• De stelling van vandaag luidt:
    De doodstraf moet ingevoerd worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Ik ben ertegen. Vooral om het feit je dan precies hetzelfde doet bij moordenaars. En niemand mag het leven van een persoon onderbreken, en vervolgens beëindigen, ookal doet die persoon het zelf ook.
    Bovendien straf je diegene er niet mee, dan verlos je diegene uit z'n lijden. Levenslang of de doodstraf, met levenslang zul je ze meer 'irriteren', zeg maar.


    -

    ik vind van wel
    want weetje Toen een idioot mijn beste vriendin aanreed omdat hij dronken was toen wasmijn vriendin mooi dood en die man komt er makkelijk vanaf met een paar euro schade.
    ik vind dat als mensen echt iets heel ergs doen ze best wle eens de doodstrafmogen krijgen want kijk halloo straks heb je een eigen kind en iemand vermoord hem/haar dan is hij al weer vrij naar 5 jaar?? ik vind dat als iemand iemand van mijn familie vermoord zelf ook dood moet maarjah mijn mening
    XX


    /

    xtomgeiler schreef:
    ik vind van wel
    want weetje Toen een idioot mijn beste vriendin aanreed omdat hij dronken was toen wasmijn vriendin mooi dood en die man komt er makkelijk vanaf met een paar euro schade.
    ik vind dat als mensen echt iets heel ergs doen ze best wle eens de doodstrafmogen krijgen want kijk halloo straks heb je een eigen kind en iemand vermoord hem/haar dan is hij al weer vrij naar 5 jaar?? ik vind dat als iemand iemand van mijn familie vermoord zelf ook dood moet maarjah mijn mening
    XX

    Dat doet me denken aan dat ogeluk dat aglopen week in luxeburg is gebeurd. Ze gingen op vakantie, en de band ging lek. Ze reden op de vluchtstrook, en de kinderen moesten achter de vangril gaan staan. Vader en moeder ging band verwisselen, en nu? moeder is dood, vader levendbedreigen gewond, kinderen hebben niks, behalve een "leuke" vakantie gehad & gezien hoe hun moeder en vader zijn aangereden, en moeder is dood gegaan. En dat allemaal door een dronke automobilist, en hij? hij heeft geen ene schram.
    Hij hoort dood te zijn. Ik hoop dat hij wegrot.
    Sorry maar omdat soort dingen kan ik me echt boos maken, wat drank wel niet met doet? Hoe mogool kan je zijn om in de auto te stappen als je dronken ben?


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ja.

    Pedofielen, zij die 'geile' filmpjes maken van kleine kinderen, verkrachters, moordenaars. Zij moeten gewoon geen recht meer hebben om te leven. Wisten jullie dat sommige moorden hier in Nederland gepleegd worden, omdat hier de straffen veel lager zijn? Like, that doesn't make sence ¬¬


    I want my bloody cheese now!^^

    Nee, dan merken ze NIKS van wat ze gedaan hebben. Kijk, ga je ze martelen, dan hebben ze tenminste een straf gehad. :')

    Ik ben het er mee eens omdat er mensen zijn die dingen doen die echt niet kunnen. Sorry hoor maar zo een mensen verdienen geen leven.

    Maar ook weer niet omdat er waarschijnlijk wel 'perongeluk' onschuldige mensen dood aangaan. Het gebeurt wel eens dat mensen onterecht in de gevangenis zitten, moet er niet aandenken dat ze dan ook nog het leven word afgenomen.


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Ja.
    Stel, een krankzinnige moordenaar, pedo en verkrachter heeft levenslang.
    Hij moord daar alle gevangenen uit.
    Hij heeft in zijn vrije tijd bijna een heel dorp verkracht.
    Een psychiatrische instelling heeft geen zin enzo.
    Ik vind dat ze de ergste toch wel de doodstraf mogen geven, dude. oO


    You move me ......... Kurt

    Rita Verdonk aanhangers!! ;D
    2 zetels heb ik gehoord.. (Y)


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ja. Mee eens.


    I recycle my thoughts.

    Eeef schreef:
    Nee, dan merken ze NIKS van wat ze gedaan hebben. Kijk, ga je ze martelen, dan hebben ze tenminste een straf gehad. :')
    Dan Besef je niet hoeveel ze lijden door dat ze 3 maanden of langer op hun dood te wachten? =) Je moet weten hoe dat is elke dag weten dat het 'de' dag kan zijn...
    Volgens mij is dat wel een marteling genoeg..

    Het haalt ook de overbevolking weg uit de gevangenissen.


    Niet geschoten is altijd mis..

    Ja.
    Maar alleen als ze écht zeker weten dat diegene het heeft gedaan, anders sterven er onschuldige. Als ze het 100% zeker weten.
    Dan meot het er zéker komen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Nee, je moet je niet verlagen naar het niveau van iemand die zoiets doet. Zowiezow is het geen straf op een bepaalde manier, eenmaal dood kan diegene niet meer nadenken over wat hij heeft aangericht. Liever dat hij de rest van zijn leven in de gevangenis een rot tijd heeft.


    To fight is to life and to life is to fight

    trouwens, opgeruimd staat netjes :Y)


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Nee

    Anders kreeg mij oom ook de doodstraf. En iedereen doet toch wel iets fout dus ik vind dat er geen doodstraf moet komen in Nederland.

    Nee. niet in nerderland in iedergeval :'D


    If You Don't Dance You hate Your Parents.