• De stelling van vandaag luidt:
    De doodstraf moet ingevoerd worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Dit is mijn signature...

    Nee. Veel mensen vinden het erger om hun hele leven in de gevangenis te zitten, dan gaan ze liever dood. Waarom denk je dat er zoveel mensen in de gevangenis zelfmoord plegen? Als ze iets heel ergs hebben gedaan, kun je ze dus beter levenslang geven dan de doodstraf.
    En als je ze dan de doodstraf geeft, moet je wel heel zeker weten dat ze schuldig zijn. In Amerika krijgen mensen weleens de doodstraf, en dan blijkt later dat ze onschuldig waren.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Neen.

    Ja!
    Aleen als diegene iemand vermoord heeft!
    anders niet..
    Hallo hier in Nederland word veel te licht gestraft!!
    Voor al jhe iemand vermooird hoef jhe maar 3 jaar te zitten! dat is tog niet helemaal lekker!
    Owjha en als jhe jeh goed gedraagt en geluk heb ben jhe binnen 2 jaar al uit!
    Ik vind dat als je iemand heb vermoord.. zelf ook dat lot moe ondergaan.
    dan denken mensen wel 2 x na voordat ze iemand hun graf in blazen!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Tegen.


    Tanya is de beste.

    neen


    Gilles (ll)

    ja vind ik wel. niet meteen als ze bijv een iets hebben gejat ofzoo natuurlijk maar ik vind dat moodenaars en verkrachters (zeker mensen die al meerdere van die misdaden op hun naam hebben) die straf wel verdienen. nu lopen er weet ik hoeveel rond omdat ze niet meer bang zijn voor de straf die je hier in NL kan krijgen. en als ze die straf hebben uitgezeten gaan ze gewoon weer verder
    dat kan toch niet!!??!!
    mja dat is mijn mening...


    She said: I gotta find out for myself

    hangt er vanaf
    als de persoon onschuldig is NEEN
    dan worden onschuldigen gewoon vermoord
    en dat is onrechtvaardig
    maar als dat nu een persoon is die echt
    gruwelijke dingen heeft gedaan en zo dan wel
    alhoewel ik heb toch liever geen doodstraf


    One Day you'll remember me...

    nee
    als iemand sterft word hij niet gestraft voor zijn daden hij is dood dan voel je niks meer
    + ik vind niet dat je iemands lezen mach nemen hoe slecht hij dan ook is


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nee. Je leven wegrotten in een isolatiecel om daar nog krankzinniger te worden lijkt me erger en een stuk gepaster. Anders verlaag je je tot het niveau van de moordenaar zelf...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    nee x) komaan stle je voor doodstraf en wt volgt dan? dat mensen echt heksen kunnn zijn ofzo en de vuurproef of waterproef moeten doen?xD Ö
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Nee


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nee, dat gaat er nou wel iets over volgens mij.. x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Nee.
    Ze moeten boeten voor wat ze gedaan hebben, als ze doodgaan hebben ze niet veel geleden.
    Ze verdienen na vele jaren cel een tweede kans.
    De doodstraf is iemand vermoorden en ook al is het een misdadiger, iedereen heeft recht op leven (:


    jet'aime.

    en stel de doodstraf is ingevoert en er word iemand gedood. en later blijkt dat hij onschuldig is dan heb je een probleem

    je kan moeilijk hem weer wakker maken en zechen'sorry foutje'


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Nee ik vind van niet
    omdat,
    als je de doodstraf kreeg nadat je iets heel ergs heb gedaan, ben je der te gemakkelijk van af
    je moet die persoon laten leiden