• De stelling van vandaag luidt:
    Roken is een asociale gewoonte

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Vindt ik niet :Y)

    zou niet weten waarom ><.


    -

    Ja! xD als wij een houseparty geven met er altijd 1 iemand naar buiten
    Hoe Sociaal ben je dan bezig >.<


    Your Butt is Mine!

    Nee, helemaal niet.

    Nah, als iemand dat doet mij best.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Nee, niet mee eens.

    Echt niet he, alle vind ik toch =S


    But love's a malady without cure

    Nee, alleen als je er om de 5 minuten één op steekt. Al zou het beter zijn als mensen niet rookte aangezien ik er heel slecht tegen kan.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik heb liever dat de mensen die ik lief heb niet roken. Maar het is hun keuze. Zo lang dat ze er maar voor zorgen dat ik niet stink naar hun stomme sigaretten. :'D
    De rest van de wereld kan me geen fuck schelen.

    Nee. Ik vind de discriminatie ván die rokers veel asocialer ><


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ze zijn niet echt asociaal, maar als ze in de buurt van andere mensen (niet-rokers) zijn, dan zijn ze wel respectvoller door die sigaret effe in het pakje te laten.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Als je sociaal rookt, met vrienden dus, dan vind ik het niet een asociale gewoonte.


    None but ourselves can free our minds.

    Bij mij thuis, roken mijn ouders en mijn broer, en ze doen dat dat in de kelder om mijn zus en ik niet te irriteren.
    Dus dan is het niet associaal maar eerder vriendelijk, om het niet in andermans buurt te doen!!


    everything you imagined, and more...

    Nee, ik denk meer dat sommige er een asociale houding bij aannemen, de jongeren dan vooral.


    blame the bully.

    Als je er anderen niet mee lastigvalt niet.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle