• Like, Mijn vriendin Snijt zichzelf al een tijdje.. like eerst omdat ze egt depri was.. maar nu omdat ze het mooi vind! o.0
    Liek, en dan gaat ze uitgebrijt vertellen, dat het helemaal ging bloeden enzu..
    Dus ik vraag hoezo ze weer is gaan snijden, wasnt ze had Mij en Haar moeder beloofd dat ze ging stoppen. zegt zo doodleuk 'Jha Dat Vid ik Gewoon Mooi!'
    DAt is tog raar. jhe gaat jezelf tog niet pijn doen en verminken omdat je dat mooi vind.. o.0
    Of licht dat nu aan mij..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Het ís gewoon práchtig. Jezelf snijden is pùre kunst, I mean, wat kan er nog leuker zijn dan jezelf de verdoemenins in helpen? Niets toch.



    Weird Kind x3


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    (...)


    Weird Kind x3


    Like, ik loop al van maandag kinda weird ^^ Het was dan ook heul erg sarcastisch bedoeld.

    PHAH. dat kind moet opgenomen worden in een inrichting


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik denk dat een smoes is. en dat ze eigenlijk onzeker is. vooral geen aandacht geven want dan gaat ze door. maar ze heeft wel psychologie nodig ofzo.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Stuur dr naar mij. Ik heb al iemand van het snijden afgeholpen, I swear. Ben daar goed in, jaa dat zeggen er wel meer ^^

    Óf aandacht. Óf echt ziek.


    Protège moi de mes désirs.

    Omg, dat is echt niet normaal. En ziek.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    volgens mij is dit gewoon stoerdoenerij hoor

    volgens mij is dit gewoon stoerdoenerij hoor


    Ghehe, aan dit is niets stoerdoenerij aan hoor ^^ Dat is aandachttrekkerij.

    dat is fakking dom.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eigenlijk vind ik 't niet zo raar:X
    Ik heb mezelf ook gesneden en ik schaam me er niet voor en de littekens die ik eraan over gehouden heb vind ik ook mooi.


    Why don't you break my heart

    Sorry dat ik het zeg, maar ik denk dat ze gewoon aandacht wilt ;3


    I don't need words to feel those lips.

    (...)

    Ghehe, aan dit is niets stoerdoenerij aan hoor ^^ Dat is aandachttrekkerij.

    En als je op zo'n manier aandachttrekt ben je wel helemaal psychisch okee o.o'
    Serieus, naar de psychiater ermee, denk ik D:


    Mew <3

    Eigenlijk vind ik 't niet zo raar:X
    Ik heb mezelf ook gesneden en ik schaam me er niet voor en de littekens die ik eraan over gehouden heb vind ik ook mooi.

    Oke, ik geef toe.. ik heb me ook gesneden,,e en het oo niks tegen mijn litekens.. maar jhe gaat jhe voor diel iketkens nioet jezelfs snijden. dat is Appsurt! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (...)
    Oke, ik geef toe.. ik heb me ook gesneden,,e en het oo niks tegen mijn litekens.. maar jhe gaat jhe voor diel iketkens nioet jezelfs snijden. dat is Appsurt! ;o


    Ik weet niet, ik heb af en toe ook wel eens neigingen om terug te vallen enkel en alleen vanwege 't feit dat ik er soms behoefte aan heb om ze dieper te maken, ze beter zichtbaar te maken..misschien voor een buitenstaander weird en knettergek, maar ik weet niet het is nu eenmaal zo denk ik. En als ze echt wil stoppen dan doet ze dat wel, ze is in elk geval eerlijk. Denk ik dan


    Why don't you break my heart