• Like, Mijn vriendin Snijt zichzelf al een tijdje.. like eerst omdat ze egt depri was.. maar nu omdat ze het mooi vind! o.0
    Liek, en dan gaat ze uitgebrijt vertellen, dat het helemaal ging bloeden enzu..
    Dus ik vraag hoezo ze weer is gaan snijden, wasnt ze had Mij en Haar moeder beloofd dat ze ging stoppen. zegt zo doodleuk 'Jha Dat Vid ik Gewoon Mooi!'
    DAt is tog raar. jhe gaat jezelf tog niet pijn doen en verminken omdat je dat mooi vind.. o.0
    Of licht dat nu aan mij..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    een oude vriendin van mij sneed niet alleen in haar armen maar ook buik en borst enzo.. allemaal littekens. very sick if you ask me..


    Love is the movement <3

    Alles wat ze wil is alleen maar aandacht.

    dat is aandachtrekkerij.. en later gaat ze daar zown fucking spijt van krijgen.. ik zou zwaar op haar in gaan praten, en desnoods vertellen dat het aandachtstrekkerij op een negatieve manier is en blablabla en haar ouders inlichten enzo.. het klinkt misschien lullig maar het is voor haar eigen bestwil.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    dat is aandachtrekkerij.. en later gaat ze daar zown fucking spijt van krijgen.. ik zou zwaar op haar in gaan praten, en desnoods vertellen dat het aandachtstrekkerij op een negatieve manier is en blablabla en haar ouders inlichten enzo.. het klinkt misschien lullig maar het is voor haar eigen bestwil.


    That's true... (':

    Dat is egt niet gezond, dat meisje heeft professionele hulp nodig.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is ziek. Zorg dat ze ermee stopt, of ga in ieder geval met haar praten. Zometeen vermoord ze zichzelf nog. O.O


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    sommige mensen houden ervan om het bloed er uit zien te stromen
    so did I.


    It's not the same without you.

    Ziekelijk gewoon


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Jah, èn dan bèn ik not normaal :|


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Nou ik bedoel zij snijd zich nou omdat ze het mooi vind ?
    & dat is idd verminking.
    Maar ik bedoel plastische chirurgie is toch net hetzelfde ?


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    x.x mensen serieus..
    dat helpt natuurlijk voor geen **** om alleen maar ieuw en therapie te zeggen..
    sommigen vinden dat mooi, in sommige landen wordt t mooi gevonden.
    maar ik denk idd dat er een achterliggende reden is en dat ze iemand nodig heeft waarmee ze over alles kan praten, zonder dat diegene lacht of ieuw zegt, zonder dat die het doorverteld en zonder dat diegene zegt dat ze belachelijk doet.

    x


    It's just me hunney

    Misschien ziet niemand het maar ze zal nog wel depressief zijn en zegt dit omdat ze aandacht wil. Dat gaat makkelijker dan je denkt. Ik weet het omdat ik het ooit ook heb gedaan. Maar ik ben echt gestopt.

    x. (H)

    Like, Mijn vriendin Snijt zichzelf al een tijdje.. like eerst omdat ze egt depri was.. maar nu omdat ze het mooi vind! o.0
    Liek, en dan gaat ze uitgebrijt vertellen, dat het helemaal ging bloeden enzu..
    Dus ik vraag hoezo ze weer is gaan snijden, wasnt ze had Mij en Haar moeder beloofd dat ze ging stoppen. zegt zo doodleuk 'Jha Dat Vid ik Gewoon Mooi!'
    DAt is tog raar. jhe gaat jezelf tog niet pijn doen en verminken omdat je dat mooi vind.. o.0
    Of licht dat nu aan mij..
    als zij dat mooi vind is haar keuze? Wie ben jij om te bepalen wat mooi is of niet?


    Niet geschoten is altijd mis..

    dat is aandachtrekkerij.. en later gaat ze daar zown fucking spijt van krijgen.. ik zou zwaar op haar in gaan praten, en desnoods vertellen dat het aandachtstrekkerij op een negatieve manier is en blablabla en haar ouders inlichten enzo.. het klinkt misschien lullig maar het is voor haar eigen bestwil.


    Volgensmij kun je beter vertrouwd met haar praten hoor, je word er alleen maar depressiever van als je dat doet. -.-

    x. (H)

    Ik lees even zo alle reacties. Iedereen noemt het ziek, hoe zou dat meisje zich gaan voelen als ze dit leest. Dan gaat ze zich zelf toch alleen maar meer snijden? O_O"

    x. (H)