• Ik heb die van mij vandaag gekregen en ze zijn lelijk x_x echt serieus ik kan beter zelf volgens mij foto's gaan maken want op schoolfoto's kijk ik altijd stoned,scheel of lach ik met een soort samengeperst stel lippen x_x

    en ik wil niet dat mijn moeder ze koopt maar dat wil ze persé en nu mag ik van mijn vader ze verscheuren als ze ze ophangt in de woonkamer omdat mijn vader mij gelijk geeft =']


    We can only learn to love by loving.

    ik vindt schoolfotos wiezowie zo dom><
    wrm mag je niet gwn een foto vanjezelf geven? (natuurlijk wel met regels)
    scheelt de school ook een hoop geld =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Schoolfoto zijn meestal lelijk omdat ze vaak te geforceerd zijn. Je wil er altijd goed uitzien op een schoolfoto (denk ik toch) dus ga je te veel je best doen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik vindt schoolfotos wiezowie zo dom><
    wrm mag je niet gwn een foto vanjezelf geven? (natuurlijk wel met regels)
    scheelt de school ook een hoop geld =D


    Echt he ='] dan had ik nu een hele mooie foto

    @Dreamcather
    idd


    We can only learn to love by loving.

    Hahaha. De mijne zijn ook àltijd heel mislukt. Dat zijn gewoon àlle schoolfoto's, volgens mij.


    Tanya is de beste.

    Hahaha. De mijne zijn ook àltijd heel mislukt. Dat zijn gewoon àlle schoolfoto's, volgens mij.


    echt hé en mijn moeder hangt ze altijd overal op x_x en dan komen mijn vriendinnen en die lachen me dan uit :X


    We can only learn to love by loving.

    Nu pas? Wij hebben die altijd aan het begin van het jaar.


    -

    Nu pas? Wij hebben die altijd aan het begin van het jaar.

    wij eind voor onze schoolpasjes X-X fck alweer een verlepte voor in de 2e

    goedzo nicol.


    We can only learn to love by loving.

    Nu pas? Wij hebben die altijd aan het begin van het jaar.

    Ja, wij ook..


    Als je maar een ananas hebt..

    Dat is volgens mij het doel van schoolfoto's. Niemand is er trots op. Die dingen zijn sadistisch!


    blame the bully.

    Mijn school foto's zijn altijd te vreselijk voor Woorden,net zo als de laatste keer, mega uitstekende Konijnen voortanden,me haar is aan de ene kant Bol en aan de andere kant is het helemaal plat tegen me hoofd aan,me ogen fijn geknepen,overal kuiltjes in me gezicht, big smile, uitgelopen wenkbrouwen, wangen zijn bleek de rest normaal,wallen, en een big uitgelebberde achitge neus x]. en dan gaat me ma ook nog "aah hij is prachtig!" roepen :l.


    If You Don't Dance You hate Your Parents.

    dit jaar sta ik er voor het eerste een beetje leuk op. de voorgaande jaren was het horrrible.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik krjg de pas op het einde vn het jaar.


    A. ikmisje.

    Gelukkig vond mijn moeder, toen ik in de vierde zat, ook dat de foto's mislukt waren. Het leek net of ik dikke wallen onder mijn ogen had,terwijl dat zo'n oogplooi was, toen ik lachte.

    Gelukkig heeft ze ze niet gekocht.


    Think before you act.

    Ik heb die van mij vandaag gekregen en ze zijn lelijk x_x echt serieus ik kan beter zelf volgens mij foto's gaan maken want op schoolfoto's kijk ik altijd stoned,scheel of lach ik met een soort samengeperst stel lippen x_x

    en ik wil niet dat mijn moeder ze koopt maar dat wil ze persé en nu mag ik van mijn vader ze verscheuren als ze ze ophangt in de woonkamer omdat mijn vader mij gelijk geeft =']


    stoned?? (lol)


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Schoolfoto's maken wij in het begin van het jaar. We kregen te horen dat die foto's mislukt waren, omdat de camera niet goed stond. Toen moesten we opnieuw op de foto, en die waren wél gelukt. Maar die waren dus echt lelijk : )
    We kregen ook onze 'mislukte' te zien, maar die was wel mooi.


    ok