• Like, Mijn vriendin Snijt zichzelf al een tijdje.. like eerst omdat ze egt depri was.. maar nu omdat ze het mooi vind! o.0
    Liek, en dan gaat ze uitgebrijt vertellen, dat het helemaal ging bloeden enzu..
    Dus ik vraag hoezo ze weer is gaan snijden, wasnt ze had Mij en Haar moeder beloofd dat ze ging stoppen. zegt zo doodleuk 'Jha Dat Vid ik Gewoon Mooi!'
    DAt is tog raar. jhe gaat jezelf tog niet pijn doen en verminken omdat je dat mooi vind.. o.0
    Of licht dat nu aan mij..


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik lees even zo alle reacties. Iedereen noemt het ziek, hoe zou dat meisje zich gaan voelen als ze dit leest. Dan gaat ze zich zelf toch alleen maar meer snijden? O_O"

    x. (H)

    Ze snijt zig niet omdat mensen dat zeggen..
    Ze heeft een M in haar been gezet *de zoveelste*
    De M van Mike, ze is al een jaar smoor op die jongen,, maar hij doet f*cking raar.
    Hij heeft mij uitgesholden zonder enige reden.. ik heb hem niks gedaan pas 1x gezien. en ik word meteen vaN alles uitgemaakt..
    En hij wil geen relatsi met haar. omdat hij moet werken.. maar hj wil haar gerust ontmaagden en kan wel uuren achter een bankje haar betasten. ><


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ik denk dat ze wel erge problemen moet hebben dat ze met verminking begint

    [ bericht aangepast op 11 maart 2010 - 15:53 ]

    Ze moet even hard en duidelijk op de feiten gedrukt worden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Laat haar lekker.
    Als zij één keer verkeerd snijdt is ze dood of halfdood, en dan leert ze d'r lesje echt wel.
    Heeft een vriendin van me ook gehad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat dat de specifieke reden is dat ze dat doet.. Maar ik kan ook totaal verkeerd zitten, hoor.

    - Maar misschien heeft ze wel problemen thuis, en snijdt ze zichzelf om de pijn te laten verzachten, of om een andere reden die je misschien niet weet? Kan altijd.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Ik heb het ook gedaan en voor mijn littekens schaam ik me niet, het is een deel van mij geworden.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Haha, zo'n meisje uit mijn klas ook. Komt ze naar me toe: 'KIJK! Ik heb weer gesneden!'
    En dan moet ik kennerlijk zeggen dat ik dat mooi vind ofzo.
    Echt, die logica ontbreekt me echt (krul)

    Oh even een edit, voordat mensen gaat zeiken ofzo; ik heb geen problemen met mensen die zichzelf snijden en daar een goede reden voor hebben. Maar als je het aan iedereen loopt te vertellen en overal je littekens showt, dan zit er pas echt wat goed mis in je hoofd.

    [ bericht aangepast op 10 maart 2010 - 15:15 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik ben er nu een presentatie over aan het maken met nederlands het is echt eng...


    love is in the air... but i can't fly

    xRapunzel schreef:
    Dat vind ik kinda sick.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Requiem schreef:
    Nou, sommige mensen vinden bloed mooi? :'D
    Ik vind het ziek, maarja, die zitten er bij eh.

    Die is niet goed hoor.
    Ik heb een klein rondje op me pols, maar dat kwam omdat ik me had verbrand, en ik vind dat al lelijk? o.o


    Smiling but close to tears.

    Whazaa, dat is weird. Neem alle scherpe spullen van haar af, ofsoo. Neen sorry. Therapie? D:


    All this dampness is damp.

    misschien zit ze nog ergens mee, of is ze ergens nog niet overheen. ze nog niet gek, help haar om te stoppen. ze is verslaafd, niet om haar te beledigen. en ik weet hoe het is. ik ben gestopt, en lukt nog steeds. *is trots op zig zelf*
    maar help haar. en vraag waarom ze het mooi vind.
    misschien helpt dat wel.

    xxx


    the plastic made dreams

    Sommige mensen zijn raar.
    Zoals een vroegere vriendin van me, ik betrapte er haar op en haar uitleg.. dat ze het deed voor haar crush. Terwijl hij, er wel superhard tegen is! En dan gaat ze tips vragen met wat ze haar beter snijd? (alsof ik dat weet ofzo?). Dan ging ze het doen terwjl een andere vriendin bij haar zat enzo. Stiekem denk ik dat ze gewoon emo wou zijn.. want haar crush is/was zo. Want plots veranderde ze zooo erg.
    Nu heb ik haar laten vallen, want buiten dat draait ze nu zoo hard door..

    Ik denk dat ze dat juist als een excuus gebruikt om te kunnen snijden. Zo kun je er minder snel iets op zeggen.