• Oké, waarschijnlijk ga ik dit zoo fout verwoorden, maar om te beginnen; ik haat tokio hotel niét

    Kijk, ik en een vriendin van mij beseften gisteren dat Rette mich niet geschreven is door Bill (staat op de schrei), terwijl wij altijd vonden dat dat zo'n typisch Bill liedje was, waar hij zijn gevoelens echt in vertelde enzo.. Maar ja, toen bleek dus dat de managers dat geschreven hadden, waardoor dat dat dus niet meer écht een Bill liedje is, en ook Freunde bleiben heeft hij niet geschreven, wat ik toch ook wel heel raar vond, omdat dat zo werkelijk uit het standpunt van Bill werdt geschreven. Toen dachten wij, dat het ook kan zijn dat Bill eigenlijk hélemaal niet die hypere en in momenten depressieve jongen is die wij denken dat hij is, maar dat hij gewoon helemaal hetzelfde is als Tom, maar dat hij vroeger van de managers zo'n imago moest opkrikken, omdat een tweeling die helemaal hetzelfde karakter niet intressant genoeg was. Want toegegeven, lijkt hij het laatste jaar toch véél meer op Tom, en dan niet alleen door die dreads ofzo, maar vroeger was hij zo de kalme jongen, die soms wel eens hyper was (en dan op de vrolijke goede manier), maar nu komt hij in veel meer filmpjes echt arrogant over, zo op die manier dat we van Tom gewendt zijn, maar niet van Bill.. En hierdoor heeft Bill volgens ons 2 dus een identiteitsprobleem, omdat hij niet meer weet wat hij werkelijk is, die arrogante jongen met een groot ego of die depressieve jongen die ook wel eens hyper en vrolijk kàn zijn. We hebben ook nog wel andere dingen zitten bedenken dat kàn zijn bij tokio hotel, maar dat ga ik er nu wel niet meer bij zitten.

    Dus eigenlijk, weet ik het allemaal niet meer zo goed, en mijn vriendin ook niet, waardoor wij het gevoel hebben dat wij tokio hotel dus helemààl niét kennen, nog minder dan we d8en dat we deden, en dat geeft een héél slecht gevoel..nog iemand die dat gevoel heeft ?

    niet kwaad worden op ons ajb !
    sorry voor die titel !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Volgensmij heeft bill zelf mee geschreven, maar hij deed het niet alleen inderdaad.
    Btw, ik heb bill nooit gezien als een depressieve jongen? XD


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Stiekem zijn Bill en Tom geen broers. En is Georg 32.

    Misschien heeft hij zijn verhaal vertelt en hebben hun het in een liedje verwerkt? O.o
    Like duh! Hun kunnen het ook aanpassen enzo, daar zijn het managers voor en alles. Maar goed, zo denk ik erover. :]


    -

    bill drepressiev??..

    is die dat ooit dan??
    was me nog nooit opgevallen ^^

    x

    Jah, maar ik had al lang gezien dat Bill precies als zijn broer is, maar hij kreeg een soort van karakter toegewezen door zijn management. En inderdaad, het lijkt echt alsof je de jongens goed kent, want dat laten ze uitblijken, maar eigenlijk weet je helemaal niet hoe ze zijn. Want volgens mij is Tom ook niet zo'n player zoals iedereen zegt

    (...)
    typ in youtube de making of van rette mich in, en je snapt wat ik bedoel met 'depresieve kerel' x'D
    Maar, toen was hij dus in momenten depressief en toen weer kei hyper, maar da kan'k nog wel begrijpen, maar sinds een jaar ofzo, heeft hij zo'n enorm ego gekregen, en is hij ook arrogant geworden, en dat wordt met de dag erger fso.. Vroeger was hij ook véél bescheidener.. enja, dat kan te make hebbe me da hij gwn opgroeit, maar zo verandere ? Ö
    Maar ja, ik zeg dus alleen wat ik er van denk he^^

    Mjaa Rette Mich is zo'n mega depressief liedj. >.<' Ie moet ook een soort van 'acteren' éé. x'] Ma vroeger - een jaar trg fs - had ik ook van dii depressieve momenten fs en dan kei hyper nzoo en nu ben ik ook arrogant en heb een mega ego - Fack, ik weet 't gwn van mezelf! XD Mss eeft 't te maken me da ie is opgegroeid, ma da gebeurt vaak als ge iets zijt tegen gekomen en da dan drastisch u leven verandert fs, was deels ook zo bij mij was. Mjaa kwn, mensen veranderen nu eenmaal.
    Ik wil hem nii verdedigen fs ze, ik zeg ook gwn maar wa ik denk, net als gy. x]


    If music be the food of love, play on!

    boeiend


    AAP

    Zo had ik het nog nooit bekeken eigenlijk..
    Maar hoe je het verteld zit er wel een kern van waarheid in...
    Wat nou als Tom eigenlijk ook anders is?? en niet zoals we hem nu zien??
    Dat zou alles veranderen eigenlijk...


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ze acteren nou eenmaal in liedjes. Dat doet iedere artiest wel.


    -

    Stiekem zijn Bill en Tom geen broers. En is Georg 32.


    Hahahahaaaahhaa 8'D
    Sorry,
    Geniaal gewoon x'DD


    I found myself in Wonderland.

    1. Tom is niet arrogant.
    2. Tom neukt niet alles dat los of vast zit.
    3. Bill is arrogant.
    4. Bill neukt alles dat los of vast zit.

    1. Tom is niet arrogant.
    2. Tom neukt niet alles dat los of vast zit.
    3. Bill is arrogant.
    4. Bill neukt alles dat los of vast zit.


    Hmm... Was dat grappig bedoeld of serieus Niet boos bedoeld Toen ik het las vond ik het best wel grappig... Maar als je het serieus bedoeld: Het klinkt best wel grappig...
    Maar het kan ook komen dat ik het grappig vind door iets anders... whahaha


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Mja de artiestenwereld ís 1 groot leugen.


    Life is hard and then we die

    Joyce, nu gaat ge mijn reactie horen/lezen !

    En hierdoor heeft Bill volgens ons 2 dus een identiteitsprobleem, omdat hij niet meer weet wat hij werkelijk is, die arrogante jongen met een groot ego of die depressieve jongen die ook wel eens hyper en vrolijk kàn zijn.

    DAt zei jij. Maar dat klopt niet helemaal ! Iederéén heeft een identiteitscrisis (hetgeen jij identiteitsprobleem noemt), dat start tijdens de puberteit. En het maakt niet uit hoe lang of wanneer dat duurt/begint, iedereen heeft het. AL dan niet erg. Ook jij. Maar jij beseft dat minder hard (alhoewel)
    Je begint te twijfelen aan jezelf en al die zooi.
    & Misschien schrijft Bill zijn songs niet zelf, hij is heus niet de enige. En zolang de muziek goed klinkt, vind ik het goed. & ze zijn niet wie wij denken. Niemand weet hier ècht wie ze zijn, omdat niemand hier ze ècht kent.
    Ik vind het toch duidelijk dat de songwriters naar Bill en co hebben geluisterd, anders kon Bill er nooit zoveel gevoel in leggen. En hoeveel en hoe goed en hoe hard hij ook zou acteren, terwijl hij zong .. zo goed kan niemand acteren. Zelfs Ronn Moss uit Mooi en Meedogenloos niet :Y)
    Janne heeft hier gesproken, en nu mag je zeggen wat je wil, als het geen goede reden is, geloof ik het niet !(A)
    & don't hate me because I'm saying this shit


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Mij boeit dat allemaal niet zoveel.