• Oké, waarschijnlijk ga ik dit zoo fout verwoorden, maar om te beginnen; ik haat tokio hotel niét

    Kijk, ik en een vriendin van mij beseften gisteren dat Rette mich niet geschreven is door Bill (staat op de schrei), terwijl wij altijd vonden dat dat zo'n typisch Bill liedje was, waar hij zijn gevoelens echt in vertelde enzo.. Maar ja, toen bleek dus dat de managers dat geschreven hadden, waardoor dat dat dus niet meer écht een Bill liedje is, en ook Freunde bleiben heeft hij niet geschreven, wat ik toch ook wel heel raar vond, omdat dat zo werkelijk uit het standpunt van Bill werdt geschreven. Toen dachten wij, dat het ook kan zijn dat Bill eigenlijk hélemaal niet die hypere en in momenten depressieve jongen is die wij denken dat hij is, maar dat hij gewoon helemaal hetzelfde is als Tom, maar dat hij vroeger van de managers zo'n imago moest opkrikken, omdat een tweeling die helemaal hetzelfde karakter niet intressant genoeg was. Want toegegeven, lijkt hij het laatste jaar toch véél meer op Tom, en dan niet alleen door die dreads ofzo, maar vroeger was hij zo de kalme jongen, die soms wel eens hyper was (en dan op de vrolijke goede manier), maar nu komt hij in veel meer filmpjes echt arrogant over, zo op die manier dat we van Tom gewendt zijn, maar niet van Bill.. En hierdoor heeft Bill volgens ons 2 dus een identiteitsprobleem, omdat hij niet meer weet wat hij werkelijk is, die arrogante jongen met een groot ego of die depressieve jongen die ook wel eens hyper en vrolijk kàn zijn. We hebben ook nog wel andere dingen zitten bedenken dat kàn zijn bij tokio hotel, maar dat ga ik er nu wel niet meer bij zitten.

    Dus eigenlijk, weet ik het allemaal niet meer zo goed, en mijn vriendin ook niet, waardoor wij het gevoel hebben dat wij tokio hotel dus helemààl niét kennen, nog minder dan we d8en dat we deden, en dat geeft een héél slecht gevoel..nog iemand die dat gevoel heeft ?

    niet kwaad worden op ons ajb !
    sorry voor die titel !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    hah ik vind het wel grappig dat iedereen in zijn mening zegt dat de andere niet boos mogen zijn x'D

    Ja, je hebt tegenwoordig mensen die overal op lopen te zeiken en dan vervolgens word je helemaal dood gegooit met scheldwoorden. Kom je ze in het echt tegen op een concert ofzo durven ze ineen keer niks meer te zeggen.
    Voor dat soort zielige mensjes moet je dus even dit soort maatregelen nemen.


    Elegance is refusal.

    Vraag me niet waarom ik reageer, maar ach ik ben zinloos.
    Dat was toch al bekent dat Bill sommige nummers niet zelf had geschreven, daarbij snap ik begod niet waarom iedereen zich drukt maakt om hem. Je kent hem niet, best wel jammer eigenlijk :3, en je zult hem ook nooit kennen. Diegene die dat zei heeft helemaal gelijk, dus waarom zo moeilijk. Het is je BF of je familie niet. Laat het kind lekker zo zijn. Scheelt jullie een hoop minder gedoe en gezeur en dan kan hij lekker muziek maken en andere dingen doen waar die meebezig is. Vraag me af met wat, want een jaar over 1 album schrijven is niet echt normaal, ofwel?
    En nee, ik ben geen hater en ik vind het ook geen onzintopic. Ik moest alleen even mijn mening geven, zoals al die mensen voor mij ook deden, met dezelfde mening.

    ik maak me er grotendeels druk om, dat àls hij echt een identiteitsprobleem heeft 'fso, je veel kans hebt dat dat ook te horen is in de nieuwe cd, en da zou het evengoed helemààl kunnen verkloten he! && oke, 1 jaar over een album schrijven is véél.
    && ik geloof ook dat je geen hater bent 'fso^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    Ja, je hebt tegenwoordig mensen die overal op lopen te zeiken en dan vervolgens word je helemaal dood gegooit met scheldwoorden. Kom je ze in het echt tegen op een concert ofzo durven ze ineen keer niks meer te zeggen.
    Voor dat soort zielige mensjes moet je dus even dit soort maatregelen nemen.

