• Haay:D



    omg ik vind haar eigenlijk best wel dom,en nee niet omdat er iets voor is gevallen met Tom,maar omdat ze er gewoon bij loopt als een sletje xD.Maar even voor de duidelijkheid,dit is géén haat-aan-Nicole toppic hoor,dus ga alsjeblieft niet van die berichten plaatsen dat je haar doodwenst ofzo.Btw ze maakt soms wel goede muziek hoor(A).Ik vraag hier alleen je mening over haar dus zeg maar wat je van haar vind en hou het een beetje beschaaft(A)



    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Ne ze hebben niet met elkaar zou nogal onlogisch zijn hea zij is ergens 30 ofzo en Tom 18...

    Maar ze waren dus op een afterparty met allemaal artiesten en toen hebben de jongens van Tokio Hotel kennis met haar gemaakt en ja Bill heeft heel veel lol met haar gehad en Tom zal allemaal dingen in haar oor te fluisteren en dat deed zij ook bij Tom.Vervolgens gaan ze op de foto en wat er daarna gebeurt is weet ik niet,alleen het moet echt verschrikkelijk zijn geweest want in een soort van interview zei Bill zo van: Jay-z was er en Nicole Scherzinger en het was een geweldige nacht...Dus wat er is gebeurt WIL ik niet weten...Owja en dan als klap op de vuurpijl stond Nicole in een duits tijdschrift vlgens mij Bravo,maar weet niet zeker en toen stonden daar iets van 15 artiesten(jongens/mannen) en toen stonden er allemaal dingen van hoeveel sex appeal die gene heeft en bij Tom zette ze bij sex appeal alle hartjes die je kon krijgen en Tom was ook nog haar favoriet terwijl ze bij Bill zei dat ie te jong was.Nou volgens mij weet ze dan echt van niks,want heel misschien zou best kunnen zijn Tom&Bill 2ling....:S


    Maar @Monkeyball

    Tom vind haar knap ja,maar ZIJ geilt op Tom....

    EEEH...
    is dat wijf niet wat te oud voor tom -.-?
    en volgrns mij was het juist andersom :o
    Tom geilt op HAAR maaar zij ze itog iets va ndat hij te jong voor haar was ofso xD?


    don't Worry...Be gay.

    Zieje Hij Geilt op haar!! ik zei het toch (A)

    (...)
    EEEH...
    is dat wijf niet wat te oud voor tom -.-?
    en volgrns mij was het juist andersom :o
    Tom geilt op HAAR maaar zij ze itog iets va ndat hij te jong voor haar was ofso xD?



    Oow dat maakt me ook niet uit,schijt aan dat.Laat Tom vrienden met haar zijn en ga haar niet doodwensen¬¬


    Lalalalalalalala.

    Maar Nicole zei,dat ze Tom nog te jong vond,en ze is trouwens al met zo'n Nummer 1 racer Lewis samen. Trouwens,Tom woont in duitsland en Nicole.. ergens in amerika ofzo,dus dat is echt wel een afstand hea xD

    weetje wat ik me eigenlijk afvraag ?!
    Kan Nicole eigenlijk dan duits ?! want Tom zijn engels is nu ook niet zo ideaal hé


    And all the girls in the front row scream your name.

    Nops, ze praten engels.
    Het lijkt aardig te lukken, wat ik ervan hoorde.

    nouw xD maar...zou nicole eigenlijk al niet aan kinderen moeten gaan denken,ik bedoel,30 is echt wel mijn maximum leeftijd als kinder zou willen hoor,


    And all the girls in the front row scream your name.

    Jong? Ze loopt al tegen de 30 aan. Ik bedoel, je mag je dan nog steeds wel goed kleden. Maar het hoeft niet zo bloot. Voor de rest, zij kan het wel hebben om zo te kleden.
    Ja okee, maar 30 kan je nou ook niet bepaalt oud noemen hea. Maar je hebt opzich wel gelijk hoor. Ik vind die kleding haar best goed staan enzo. Maar ik bedoel eigenlijk dat ze er nog vet jong uitziet enzo. Je zou niet denken dat ze 30 is.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    No Comment.¬¬
    Alles wat ik hier wilde zeggen, staat bijvoorbeeld al geschreven door Bomm & SexgodTomx.
    Dus geen herhaling.
    En trouwens, die gast die Nicole de dood wenste =S
    Is het tegenwoordig verboden als Tom iemand iets in de oor fluistert of iemand leuk vindt ?
    Dan haat je Tom zelf ook, want dat zijn zijn hormonen .;D


    ok

    ik vind echt da die der als een slet bijloopt
    mar die heeft wel goeie liedjes (sommige)

    No Comment.¬¬
    Alles wat ik hier wilde zeggen, staat bijvoorbeeld al geschreven door Bomm & SexgodTomx.
    Dus geen herhaling.
    En trouwens, die gast die Nicole de dood wenste =S
    Is het tegenwoordig verboden als Tom iemand iets in de oor fluistert of iemand leuk vindt ?
    Dan haat je Tom zelf ook, want dat zijn zijn hormonen .;D

    Dankje _O_

    Nicole is same met lewis hamilton ... En eigelijk, mag een jonge niet drome? ik bedoel, wat zijn wij hier nu allemaal aant doen? :D

    No Comment.¬¬
    Alles wat ik hier wilde zeggen, staat bijvoorbeeld al geschreven door Bomm & SexgodTomx.
    Dus geen herhaling.
    En trouwens, die gast die Nicole de dood wenste =S
    Is het tegenwoordig verboden als Tom iemand iets in de oor fluistert of iemand leuk vindt ?
    Dan haat je Tom zelf ook, want dat zijn zijn hormonen .;D



    Danke schön:D


    Lalalalalalalala.


    Sorry, ik schenk geen aandacht aan Nicole Scherzinger.


    rules don't stop me

    ze is net plastic!
    Tom verdient beter, dan zo'n 'product dat bedoelt is om geld uit te halen..'
    (zo noem ik groepen en mensen die muziek maken, alleen voor het geld(A))


    Ik geloof niet dat unsere 'Tokio Hotel' - jongens, het alleeeeen voor muziek doen ^^

    Jullie zeggen dat nicole een product is, maar tokio hotel ook hoor, ze hebben alles met hun gezicht erop, zelf ondergoed ..

    dus Tokio hotel is gewoon een product, maar dat is iedere zanger/es, Band, ...