• Haay:D



    omg ik vind haar eigenlijk best wel dom,en nee niet omdat er iets voor is gevallen met Tom,maar omdat ze er gewoon bij loopt als een sletje xD.Maar even voor de duidelijkheid,dit is géén haat-aan-Nicole toppic hoor,dus ga alsjeblieft niet van die berichten plaatsen dat je haar doodwenst ofzo.Btw ze maakt soms wel goede muziek hoor(A).Ik vraag hier alleen je mening over haar dus zeg maar wat je van haar vind en hou het een beetje beschaaft(A)



    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Ik vind die wel mooi xD en ik vind haar muziek bij de pcd wel goed, maar haar solo carriére loopt in mijn ogen niet echt op rolletjes xD

    Ze is mooi, en dat weet ze én dat ergert me aan haar. xD


    Volgens mij DENKT ze dat..
    Want ik vind haar niet mooi. XD
    (A)


    AAP

    Ik vind het tering muziek!! Ik mocht haar en heel de PCD al niet voordat ze Tom kende. Maar dat is mijn mening(A)
    Dat nieuwe nummer van hun is zo afgrijselijk!
    Ik zat gewoon zo voor het beeldscherm: Dat is slet 1, dat is slet 2, dat is slet 3 en ga maar verder.
    Okee ik ben misschien wel erg, maar zo denk ik over meerdere sterren en soms ook mensen wel:P

    Maar nogmaals: dat is een mening en heeft niets met Tom te maken xD


    bla bla bla

    Ja. Mijne ook!!
    Ik bedoel.. Tom kent zoveel mensen toch?
    en ik vind haar gewoon.. Kut..
    Mijn mening, moet je maar vrede mee hebbe. XD


    AAP

    Ik vind haar echt zo vet. Ze maakt leuke nummers, en ze ziet er ook mooi uit. Ik bedoel, ze is nog jong. Als zij zich zo wil kleden, doet ze dat togh? Ik vind het echt cool, die kleding.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Wa-wa-whattefuck?
    Wat is er met Tom en Nicole Scherzinger?


    ok

    Nou ja er is zeg maar iets voorgevallen op een afterparty tussen Bill&Nicole en vooral tussen Tom&Nicole...


    Lalalalalalalala.

    Maar Nicole kleed haar misschien wel sletterig, maar das omdat haar manegers enz haar dat zeggen, denk je nu echt dat als ze naar de bakker 'zou' gaan, ze met een zwart leren rokje zou gaan me lange boots en een te klein topje? I don't think so, ze speelt ook maar een gewoon rolletje op het podium, en ik vind het op het Podium een echt beest XD begrijp het niet verkeert, maar als pcd is ze echt wel goed, en haar solo nummers zijn echt niet sletterig :o

    Rihanna daarentegen -_-

    Mja Idd!!
    Sommige Liedjes Van Haar Zijn Wel Goed!!
    MAar Ze Kleed Haar Totaal Niet Goed!!!
    Vuile SletKleren Jah!!!
    Ach Ja Zolang Ze Tommie Met Rust LaaT Mag Ze Dragen Wat Ze Wilt xD


    A Shipwreck In The Sand

    ik zou der niet missen (A) laat ik het daar op houden(A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wat is er gebeurd tussen tom en haar??


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    wat .. wie .. waar!?

    heeft ze nu écht met Tom??..
    neeehh toch O.O .. ..
    omg ik wens haar dood..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Mja Idd!!
    Sommige Liedjes Van Haar Zijn Wel Goed!!
    MAar Ze Kleed Haar Totaal Niet Goed!!!
    Vuile SletKleren Jah!!!
    Ach Ja Zolang Ze Tommie Met Rust LaaT Mag Ze Dragen Wat Ze Wilt xD

    Haha, Zij laat Tom toch met rust xD
    het is Tom die geil loopt van haar :8

    hoe oud is ze wel niet..? oké niet oud, maar come on! ik vind Tom steeds dommer worden en nu vind ik hem het domst, wie neemt er nou met haar!! .. omg.
    sorry, ik kan het niet snappen, maar ja.
    nee.. is het echt?


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Ne ze hebben niet met elkaar zou nogal onlogisch zijn hea zij is ergens 30 ofzo en Tom 18...

    Maar ze waren dus op een afterparty met allemaal artiesten en toen hebben de jongens van Tokio Hotel kennis met haar gemaakt en ja Bill heeft heel veel lol met haar gehad en Tom zal allemaal dingen in haar oor te fluisteren en dat deed zij ook bij Tom.Vervolgens gaan ze op de foto en wat er daarna gebeurt is weet ik niet,alleen het moet echt verschrikkelijk zijn geweest want in een soort van interview zei Bill zo van: Jay-z was er en Nicole Scherzinger en het was een geweldige nacht...Dus wat er is gebeurt WIL ik niet weten...Owja en dan als klap op de vuurpijl stond Nicole in een duits tijdschrift vlgens mij Bravo,maar weet niet zeker en toen stonden daar iets van 15 artiesten(jongens/mannen) en toen stonden er allemaal dingen van hoeveel sex appeal die gene heeft en bij Tom zette ze bij sex appeal alle hartjes die je kon krijgen en Tom was ook nog haar favoriet terwijl ze bij Bill zei dat ie te jong was.Nou volgens mij weet ze dan echt van niks,want heel misschien zou best kunnen zijn Tom&Bill 2ling....:S


    Maar @Monkeyball

    Tom vind haar knap ja,maar ZIJ geilt op Tom....


    Lalalalalalalala.