• Nou ik heb een titel nodig voor een voetbal-verhaal
    Het gaat over:
    Een meisje van 19 jaar oud genaamd Kim en haar ouders zijn allebei 100% Nederlands en zij zelf is in het hart van Nederland geboren namelijk Amsterdam en je raad het al,haar ouders hebben haar helemaal Nederlands opgevoed met Nederlands eten enzo,ze lust geen eten uit andere landen.Haar vader's broer is Marco van Basten dus Marco is haar oom. Ze mogen mee naar Oosterijk voor het EK. Maar dan pntmoet ze spelers van andere landen en krijgt ze een soort relatie met 1 van die spelers,maar 1 probleem hij is niet Nederlands dus hoe reageren haar ouders hierop???

    WETEN JULLIE HIER EEN LEUKE TITEL VOOR?
    HET LIEFST IN HET ENGELS

    PLEASSE IEMAND?!

    Should i tell it to my parents.
    I'm the little girl of Marco van Basten
    I like footballer but my dad don't like it that i like them


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Should i tell it to my parents.
    I'm the little girl of Marco van Basten
    I like footballer but my dad don't like it that i like them


    Jij kan echt goed Engels xD

    Mwhuhaahaaaaa (6)
    Die derde, daar moet een -s achter by footballer
    -_-


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    I like him, but I don't think my parents do!
    Ehmmm....
    I kick the ball into another live, but my parents aren't gone like it.
    Whaha, Ik moest ff wat verzinnen,maar ik hou zelf helemaal niet van voetbal :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    How Wil My Parent React If They See Him?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oke ik weet geen titel dus ik kan je niet helpen maar ik heb wel een opmerking: voetbal is toch soccer in het Engels?

    Dus voetbalspelers=soccerplayers

    Football is toch Amerikaans?

    :S Misschien zeg ik nu wel iets heel doms :S


    It's heavy but you are not the only one

    Niet echt orgineel meer hea.
    Beetje afgepakt van MissArshavin.
    En zij vind het niet helemaal leuk dat deze quizen worden afgepakt, want zij kwam met dit idee -_-'

    Zoek iets orgineels:S


    bla bla bla

    Als we zo gaan beginnen, hoort er ook maar 1 verhaal over TH te zijn, want daar is ook 1 iemand mee begonnen en nu zijn er ook duizende, beetje onterecht dan, toch?? Of mag dat dan wel??
    Ik begrijp dat zij dat helemaal niet zo leuk vindt maar als je niet wilt dat andere mensen het idee overnemen moet je het voor je zelf houden, in elk verhaal zitten wel invloeden van andere verhalen maar dat is logisch! Want, (omg ga nu als mn lerares Wereld Orientatie klinken) Je wordt door alles onbewust beinvloed en als je het niet gelooft moet je maar dit filmpje van Xavier Guzman (cabretier ofzo)kijken
    http://nl.youtube.com/watch?v=q3FVH1eHkNE&feature=related


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ik ben het eens met 22cher22.
    Iedereen wordt onbewust beinvloed. Als er maar 1 iemand een quiz over TH zou mogen doen, en maar 1 iemand over voetbal, en 1 iemand over Killerpilze ofz. Dan heb je hier byna niks te doen. Ieder verhaal is anders. In 't ene verhaal krygen ze wel wat, in 't andere niet. In de ene gaat de hoofdpersoon dood. In de andere niet.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben het eens met 22cher22.
    Iedereen wordt onbewust beinvloed. Als er maar 1 iemand een quiz over TH zou mogen doen, en maar 1 iemand over voetbal, en 1 iemand over Killerpilze ofz. Dan heb je hier byna niks te doen. Ieder verhaal is anders. In 't ene verhaal krygen ze wel wat, in 't andere niet. In de ene gaat de hoofdpersoon dood. In de andere niet.

    AMEN!


    Fight for you're love, cause it worth it

    dat is miss wel zo... maar die th-verhalen zijn allemaal anders. dit is precies hetzelfde als wat ik heb, alleen met andere personen. Ik vind het gewoon nogal irritant dat andere mensen mijn idee jatten -_-


    You can't win the match if you can't beat the best.

    dat is miss wel zo... maar die th-verhalen zijn allemaal anders. dit is precies hetzelfde als wat ik heb, alleen met andere personen. Ik vind het gewoon nogal irritant dat andere mensen mijn idee jatten -_-


    Maar dit verhaal is anders!
    Tenminste voor wat is nu gelezen heb.
    En trouwens, wie weet heeft ze dit verhaal al voor het EK geschreven en leek het haar NU leuk om het op Quizlet te zetten, weet jij veel.


    Fight for you're love, cause it worth it

    (...)

    Maar dit verhaal is anders!
    Tenminste voor wat is nu gelezen heb.
    En trouwens, wie weet heeft ze dit verhaal al voor het EK geschreven en leek het haar NU leuk om het op Quizlet te zetten, weet jij veel.

    dat kan... ik verwijt haar ook niets hoor -_-
    het is gewoon: ik heb er een ek verhaal opgezet, en nu verschijnen er over Ek verhalen.. dat vind ik gewoon wanabe


    You can't win the match if you can't beat the best.

    dat is miss wel zo... maar die th-verhalen zijn allemaal anders. dit is precies hetzelfde als wat ik heb, alleen met andere personen. Ik vind het gewoon nogal irritant dat andere mensen mijn idee jatten -_-

    Ff denken, die van jou gaat toch over het Zusje van Cristiano Ronaldo?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3