• Oké, waarschijnlijk ga ik dit zoo fout verwoorden, maar om te beginnen; ik haat tokio hotel niét

    Kijk, ik en een vriendin van mij beseften gisteren dat Rette mich niet geschreven is door Bill (staat op de schrei), terwijl wij altijd vonden dat dat zo'n typisch Bill liedje was, waar hij zijn gevoelens echt in vertelde enzo.. Maar ja, toen bleek dus dat de managers dat geschreven hadden, waardoor dat dat dus niet meer écht een Bill liedje is, en ook Freunde bleiben heeft hij niet geschreven, wat ik toch ook wel heel raar vond, omdat dat zo werkelijk uit het standpunt van Bill werdt geschreven. Toen dachten wij, dat het ook kan zijn dat Bill eigenlijk hélemaal niet die hypere en in momenten depressieve jongen is die wij denken dat hij is, maar dat hij gewoon helemaal hetzelfde is als Tom, maar dat hij vroeger van de managers zo'n imago moest opkrikken, omdat een tweeling die helemaal hetzelfde karakter niet intressant genoeg was. Want toegegeven, lijkt hij het laatste jaar toch véél meer op Tom, en dan niet alleen door die dreads ofzo, maar vroeger was hij zo de kalme jongen, die soms wel eens hyper was (en dan op de vrolijke goede manier), maar nu komt hij in veel meer filmpjes echt arrogant over, zo op die manier dat we van Tom gewendt zijn, maar niet van Bill.. En hierdoor heeft Bill volgens ons 2 dus een identiteitsprobleem, omdat hij niet meer weet wat hij werkelijk is, die arrogante jongen met een groot ego of die depressieve jongen die ook wel eens hyper en vrolijk kàn zijn. We hebben ook nog wel andere dingen zitten bedenken dat kàn zijn bij tokio hotel, maar dat ga ik er nu wel niet meer bij zitten.

    Dus eigenlijk, weet ik het allemaal niet meer zo goed, en mijn vriendin ook niet, waardoor wij het gevoel hebben dat wij tokio hotel dus helemààl niét kennen, nog minder dan we d8en dat we deden, en dat geeft een héél slecht gevoel..nog iemand die dat gevoel heeft ?

    niet kwaad worden op ons ajb !
    sorry voor die titel !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    dat is idd wel raar maa aan de andere kant bill moet wel zijn eigenwel kiezen hoe hij er uit wil zien en hoe hij zich wil gedragen;)

    okaaay, ik ben dus niet de enige die dit denkt. en ik moet egt stoppen met vanachter bij de credits of hoe je dat noemt te gaan kijken want dan voel ik mij altijd slegt als je dan iets te weten komt wat je liever niet wou weten, zoals er was een artieste die zo'n hele uitleg over een liedje deed, dat het speciaal geschreven had voor een vriendin etc. en ik zag plots in het boekje dat ze er niet aan meegeschreven had ? ;s maar daarom vind ik ook dat th gewoon min of meer ... 'gemaakt' zijn ... -enja ik ben ng steeds fan, don't ask why [; - maar sinds ik Wir Sterben Niemals Aus gehoord had was het zohard mijn lievelingslied, en blijkbr is dit echt alleen door Bill&Tom geschreven dus toen was mijn slegt gevoel even weg ='D

    Joyce, nu gaat ge mijn reactie horen/lezen !
    (...)
    DAt zei jij. Maar dat klopt niet helemaal ! Iederéén heeft een identiteitscrisis (hetgeen jij identiteitsprobleem noemt), dat start tijdens de puberteit. En het maakt niet uit hoe lang of wanneer dat duurt/begint, iedereen heeft het. AL dan niet erg. Ook jij. Maar jij beseft dat minder hard (alhoewel)
    Je begint te twijfelen aan jezelf en al die zooi.
    & Misschien schrijft Bill zijn songs niet zelf, hij is heus niet de enige. En zolang de muziek goed klinkt, vind ik het goed. & ze zijn niet wie wij denken. Niemand weet hier ècht wie ze zijn, omdat niemand hier ze ècht kent.
    Ik vind het toch duidelijk dat de songwriters naar Bill en co hebben geluisterd, anders kon Bill er nooit zoveel gevoel in leggen. En hoeveel en hoe goed en hoe hard hij ook zou acteren, terwijl hij zong .. zo goed kan niemand acteren. Zelfs Ronn Moss uit Mooi en Meedogenloos niet :Y)
    Janne heeft hier gesproken, en nu mag je zeggen wat je wil, als het geen goede reden is, geloof ik het niet !(A)
    & don't hate me because I'm saying this shit

    nu moet ik Uu nii meer (puh) grapje :$
    Maar ik vertel later nog wel eens (in RL) wat ik en Sarah allemaal daarover hebben gezegd^^ dan klinkt da ook beter x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Jah, maar ik had al lang gezien dat Bill precies als zijn broer is, maar hij kreeg een soort van karakter toegewezen door zijn management. En inderdaad, het lijkt echt alsof je de jongens goed kent, want dat laten ze uitblijken, maar eigenlijk weet je helemaal niet hoe ze zijn. Want volgens mij is Tom ook niet zo'n player zoals iedereen zegt

