• Ik heb die van mij vandaag gekregen en ze zijn lelijk x_x echt serieus ik kan beter zelf volgens mij foto's gaan maken want op schoolfoto's kijk ik altijd stoned,scheel of lach ik met een soort samengeperst stel lippen x_x

    en ik wil niet dat mijn moeder ze koopt maar dat wil ze persé en nu mag ik van mijn vader ze verscheuren als ze ze ophangt in de woonkamer omdat mijn vader mij gelijk geeft =']


    We can only learn to love by loving.

    De meine zuigen ook verschikkelijk :'DD
    En ik stond lekker niet op de klassefoto van de 1e klas. [/doetdansje]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik haat school foto's, beetje 'leuk' lachen omdat het verplicht is? ik bepaal zelf wel wanneer ik lach.

    Whehe. Ik had dit jaar echt niks voor me schoolfoto's gedaan. =']
    resultaat: Haar té floeschig [of hoe schrijf je dat?] Maja, twas nog nie om aan te zien :'] Schoolfoto's zijn gewoon gemaakt om te mislukken :Y)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik vind mjn schoolfoto's atijd vreselijk.

    Vorig jaar heb ik mijn voorbeeldfoto gelijk wggegooid nog voordat mijn ouders het gezien hadden.

    En konden ze het lekker niet kopen:P

    Mijn schoolfoto's vond ik altijd lelijk, maar ik heb vandaag toevallig weer oude gezien en nu vind ik ze wel leuk ;D


    -

    ik vindt schoolfotos wiezowie zo dom><
    wrm mag je niet gwn een foto vanjezelf geven? (natuurlijk wel met regels)
    scheelt de school ook een hoop geld =D
    Idd ;D en het worden veel leukere foto's :Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Da's de onze (:


    Never run out of reasons to smile...

    zo'n man begint altijd tegen me te praten en maakt pas foto als ik terug praat!
    echt eikels

    Mijne zijn echt beledigend voor de gemiddelde mens.
    Serieus. En van die kutfotograaf moest ik nog 'cheese' zeggen ook. Ik deed het gewoon niet. 8-)


    -

    schoolfoto's zijn zwaar dom,,
    ich kijk alltijd zo zwaar boos op diie foto's x'D


    And love's heart is death for me and my poison girl

    Onze schoolfoto's waren begin van het jaar :'3


    I don't need words to feel those lips.

    Ik leef mee de mijne zijn ook altijd afschuwelijk, belachelijk, ongelovelijk lelijk mar mijn moeder wil ze tog elk jaar hebben:(


    R.I.P. Michael Jackson ,, King Of Pop !!

    ik heb ze al vet lang. de mijne staat zelfs op mn school pas [/en toch was die van vorig jaar mooier]


    Stop holding me under and let me breathe.