• Haay:D



    omg ik vind haar eigenlijk best wel dom,en nee niet omdat er iets voor is gevallen met Tom,maar omdat ze er gewoon bij loopt als een sletje xD.Maar even voor de duidelijkheid,dit is géén haat-aan-Nicole toppic hoor,dus ga alsjeblieft niet van die berichten plaatsen dat je haar doodwenst ofzo.Btw ze maakt soms wel goede muziek hoor(A).Ik vraag hier alleen je mening over haar dus zeg maar wat je van haar vind en hou het een beetje beschaaft(A)



    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Ja, jeetje, ze zijn just 'friends.' Je weet wel, showbiz vrienden. Ze helpt ze een beetje daar bekender te worden. Nou dat vind ik líef van haar hoor, ik weet niet wat julie denken. Verder veroordeelde ze Bill bijvoorbeeld ook niet meteen om zijn kelding/make-up. Wat voor mij ookal een pluspunt is betreffende haar karakter.



    (bericht aangepast door een moderator)

    En nog iets. -O_ *verdedigt nicole*
    Die kleding valt enorm mee. Ik ken enorm veel andere hoeren *kuch Audrey Kichting etc * die er veel hoeriger bijlopen.
    Like ze heeft nog wat aan, dat kun je van andere niet zeggen.
    Iedereen hier is gewoon bekrompen en enorm jaleors op jaar, wat nergens op slaat. Come on jullie zijn 12/13/14 zij 29 en famous. Ze werkt keihard om haar lijf zo te houden: Respect man. Ik zou dat niet kunnen.
    Laat haar, ga Paris Hilton afzeiken ofzo.




    Uuhm hallo heb je mijn bericht niet gelzen ofzo er staat duidelijk in: DIT IS GEEN HAAT AAN NICOLE TOPIC.So ga ergens anders zitten klagen dat je TH fans haat die Nicole haten en blabla



    (bericht aangepast door een moderator)


    Lalalalalalalala.

    Nee :'D
    Niet aan jou, maar ik heb het tegen die reacties van die gevallen hier. Jou topic is gewoon oké.

    Nee :'D
    Niet aan jou, maar ik heb het tegen die reacties van die gevallen hier. Jou topic is gewoon oké.



    Aah oké excuse moii(A)


    Lalalalalalalala.

    wat .. wie .. waar!?

    heeft ze nu écht met Tom??..
    neeehh toch O.O .. ..
    omg ik wens haar dood..

    Kijk zulke reacties zijn zó triest. Like, al was het wel zo? Who cares?

    (...)
    Kijk zulke reacties zijn zó triest. Like, al was het wel zo? Who cares?


    Omg ja en ik zei nog: ga nou geen berichten plaatsen dat je haar dood wenst.Wat doen die mensen?Haar doodwensen..Kom op zeg alsof je óóit een relatie met Tom zou krijgen ¬¬ Gun hem gewoon die vriendschap met haar...


    Lalalalalalalala.

    Ja inderdaad, like, wees blij voor hem. Hij was vet hyper toen hij haar zag enzo, nou dat is toch leuk voor hem.
    Dus vandaar mijn uitbarsting. Blijkbaar kun je hier geen normaal topic openen met al die kleine kinders die niet kunnen nadenken.

    Ik vind het steeds leuker om fan te zijn van haar, aangezien iedereen haar begint te haten :D

    Hm maar ik vind haar ook geen slet? In die laatste clip is ze de enige die een broek aanheeft. Dush, ga dan die andere afzeiken als je haar slet-alike vindt.

    ze dragen gewoon wat ze moeten dragen voor hun imago

    weetniet ze is raar.. xD

    maar ze zou toch wel ens wat meer mogen aantrekken soms XD

    Komaan jullie lijken net een stel ouden wijven XD ze zou wat meer moeten aantrekken XD kijk dan naar Rihanna met haar sm look

    wat .. wie .. waar!?

    heeft ze nu écht met Tom??..
    neeehh toch O.O .. ..
    omg ik wens haar dood..
    WTF?! Ben jij wel goed bij je hoofd ofzo? Gewoon fucking iemand dood wensen omdat Tom haar ziet zitten? Hoe laag...
    Hoe zouden Tom, Bill, Gustav en Georg in hemelsnaam óóit een niet gehaatte vriendin kunnen krijgen? Eerst is er helemaal geen fuck over Nicole te lezen op forums, Tom flirt met Nicole, en de 1e de beste haat reacties worden geschreven?! Laat Tom lekker, jaloerze wichten... Tom slaapt toch ook met groupies? Haat je die ook allemaal ofzo? =,=
    gewoon triest dat mensen hier iemand gaan haten omdat een bandlid van TH haar ziet zitten? Geloof me, Tom of wie dan ook van de band keurt het echt niet goed als je die meisjes gaat haten hoor? Ik denk zelfs dat áls ze je leuk zouden vinden, ze meteen afknappen. Komop zeg, dood wensen? Dan ben je niet helemaal 100% ! De dood, dat wens ik nog niet eens die Bass sultan hengzt niet dood...

    Iedereen zegt hier Ik HAAT th-haters, maar de mensen die dat zeggen, moeten ook geen andere mensen beginnen haten zoals Nicole

    Iedereen zegt hier Ik HAAT th-haters, maar de mensen die dat zeggen, moeten ook geen andere mensen beginnen haten zoals Nicole


    Ja man,ik vind dat echt laag ¬¬


    Lalalalalalalala.