    Ö zo denk ik er dus hélemaal hetzelfde over !!
    Alleen heb ik het nog niet zolang door :$


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    okaaay, ik ben dus niet de enige die dit denkt. en ik moet egt stoppen met vanachter bij de credits of hoe je dat noemt te gaan kijken want dan voel ik mij altijd slegt als je dan iets te weten komt wat je liever niet wou weten, zoals er was een artieste die zo'n hele uitleg over een liedje deed, dat het speciaal geschreven had voor een vriendin etc. en ik zag plots in het boekje dat ze er niet aan meegeschreven had ? ;s maar daarom vind ik ook dat th gewoon min of meer ... 'gemaakt' zijn ... -enja ik ben ng steeds fan, don't ask why [; - maar sinds ik Wir Sterben Niemals Aus gehoord had was het zohard mijn lievelingslied, en blijkbr is dit echt alleen door Bill&Tom geschreven dus toen was mijn slegt gevoel even weg ='D

    Ik ben ook nog steeds fan :Y)
    && gewoon omdat ik de liedjes nog steeds wel goed vind^^
    && Ja, da vind'k dus ook, dat Tokio Hotel min of meer is gemaakt, but ja, wat kunne wij der eigenlijk aan doen ? niks hé...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)
    nu moet ik Uu nii meer (puh) grapje :$
    Maar ik vertel later nog wel eens (in RL) wat ik en Sarah allemaal daarover hebben gezegd^^ dan klinkt da ook beter x'D

    Joyce,i k weet wa ge bedoelt en zo, maar da is echt doodnormaal hoor .. ook die moodswings die gij zo mooi geschrijft als
    depressieve jongen die ook wel eens hyper en vrolijk kàn zijn
    iedereen heeft die. ook gij. Die is gewoon zijn eigen identiteit aan het vormen. En misschien zal hij er helemaal uitkomen als die arrogante Bill, maar het kan ook zijn dat dat een "denkmantel" is, zodat hij zijn echte ik (nog) niet moet laten zien. Het kan goed zijn, dat hij over 1 of 2 jaar weer helemaal anders is, en zo blijft voor de rest van zijn leven. Het hangt er allemaal vanaf. maar ik hoor da nog wel van u, want wij moeten dringend nog eens naar Geel, voor de kadootjes van Sarah en Jana & voor de mensjes van Groez. ^^
    x


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    You're right!
    Bill leek zo'n hyper-dinges
    Maar nu is't net zo'n arrogante als Tom aan't worre


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Heel veel artiesten schrijven hun eigen liedjes niet.. Dus waarom zou Tokio Hotel het wel doen ^^?

    Is gewoon fan..


    Shut up, before I stab you with my chopsticks

    Heel veel artiesten schrijven hun eigen liedjes niet.. Dus waarom zou Tokio Hotel het wel doen ^^?

    Is gewoon fan..

    Ik zeg ook niet dat ze dat moeten doen^^ Ik vond het gewoon zo raar dat ze Rette mich en freunde bleiben niet hadden geschreven, terwijl dat toch wel 2 liedjes zijn waarbij je direct aan Bill en/of Tom moet denken !
    && ik ben ook gewoon fan x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nu je het zegt. Dat gevoel heb ik al lang. Alleen dat ik nooit zo heb nagedacht over de songs en zo, maar iedereen beschrijft ze anders en eigenlijk weet je niet hoe ze echt zijn. Volgens mij krijgen ze ook niet echt de kans om zichzelf helemaal vrij te geven. Om te tonen wie ze echt zijn en dat vind ik ook wel jammer. Nu ja, volgens mij zul je dat slechte gevoel gewoon moeten verdringen, zoals ik doe, want je zal er toch niets aan kunnen veranderen.

    nooit over nagedacht maar je hebt gelijk:|

    uhm ja, ikw ist wel dat bill met alle leidjes mee schreefm, end at er mensen mee holpen. amard at vana rrogant klopt wel. maar bill is wel gewoon wie hij is,. mss verandert hij gewwoon. of krijgt hij gewoonw at tom trekjes. ik denk dat bill wel zo is. want kijk. toen hij 13 was ahd i toch ook al zwart haar enzo.e nja toenw aren ze nog niet beroemd

    Mag ik iets vragen? Ik ben al heel lang fan van Tokio Hotel enz, maar .. het is mij nooit opgevallen dat Bill 'depressief' was/is.. Bedoelen jullie nu hem persoonlijk, of alleen de liedjes? ..

    UnicornKid schreef:
    Mag ik iets vragen? Ik ben al heel lang fan van Tokio Hotel enz, maar .. het is mij nooit opgevallen dat Bill 'depressief' was/is.. Bedoelen jullie nu hem persoonlijk, of alleen de liedjes? ..

    Bill was nooit depressief. Misschien nu wel maar vroeger niet.

    Cherished schreef:
    (...)
    Bill was nooit depressief. Misschien nu wel maar vroeger niet.


    Nee, oké! Ik dacht al, wrm zeggen veel mensen 't dan? >.<