• De stelling van vandaag luidt:
    Roken is een asociale gewoonte

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    Toda schreef:
    (...)

    De rook wel. (cat) Maar ik snap je punt. Ik stel het gewoon niet zo op prijs. En zelf kan ik er ook vrij weinig aan doen, natuurlijk.


    Dat is het hem met de meeste mensen, ze denken dat ze er niks aan kunnen doen. Maar rokers vinden het fijner als iemand vraagt of die het even ergens anders kan doen of dat hij/zij uit de wind wil gaan staan dan dat er een probleem van wordt gemaakt na de tijd. Heel veel kan opgelost worden met communicatie, maar dat is tegenwoordig in het straatbeeld ver te zoeken.

    Misschien is daar ooit nog een mooie discussie uit te halen, maar er zijn erg weinig mensen die zomaar nog iemand zou aanspreken en ik denk dat dat het grootste maatschappelijke probleem is dat we in Nederland hebben. To be honest vind ik dat misschien nog wel veel asocialer dan roken.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als je ergens binnen bent, in de auto zit, op feestjes rookt bij jongeren, ja.
    Ja dan is roken aso.
    Want iedereen rookt mee!


    You dare to gaze upon me?

    Ik denk niet dat ik het er mee eens ben. Mijn tante rookt ook, maar als ze dat doet, en ik kom ook buiten gaat ze gewoon met me zitten kletsen :'D


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    nopee weg er mee rken is slecht:@:@:Y)


    Believe and you're dreams come true

    Amberfoster schreef:
    nopee weg er mee rken is slecht:@:@:Y)
    Langst de ene kant heb je gelijk hoor...

    Branwen schreef:
    Als je er anderen niet mee lastigvalt niet.



    Inderdaad


    Fus Ro Dah!

    Paarthurnax schreef:
    (...)


    Inderdaad