• Like, Mijn vriendin Snijt zichzelf al een tijdje.. like eerst omdat ze egt depri was.. maar nu omdat ze het mooi vind! o.0
    Liek, en dan gaat ze uitgebrijt vertellen, dat het helemaal ging bloeden enzu..
    Dus ik vraag hoezo ze weer is gaan snijden, wasnt ze had Mij en Haar moeder beloofd dat ze ging stoppen. zegt zo doodleuk 'Jha Dat Vid ik Gewoon Mooi!'
    DAt is tog raar. jhe gaat jezelf tog niet pijn doen en verminken omdat je dat mooi vind.. o.0
    Of licht dat nu aan mij..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Wtf dude. Ik heb een streep op mn pols en iedereen dacht dat het zo'n snee was. Maar ik had me verbrand aan een pan met olie. (cat) Maar ik vind het sick om helemaal op te scheppen over iets als 'ik snij me zelf' of 'ik heb anorexia'


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    dat hebben heel veel mensen die snijden hoor ;x


    It's not the same without you.

    Het is inderdaad raar dat ze zoiets zegt. Er zijn natuurlijk mensen die zo'n dingen echt mooi vinden, maar het kan ook zijn dat ze het voor aandacht doet. Welk van deze redenen het ook is, volgens mij heeft ze serieus hulp nodig. Mensen die het doen omdat ze echt depressief zijn, kan ik ergens nog wel begrijpen, maar dit gaat me te ver.

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Misschien liegt ze en zit ze nog steeds niet goed in haar vel, maar wil ze jou en haar moeder niet ongerust maken.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Dan is er waarschijnlijk iets mis met dat meisje. Zoals mijn godsdienstlerares zei; "Niemand kan zichzelf snijden, dat doet jezelf te veel pijn."


    Destroy what destroys you.

    Possession schreef:
    Dan is er waarschijnlijk iets mis met dat meisje. Zoals mijn godsdienstlerares zei; "Niemand kan zichzelf snijden, dat doet jezelf te veel pijn."

    Ik weet anders zat mensen die dat wel kunnen ??


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Possession schreef:
    Dan is er waarschijnlijk iets mis met dat meisje. Zoals mijn godsdienstlerares zei; "Niemand kan zichzelf snijden, dat doet jezelf te veel pijn."


    Die gozer van Uri Geller, kan tegen de pijn, dus hij kan zich snijden, toch?
    Dus jouw godsdienstlerares heeft het fout? 8D


    Smiling but close to tears.

    Mijn moeder leest de Vriendin of Margriet, ik weet even niet meer welke het was, en een tijdje terug liet ze mij een stukje lezen over een moeder die vertelde over haar dochter. Die dochter luisterde naar een band waarvan de naam iets van "snijden is kunst" betekent. In die liedjes gaat het ook over hoe een geweldige kunst het is, en hoe mooi het is, en de fans geloven het nog ook, en gaan er aan mee doen. Ziekelijk gewoon. Dus mogelijk is het wel dat je het mooi vind, maar hóe je dat voor elkaar krijgt snap ik niet. In verre landen doen ze dat trouwens ook, om een krokodillenhuid te krijgen ._.


    Alis volat propriis.

    Fail.


    I live for the applause, you will die for it.

    omg zij vraagt echt heel erg om aandacht!!
    ik deed het ook een tijd.. maar niet om aandacht!
    zelf niemand wist het van mij.. tot nu dan..
    maar ik zou er echt naar een terapeut duwen!
    ze heeft echt hulp nodig!


    we all deserve to die

    Crimineel schreef:
    (...)

    Die gozer van Uri Geller, kan tegen de pijn, dus hij kan zich snijden, toch?
    Dus jouw godsdienstlerares heeft het fout? 8D
    Lol ja, die zet zijn pijngrens uit ofzo.


    I live for the applause, you will die for it.

    je kan tegenwoordig ook bij sommige tattoo shops scarification laten doen.
    maar dat vind ik anders dan de streep vormige sneetjes die je bij jezelf zet.
    is wel is vaker op tv geweest, het kan. maar mij niet gezien


    The economy is suffering, let it DIE!

    LotteLampje schreef:
    je kan tegenwoordig ook bij sommige tattoo shops scarification laten doen.
    maar dat vind ik anders dan de streep vormige sneetjes die je bij jezelf zet.
    is wel is vaker op tv geweest, het kan. maar mij niet gezien

    Idd. Maar ik snap zowieso niet wat ze er mooi aan vinden, je huid kapotmaken ._.


    Alis volat propriis.

    Dat is ziek.

    xRapunzel schreef:
    Dat vind ik kinda sick.


    None but ourselves can free our minds.