• Haay:D



    omg ik vind haar eigenlijk best wel dom,en nee niet omdat er iets voor is gevallen met Tom,maar omdat ze er gewoon bij loopt als een sletje xD.Maar even voor de duidelijkheid,dit is géén haat-aan-Nicole toppic hoor,dus ga alsjeblieft niet van die berichten plaatsen dat je haar doodwenst ofzo.Btw ze maakt soms wel goede muziek hoor(A).Ik vraag hier alleen je mening over haar dus zeg maar wat je van haar vind en hou het een beetje beschaaft(A)



    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Ik vind haar eng.
    En naar mijn mening lijkt zij op Micheal Jackson.
    Ze kunnen haar beter vergelijk met hem dan Bill met MJ.


    blame the bully.

    Ze heeft soms wel leuk liedjes maar ik vind ze enkel sletterig in clipjes daarbuiten draagt ze toch 'normale' kleren? ..
    x3

    Ik háát Tokio Hotel fans die haar haten alleen omdat TH haar mag, ze hen helpt in Amerika een beetje fans te krijgen en Tom haar geweldig vindt en het gewoon klikt tussen hen ondanks de leeftijd? Like, just friens you know. O_O Like, come on. Hoe jaloers kun je zijn.
    Srsly ik benijd de toekomstige vriendin/vriend van een van de gozers. Die gaat het zó zwaar krijgen.

    Nicole is gewoon knap, ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, ze blijkt enorm vriendelijk te zijn, en totaal niet arrogant. Ik zie geen reden haar te haten. Trouwens ik vind die andere meiden van de Pussycat Dolls er hoeriger uitzien.


    FINALLY! IEMAND... !

    WHOA. ! RESPECT>

    Sommige liedjes van de Pussy Cat Dolls zijn nog wel leuk, maar ik vind dat het nogal sletjes zijn. Ze lopen altijd halfnaakt rond in hun clips en zo.
    Maja. Ze heeft toch een lief en ik dacht dat ze gingen trouwens of al getrouwd waren. 'k Weet het al niet meer.

    x