• De stelling van vandaag luidt:
    Roken is een asociale gewoonte

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Dit is mijn signature...

    hmm.. een beetje wel ja. Maar ik vind het vooral dom als mensen beginnen met roken enzo. en idd als anderen er last van hebben, of je rookt binnenshuis terwijl je kinderen hebt vind ik het wel asociaal.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Ja.

    Roken is niet alleen asociaal , dom en kuttig , maar ook slech voor je gezondheid .

    Mijn opa sterfde op zijn 67 door roken (N)

    Er trouwens , als je nu al niet meer in restaurants mag roken , en je bent zo kuttig om verslaafd aan roken te zijn , dan moet je om het halfuur buiten staan paffen ofwa >.<

    En dan alle mensen die ni tege smoor kunnen (komt mij héél erg bekent voor) lopen 4 kilometer rond je omdat je veel te fucking hard stinkt met je voos smoor geeurtje :8

    x

    Nee, als andere mensen er geen last van hebben én je je sigaret niet op andere mensen uitdrukt niet...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Waarom zou da asociaal zijn? De meeste rokende mensen houden toch wel rekening met niet-rokers


    Things will go as they will; and there is no need to hurry to meet them.

    zolang je anderen er niet mee lastig valt en het accepteerd dat anderen lieven niet hebben dat je in hun huis (bijv.) rookt mogen ze roken wat ze willen.
    De regering zal trouwens wel lekker veel geld krijgen van alle belastingen op sigaretten enzoxD


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Roken zelf is niet asociaal. Als dat het geval zou zijn, zou iedereen die zou roken, asociaal zijn. Dat het asociaal overkomt, daar geef ik gelijk in.


    I got my gun cocked tight and I'm ready to blow.

    Ik vind het alleen asociaal als je zo rookt dat iemand anders er last van heeft.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    oneens

    Ik vind van wel, het stinkt. Heb laatst nog iemand geslagen omdat die zijn rook in m'n gezicht uit blies :Y).
    En mijn half vriendje weet hoe erg ik het haat, en dat ik niet wil dat hij rookt, en dat ik heel boos word als hij het in mijn bijzijn doet, dus hij durft nieteens te roken met mij in de buurt =x


    I don't need words to feel those lips.

    ik noem het een vieze gewoonte


    You're a star in heaven.

    Ik zal even eerlijk wezen: als ik mensen voorbij zie wandelen met een bepaald uiterlijk denk ik wel eens: die zal binnenkort wel beginnen met paffen. Heel vaak heb ik daar ook gelijk in. Maar het mes snijdt aan twee kanten. Ook mensen waarvan je het totaal niet verwacht roken wel eens.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, behalfe als al die rook in me gezicht komt 8D, m'n hele familie rookt dus x"D

    No im not agree, like ik rook zelf haha XD


    Ice-cream Rockt more than you x3

    moeten ze allemaal zelf weten x]


    It's not the same without you.

    niet asociaal maar zoo goor!!
    en dan blazen ze de rook ook nog es in je gezicht!! :|