die is een echte fan zou dan respecteren hoe hij is! en het maakt mijn niet uit dat hij niet al de liestjes schrijft als je het niet zelf schrijft is het moeilijker om je gevoelens er in teleggen dus vind dat bill dat knap doet hoowr ;) maar er zijn ook ariesten die stelen song teksten van doode mensen :O niet boos worden dit is mijn mening

    ik zou respecteren wie hij is, als ik tenminste wist wie hij is !!
    && Oke, hij heeft veel goeie teksten zelf geschreven enzo, maar als rette mich écht zijn eigen gevoelens waren, waarom schreef hij het dan niet zelf ?
    && Tja, da's ook nog zoiets raar/stom/vreemd iets zo songteksten stelen van dode mensen..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    ik vind dat just stomer dan dat je niet je liedtje helemaal zelf heb geschreven


    Tom is Geil SexySexy Zimmer 483

    Hmm je hebt feiten en punten


    Some angels have no wings.

    Vraag me niet waarom ik reageer, maar ach ik ben zinloos.
    Dat was toch al bekent dat Bill sommige nummers niet zelf had geschreven, daarbij snap ik begod niet waarom iedereen zich drukt maakt om hem. Je kent hem niet, best wel jammer eigenlijk :3, en je zult hem ook nooit kennen. Diegene die dat zei heeft helemaal gelijk, dus waarom zo moeilijk. Het is je BF of je familie niet. Laat het kind lekker zo zijn. Scheelt jullie een hoop minder gedoe en gezeur en dan kan hij lekker muziek maken en andere dingen doen waar die meebezig is. Vraag me af met wat, want een jaar over 1 album schrijven is niet echt normaal, ofwel?
    En nee, ik ben geen hater en ik vind het ook geen onzintopic. Ik moest alleen even mijn mening geven, zoals al die mensen voor mij ook deden, met dezelfde mening.


    Elegance is refusal.