• Haay:D



    omg ik vind haar eigenlijk best wel dom,en nee niet omdat er iets voor is gevallen met Tom,maar omdat ze er gewoon bij loopt als een sletje xD.Maar even voor de duidelijkheid,dit is géén haat-aan-Nicole toppic hoor,dus ga alsjeblieft niet van die berichten plaatsen dat je haar doodwenst ofzo.Btw ze maakt soms wel goede muziek hoor(A).Ik vraag hier alleen je mening over haar dus zeg maar wat je van haar vind en hou het een beetje beschaaft(A)



    xx(H)


    Lalalalalalalala.

    Ik vind het een lelijk mens en kan haar niet echt hebben.....

    Enn ja ze is precies van plastic


    Even bad men love their mothers -

    -.-'

    Haar liedjes zijn chill.

    -.-'

    Haar liedjes zijn chill.

    ik vind haar best wel sletterig, alleen sommige nummers zijn wel goed. al vind ik haar stem niet erg overtuigend enzo!
    ze is ook erg arrogant daar kan ik niet tegen. en ze is nogal nep (is dat beschaafd genoeg)


    (L) remco

    [Alissa]Hoihoi!,,
    Nicole=Hoer.En het ergste is,,ze staat in 'Wait A Minute' rond een paal te draaien en dan is ze verwonderd dat mensen haar en hoer noemen,,sorry hoor maar als je zo dom bent weet ik wel allesinds wat die voor job deed voordat ze bij die Pussycat sletten kroop!

    -xxx-jes Alissa.

    [Alissa]Hoihoi!,,
    Nicole=Hoer.En het ergste is,,ze staat in 'Wait A Minute' rond een paal te draaien en dan is ze verwonderd dat mensen haar en hoer noemen,,sorry hoor maar als je zo dom bent weet ik wel allesinds wat die voor job deed voordat ze bij die Pussycat sletten kroop!

    -xxx-jes Alissa.



    Whahaha xD


    Lalalalalalalala.

    Gheghe! IDD!!


    AAP

    Liedjes vallen wel mee.
    Ik vind haar alleen een drugs-smoeltje hebben. van die ingevallen wangen x')
    En ze is een beetje sletterig..

    (...)WTF?! Ben jij wel goed bij je hoofd ofzo? Gewoon fucking iemand dood wensen omdat Tom haar ziet zitten? Hoe laag...
    Hoe zouden Tom, Bill, Gustav en Georg in hemelsnaam óóit een niet gehaatte vriendin kunnen krijgen? Eerst is er helemaal geen fuck over Nicole te lezen op forums, Tom flirt met Nicole, en de 1e de beste haat reacties worden geschreven?! Laat Tom lekker, jaloerze wichten... Tom slaapt toch ook met groupies? Haat je die ook allemaal ofzo? =,=
    gewoon triest dat mensen hier iemand gaan haten omdat een bandlid van TH haar ziet zitten? Geloof me, Tom of wie dan ook van de band keurt het echt niet goed als je die meisjes gaat haten hoor? Ik denk zelfs dat áls ze je leuk zouden vinden, ze meteen afknappen. Komop zeg, dood wensen? Dan ben je niet helemaal 100% ! De dood, dat wens ik nog niet eens die Bass sultan hengzt niet dood...

    Oke, nu ik dat terug lees, dát klonk niet zo aardig van mij? XD Nou en, moet je maar niet iemand gaan doodwensen. U_U

    ik vind haar goed dus meer heb ik nix te zeggen

    xXx [A]ngel xXx


    you will be my forever and ever.....

    Ze is niet mijn grote voorbeeld,

    Maar ik vindt haar echt goed. En gezeik dat ze van plastic is, en dat ze Tom niet waard is, vindt ik jaloerse onzin, sorry (A).

    Als Tom, Bill, Georg en Gustav nou 's in roze topjes liepen, dan is de muziek nog steeds goed..

    toch?

    *hmmmm raar voorbeeld! vergeet het maar x'D *

    (...)
    Oke, nu ik dat terug lees, dát klonk niet zo aardig van mij? XD Nou en, moet je maar niet iemand gaan doodwensen. U_U


    AGREEEEEEEEEEE.

    x

    ik vind de meeste liedjes wel leuk:$
    maar zei is nie de enige die er 'als een sletje' zo bij loopt x] tegenwoordig vind k dat met bijna iedreen op tv. (mijn mening srry)

    xx.

    Weten jullie hoe ze ontdekt zijn? Dan snap je het wel wrm ze erzo blij loopt!
    Ze zijn ontdekt in een nachtclub als (paal)danseresen en toen ze toevallig 1x moesten zingen zat er een belangrijke man daar! Snappen jullie het nu?
    Maar wat is er voorgevallen met Tom :O


    Tears are crashing out of my eyes

    Ik vind dat er niks mis is met haar :) Haar liedjes zijn soms wel chillibilly, maar niet mijn style :)


    Tears are crashing out of my eyes