    Ö ik ben niet zielig ! *gaat uithuilen bij haar mama*
    Maar goed, je kent me (waarschijnlijk toch) niet, maar dat soort kind ben ik niet^^ maar 'k begrijp het wel van die maatregelen enzo, want dat doe ik zelf ook wel soms x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Bill schrijft songs samen met de managers.. RM heeft ide wél zelf geschreven aleen niet allleeeeennn
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Bill schrijft songs samen met de managers.. RM heeft ide wél zelf geschreven aleen niet allleeeeennn
    Xx

    maar bij de scream én schrei (cd's) staat ook telkens de managers erbij, bij élk liedje (uitgezonder 2 'fso) en dan nog Tokio hotel of Bill kaulitz. Dus dan zou het logisch zijn dat dat er bij RM ook bij staat, als dat zo zou zijn, maar dat is dus niet.
    X


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    maar bij de scream én schrei (cd's) staat ook telkens de managers erbij, bij élk liedje (uitgezonder 2 'fso) en dan nog Tokio hotel of Bill kaulitz. Dus dan zou het logisch zijn dat dat er bij RM ook bij staat, als dat zo zou zijn, maar dat is dus niet.
    X

    ik heb de schreicd,dvd en zimmer483 en bij die laatste staat Bill er steeds bij + ik blyf er gwn by dt hy er aan mee heeft gehlpn xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    ik heb de schreicd,dvd en zimmer483 en bij die laatste staat Bill er steeds bij + ik blyf er gwn by dt hy er aan mee heeft gehlpn xD
    Xx

    x'D we zullen wel een brief sturen naar Tokio hotel om het te vragen :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    De depressieve jongen? Zeg, hij is geen drugsdealer ofzo.
    Eigenlijk vind ik niet dat je gelijk hebt. Liedjes kunnen zo lijken, maar je hoeft er niet gelijk vanuit te gaan dat ze die liedjes zelf geschreven hebben. Dat heeft in dit geval Bill ook niet gezegd dus hoe kom je erbij/hoe ben je gaan denken dat hij dat wel geschreven heeft?
    Bovendien hoef je ze nu niet gelijk fake te vinden omdat iets waarvan je dacht dat waar was niet waar blijkt te zijn.


    -

    (...)
    x'D we zullen wel een brief sturen naar Tokio hotel om het te vragen :Y)

    nee we gaan gwn naar ze toe dan vraag ik Tom direct ten huwelijk:Y) xD
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    De depressieve jongen? Zeg, hij is geen drugsdealer ofzo.
    Eigenlijk vind ik niet dat je gelijk hebt. Liedjes kunnen zo lijken, maar je hoeft er niet gelijk vanuit te gaan dat ze die liedjes zelf geschreven hebben. Dat heeft in dit geval Bill ook niet gezegd dus hoe kom je erbij/hoe ben je gaan denken dat hij dat wel geschreven heeft?
    Bovendien hoef je ze nu niet gelijk fake te vinden omdat iets waarvan je dacht dat waar was niet waar blijkt te zijn.

    Kijk naar de making of van Rette Mich, en dan snap je hoe het kwam dat ik d8 dat hij dat heeft geschreven (en waarom ik heb de "depressieve jongen" noem)
    && Ik snap ook niet dat als je die tekst zelf niet hebt geschreven, je dat toch met zo'n overtuiging live kan bregen... Ook al wisten die managers op dat moment misschien van zijn buien af ofzo, maar dan nog...
    && ik vind ze niet echt fake ofzo, maar ik vind Bill gewoon een dubbelleven lijken te leiden. het is niet dat ik hater ben ofzo, in tegenstelling zelf^^


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nee we gaan gwn naar ze toe dan vraag ik Tom direct ten huwelijk:Y) xD
    Xx

    Ö mààr, dan..dan..is Tom niet meer vrij?! Ö (huil)
    Maar nu kunnen we best toch wel onn topic blijven :Y) voor dit wordt gesloten..
    xX


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Zoveel artiesten schrijven hun nummers niet, wat maakt het uit.. x)


    Don't be a drag, just be a queen.

    (...)
    Ö mààr, dan..dan..is Tom niet meer vrij?! Ö (huil)
    Maar nu kunnen we best toch wel onn topic blijven :Y) voor dit wordt gesloten..
    xX

    neexD

    en ok mama ik zal braaf zijn(A) x')
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ten eerste: het zijn niet de managers die de liedjes schrijven enn ten tweede: ze hebben nooit alle liedjes geschreven, maar Bill heeft bij veel liedjes wel MEE geschreven.. ;)

    niet kwaad bedoeld hoor ;)


    Scream for mercy!

    Ik dacht er vanmiddag aan toen ik Gegen Meine Willen luisterde. Als je ook in het hoesje van de cd kijkt, zie je bij een paar nummers meerdere namen dan alleen Bill staan.

    Spring Nicht heeft Bill waarschijnlijk ook niet zelf geschreven, want daar staat zij naam niet bij.


    Think before you act.