• Haay:D



    omg ik vind haar eigenlijk best wel dom,en nee niet omdat er iets voor is gevallen met Tom,maar omdat ze er gewoon bij loopt als een sletje xD.Maar even voor de duidelijkheid,dit is géén haat-aan-Nicole toppic hoor,dus ga alsjeblieft niet van die berichten plaatsen dat je haar doodwenst ofzo.Btw ze maakt soms wel goede muziek hoor(A).Ik vraag hier alleen je mening over haar dus zeg maar wat je van haar vind en hou het een beetje beschaaft(A)



    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Sommige liedjes vallen wel mee, maar het is niet direct mijn genre.
    Ik vind ook dat ze erbij loopt als een slet, heb je die kleren als is bekeken? Zoo gatver lelijk! :O
    Ik snap niet wat mensen in haar zien, waarschijnlek gewoon omdat ze er sexy uit ziet fzo.:S

    Naja. Geen aandacht aan besteden xD

    (H)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Zij zit toch bij de pussycat dolls? Ik vindt hun altijd zo sletterig dansen, net alfos ze alles hebben, of iedereen op hun valt enzo... tis mijn mening, en is redelijk beschaafd, ik had ergens gehoord dat ze Tom niks vondt ofsue, is dat waar?

    Nee dat is niet waar,ze vind Tom wel degelijl leuk,stonden namelijk in een duits tijdschrift allemaal mannen/jongens en Tom was haar favoriet en hij had volgens haar ook nog de meeste sex-appeal:S


    Lalalalalalalala.

    Ik vind haar echt zo vet. Ze maakt leuke nummers, en ze ziet er ook mooi uit. Ik bedoel, ze is nog jong. Als zij zich zo wil kleden, doet ze dat togh? Ik vind het echt cool, die kleding.

    Jong? Ze loopt al tegen de 30 aan. Ik bedoel, je mag je dan nog steeds wel goed kleden. Maar het hoeft niet zo bloot. Voor de rest, zij kan het wel hebben om zo te kleden.

    Ik heb haar een tijdje niet gemogen jah, maar nu heb ik me er bij neer gelegt. Ik bedoel,Het heeft geen zin om haar te gaan 'haten' ofzo. Dat Tom haar knap vind.Boeit me niet zo.. Hij heeft mij nog niet ontmoet dus..

    Dat klonk nogal egoistisch éh xD


    And all the girls in the front row scream your name.

    xD whahaha :Hij heeft mij nog nooit ontmoet dus..
    Geweldig xD


    Lalalalalalalala.

    ik vind der nie egtw a +l nogal een slet qua kleding enzo.. terwijl ze al ebst oud is xP volgens my xD


    We can only learn to love by loving.

    wat .. wie .. waar!?

    heeft ze nu écht met Tom??..
    neeehh toch O.O .. ..
    omg ik wens haar dood..


    ze heeft neit met tom, ze heeft met ene Lewis ofzo iets, een nummer 1 racer [je kent dat wel..]

    x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Uh, ieder zijn eigen kleding style? Als Nicole zich zo wilt kleden, dan doet ze dat lekker. Wat maakt het uit als ze oud is en ze draagt blote dingen? Misschien wilt ze er gewoon wat jonger uit zien ofzo, of voelt ze zich nog 16/17... BOMME?

    tjaa

    Ik heb de PCD nooit graag gehoord.
    En okee.. ieder zijn eigen kledingsmaak enzo, maar het moet redelijk blijven, sommige kleren gaan er wel over. Maar ja, zij is iemand die van de aandacht houdt en zoals iemand hier ook al schreef, denkt ze dat ze mooi is...En het feit dat er iets zou gebeurd zijn tussen haar en Tom of Bill... tja... ze weet nu eenmaal dat Tokio Hotel populair is...

    Ik háát Tokio Hotel fans die haar haten alleen omdat TH haar mag, ze hen helpt in Amerika een beetje fans te krijgen en Tom haar geweldig vindt en het gewoon klikt tussen hen ondanks de leeftijd? Like, just friens you know. O_O Like, come on. Hoe jaloers kun je zijn.
    Srsly ik benijd de toekomstige vriendin/vriend van een van de gozers. Die gaat het zó zwaar krijgen.

    Nicole is gewoon knap, ziet er nog goed uit voor haar leeftijd, ze blijkt enorm vriendelijk te zijn, en totaal niet arrogant. Ik zie geen reden haar te haten. Trouwens ik vind die andere meiden van de Pussycat Dolls er hoeriger uitzien.

    Ze vind Tom inderdaad leuk, so what? Hij ís toch ook gewoon leuk? Ze zei er ook gewoon bij dat hij wel veel te jong voor haar was. Like 10 jaar is toch vrij veel.
    Tom meent het verder toch niet, as always.

    En nog iets. -O_ *verdedigt nicole*
    Die kleding valt enorm mee. Ik ken enorm veel andere hoeren *kuch Audrey Kichting etc * die er veel hoeriger bijlopen.
    Like ze heeft nog wat aan, dat kun je van andere niet zeggen.
    Iedereen hier is gewoon bekrompen en enorm jaleors op jaar, wat nergen sop slaat. Come on jullie zijn 12/13/14 zij 29 en famous. Ze werkt keihard om haar lijf zo te houden: Respect man. Ik zou dat niet kunnen.
    Laat haar, ga Paris Hilton afzeiken ofzo.

    wtf ze heeft tog niks met tom ofzo? dat was tog een roddel?


    <3